Minni2 Kommentoinnin ninja Syysmammat 2016 10 joulu 2015 #2,461 Mrs L selvä plussa! Onnea!! Tässä mun aamunen testi. Minuutin sisällä tulos tämä... En osaa sanoa juuta enkä jaata!
Mrs L selvä plussa! Onnea!! Tässä mun aamunen testi. Minuutin sisällä tulos tämä... En osaa sanoa juuta enkä jaata!
PiPaNat Kommentoinnin ninja 10 joulu 2015 #2,462 Mrs l, viivahan siellä Minnin kuvasta en osaa sanoa mitään
M-M Piirimestaruustason postaaja 10 joulu 2015 #2,463 Mrs.L komia haamulainen ja noin varhainen dpo! Varovaiset onnittelut! Laitan vielä tämän aamuisen testin. Liekkö viivanpaikka tai jotain epäselvää edelleen.. Huomenna pitäis alkaa menkat. Jännää!
Mrs.L komia haamulainen ja noin varhainen dpo! Varovaiset onnittelut! Laitan vielä tämän aamuisen testin. Liekkö viivanpaikka tai jotain epäselvää edelleen.. Huomenna pitäis alkaa menkat. Jännää!
M-M Piirimestaruustason postaaja 10 joulu 2015 #2,464 Minnillä näkyy jotain myös!! Toivottavasti selkenee!
PikkuMinski Sukkela juttelija 10 joulu 2015 #2,465 Mrsl on siinä viiva ❤ varovaiset onnittelut ❤ Minnillä on siinä toisessa kuvassa ihan selkeä plussa! Onnea ♡❤ Kattipakanalla on siinä jotain, mutta väristä en osaa sanoa :S vahvistumista ♡
Mrsl on siinä viiva ❤ varovaiset onnittelut ❤ Minnillä on siinä toisessa kuvassa ihan selkeä plussa! Onnea ♡❤ Kattipakanalla on siinä jotain, mutta väristä en osaa sanoa :S vahvistumista ♡
Mrs. L Satasella mukana keskusteluissa 10 joulu 2015 #2,466 Minnillä oon näkevinäni myös jonkunlaisen hailurahaamun, samoin kattipakanalla. Viivoille vahvistumista molemmille! :) Varovaiset kiitokset onnitteluista. Toivottavasti hän pysyy mukana
Minnillä oon näkevinäni myös jonkunlaisen hailurahaamun, samoin kattipakanalla. Viivoille vahvistumista molemmille! :) Varovaiset kiitokset onnitteluista. Toivottavasti hän pysyy mukana
lucky87 Päivystävä dosentti 10 joulu 2015 #2,467 Mrs.L :haamu näkyy Minni2: mulle tulee linkit mutta ihan oli raskaustesti kuvat :D
Minni2 Kommentoinnin ninja Syysmammat 2016 10 joulu 2015 #2,469 Nyt näkyy katin r testi!! :D siinä näkyy jotain! Tässä tosiaan tuo mun sama testi enemmän kuivuneena! Eiköhän sen voisi plussaksi laskea :)
Nyt näkyy katin r testi!! :D siinä näkyy jotain! Tässä tosiaan tuo mun sama testi enemmän kuivuneena! Eiköhän sen voisi plussaksi laskea :)
Emi00 Näppärä viestien naputtelija 10 joulu 2015 #2,470 Onnea Minni ja Mrsl! Selkeät viivat näkyy Kattipakanan testissä näen myös viivan! Vahvistumisia sille On. Nyt kp 26/28 ja tällästä samaa haamua/viivanpaikkaa testi näyttää edelleen. Eipä oo enään toiveet kovin korkealla tän kierron suhteen. Liitteet image.jpg 390.9 KB · Katsottu: 257
Onnea Minni ja Mrsl! Selkeät viivat näkyy Kattipakanan testissä näen myös viivan! Vahvistumisia sille On. Nyt kp 26/28 ja tällästä samaa haamua/viivanpaikkaa testi näyttää edelleen. Eipä oo enään toiveet kovin korkealla tän kierron suhteen.
Mrs. L Satasella mukana keskusteluissa 10 joulu 2015 #2,471 No ohan tuo Minni ihan selkeä plussa! Onnea sinnekin! :) Emilläkin haamulainen ihan selkeästi. Toivotaan että vahvistuu! :)
No ohan tuo Minni ihan selkeä plussa! Onnea sinnekin! :) Emilläkin haamulainen ihan selkeästi. Toivotaan että vahvistuu! :)
L Liinuska Piirimestaruustason postaaja Maalismammat 2017 10 joulu 2015 #2,472 Oon tuolla kolmosta kuumeilevissa kirjoitellut ja nyt dpo 9 ja one step näytti tänään aamulla tuollaiselta. Testiajan sisällä otettu kuva. Näkee joku muu jotain vai onko näissä helposti viivanpaikkoja?
Oon tuolla kolmosta kuumeilevissa kirjoitellut ja nyt dpo 9 ja one step näytti tänään aamulla tuollaiselta. Testiajan sisällä otettu kuva. Näkee joku muu jotain vai onko näissä helposti viivanpaikkoja?
Emi00 Näppärä viestien naputtelija 10 joulu 2015 #2,473 Liinuska, mä nään kans jonku haamun siellä. Toivotaan että vahvistuu vielä!
Senni_ Piirimestaruustason postaaja Joulumammat 2016 10 joulu 2015 #2,474 Mrs.L selkeä plussaa! Onnee :) Kattipakana: minä näen haamun sun testissä :) Minni plussa on, onnittelut :) Emilla haamulainen :) Liinuska haamu on :) Onpa täällä monella tullut plussa!
Mrs.L selkeä plussaa! Onnee :) Kattipakana: minä näen haamun sun testissä :) Minni plussa on, onnittelut :) Emilla haamulainen :) Liinuska haamu on :) Onpa täällä monella tullut plussa!
Minni2 Kommentoinnin ninja Syysmammat 2016 10 joulu 2015 #2,475 Liinuska haamu näkyy! Aikaset dpot mutta testaa huomenna uudelleen:)'
L Liinuska Piirimestaruustason postaaja Maalismammat 2017 10 joulu 2015 #2,476 Voi kun pystyisi odottamaan lauantaiaamuun ja sit testata mutta kun se on niin vaikeeta!! Jospa sitten saisi jo tuollaisen viivan ku sulla Minni2!
Voi kun pystyisi odottamaan lauantaiaamuun ja sit testata mutta kun se on niin vaikeeta!! Jospa sitten saisi jo tuollaisen viivan ku sulla Minni2!
Minni2 Kommentoinnin ninja Syysmammat 2016 10 joulu 2015 #2,478 Tein vielä pc:n testin ja se näyttää tältä :P
jasmi Kommentoinnin ninja 10 joulu 2015 #2,479 dpo 10-11.. näkyykö teille mitään? On viel niin haalee mutta kieltämättä pitkästä aikaa vähän toiveikas olo :)
dpo 10-11.. näkyykö teille mitään? On viel niin haalee mutta kieltämättä pitkästä aikaa vähän toiveikas olo :)
sallahaa Kunnioitettu kommentaattori Elomammat 2016 Lokamammat 2018 10 joulu 2015 #2,480 Jasmi kyllä siinä jotain näkyy!! Vahvistumista sille ja malttia vielä