Plussa vai ei?


mun silmiin omia pc:n testejä tulkinneena siinä on viivanpaikka, itse oon saanut noita samoja nyt kahteen viimeseen testiin ja odottelen vuotoa alkavan ja toi clearblue näyttää myös viivanpaikalta kun harmaa. Noi clearbluet on ihan susia :Face Without Mouth:
mutta toivotaan että digiin tulee plussa! :Two-hearts:
 
Hätähousu testaaja,menkat pitäisi alkaa tönään. Oletin alkavan mutta ei vielä ole alkanut.
Tein päiväpissasta PC,nyt kp 26/25. DPO ei varmuutta,mutta Fertility friend aamulämmöistä veikkasi oviksen olleen kp 13-15.
43091DD8-359C-47A5-AF96-05ACE2C2B49F.jpeg
 
Hätähousu testaaja,menkat pitäisi alkaa tönään. Oletin alkavan mutta ei vielä ole alkanut.
Tein päiväpissasta PC,nyt kp 26/25. DPO ei varmuutta,mutta Fertility friend aamulämmöistä veikkasi oviksen olleen kp 13-15.
View attachment 110548

mun silmiin tämäkin nega. mä oon nyt näitä pc:n testejä tehny niin paljon ja saanu muutamiin viivanpaikat selkeät näkyviin, tossa pinnassa kun ei väriä näy.. :Eyes:

mulla pitäs kans alkaa tänää vuoto myös, mutta ei ole alkanut vielä.. ajattelin huomena testata jos ei siihen mennessä ala. :Face Without Mouth:
 
Noniin pääsin kotiin testiarsenaalini luo ja tein pari eri merkkistä lisää. Oon mykistynyt ja hämmentynyt :Face Without Mouth:

Tänään siis dpo13.

Huomasinpa vasta nyt, että näitä "plussa vai ei" ketjuja on kaks samannimistä. Tää kuva tuli tungettua nyt kahteen ketjuun.
 

Liitteet

  • IMG20220130205101.jpg
    IMG20220130205101.jpg
    2.7 MB · Katsottu: 228
Noniin pääsin kotiin testiarsenaalini luo ja tein pari eri merkkistä lisää. Oon mykistynyt ja hämmentynyt :Face Without Mouth:

Tänään siis dpo13.

Huomasinpa vasta nyt, että näitä "plussa vai ei" ketjuja on kaks samannimistä. Tää kuva tuli tungettua nyt kahteen ketjuun.

Näissä ei ole mitään epäselvää! Paljon Onnea! :Two-hearts:
 
Noniin pääsin kotiin testiarsenaalini luo ja tein pari eri merkkistä lisää. Oon mykistynyt ja hämmentynyt :Face Without Mouth:

Tänään siis dpo13.

Huomasinpa vasta nyt, että näitä "plussa vai ei" ketjuja on kaks samannimistä. Tää kuva tuli tungettua nyt kahteen ketjuun.

Voi onnea:smiling face with heart-eyes:
 
Noniin pääsin kotiin testiarsenaalini luo ja tein pari eri merkkistä lisää. Oon mykistynyt ja hämmentynyt :Face Without Mouth:

Tänään siis dpo13.

Huomasinpa vasta nyt, että näitä "plussa vai ei" ketjuja on kaks samannimistä. Tää kuva tuli tungettua nyt kahteen ketjuun.


Onnea :folded::Two-hearts:
 
Onko joku saanut haamun tapaista dpo 9, mikä olis ollut oikea raskaus? Ois kiva nähdä kuvaa..

Itellä vasta dpo 9, ja kuvittelin jotain tuossa näkyvän, ei varmaan teille muille edes näy :D

https://ibb.co/yScjsbD
 
Mun mega haamu dpo 8 tai 9, alle 10 kuitenkin! :D
 

Liitteet

  • IMG_20210808_193313.jpg
    IMG_20210808_193313.jpg
    2.6 MB · Katsottu: 174
  • IMG_20210808_192608.jpg
    IMG_20210808_192608.jpg
    2.2 MB · Katsottu: 181
Hei, sain clearblue digital early detectioniin miinuksen (siis näyttää plus tai miinus vain ei viikkoja, prismasta ostettu testi). Avasin ton digitestin ja sisällä näky selkeästi kaksi viivaa joista toinen haaleampi kyllä kuin toinen mutta selkeitä molemmat. Tuleeko tohon aina nuo kaksi viivaa? Eli toimiiko samalla periaattella ku viikkodigo että aina jtn viivoja näkyy vai oisko tässä jtn toivoa?
 
Kierronpäivä 28, dpo15, alkion tuoresiirrosta tänään 12 pvä. :folded:
 

Liitteet

  • IMG_20220201_051816.jpg
    IMG_20220201_051816.jpg
    666.8 KB · Katsottu: 168
Hei, sain clearblue digital early detectioniin miinuksen (siis näyttää plus tai miinus vain ei viikkoja, prismasta ostettu testi). Avasin ton digitestin ja sisällä näky selkeästi kaksi viivaa joista toinen haaleampi kyllä kuin toinen mutta selkeitä molemmat. Tuleeko tohon aina nuo kaksi viivaa? Eli toimiiko samalla periaattella ku viikkodigo että aina jtn viivoja näkyy vai oisko tässä jtn toivoa?
Ikäväkyllä niihin usein tulee etenkin testiajan jälkeen tai jos sen avaa, yleisesti nuo missä on se sininen viiva.. Toivotaan plussaa. Kannattaa kokeilla toisella testillä :Two-hearts:
 
Hei, sain clearblue digital early detectioniin miinuksen (siis näyttää plus tai miinus vain ei viikkoja, prismasta ostettu testi). Avasin ton digitestin ja sisällä näky selkeästi kaksi viivaa joista toinen haaleampi kyllä kuin toinen mutta selkeitä molemmat. Tuleeko tohon aina nuo kaksi viivaa? Eli toimiiko samalla periaattella ku viikkodigo että aina jtn viivoja näkyy vai oisko tässä jtn toivoa?

Noi digitestit on valitettavasti sellaisia, että niitä ei pysty oikein itse tulkitsemaan. Mutta jos on aikaiset päivät, niin vielähän voi olla plussa tulossa
 
Onko joku saanut haamun tapaista dpo 9, mikä olis ollut oikea raskaus? Ois kiva nähdä kuvaa..

Itellä vasta dpo 9, ja kuvittelin jotain tuossa näkyvän, ei varmaan teille muille edes näy :D

https://ibb.co/yScjsbD

Tässä RFSU herkkä puikko dpo9 ekasta raskaudesta. Ja toisessa kuvassa Medigoon herkkä testi dpo9 toisesta raskaudesta.
 

Liitteet

  • 3702C340-3430-4A83-A3DA-E530114A448C.jpeg
    3702C340-3430-4A83-A3DA-E530114A448C.jpeg
    354.4 KB · Katsottu: 146
  • DEF57AA8-901A-4D74-B326-CEF5F601FCDF.jpeg
    DEF57AA8-901A-4D74-B326-CEF5F601FCDF.jpeg
    1.7 MB · Katsottu: 154
Takaisin
Top