Plussa vai ei?

https://ibb.co/PCDFwX9

Tänään tällanen, taitaa olla vain viivanpaikka :/
Nyt ois dpo 11 tai 10, riippuen vähän miten laskee. Oviskivut tunsin lauantaina 22.1 klo 21 aikoihin, onko nyt siis dpo 10 vai 11? :D

Me mennään samanlaisella aikataululla. Mulla ovis su 23.1. Valitettavasti mä kyllä sanoisin että toi on vaan viivanpaikka, kun ei ole väriä. Mutta eihän se testi välttämättä vielä näyttäisikään.

Kiitos kaikille ❤️

Tänään tein vielä digin ja kyllähän siihen plussa tuli. Toivottavasti pieni pysyy matkassa mukana. ❤️

Plääh, testasin negan nyt päiväpissasta tai ehkä samanlainen viivanpaikka siinä oli taas näkyvissä, mutta ei selkeää parannusta. Nyt dpo 12 tai 11, vieläkö on toivoa? Positiivista, että tiputtelua ei ole näkynyt, mikä yleensä alkaa dpo 11 tai viimeistään dpo 12. Tänään kyllä ollut jo maha kipeä, että eiköhän ne menkat sieltä kurvaa paikalle..

Me mennään samanlaisella aikataululla. Mulla ovis su 23.1. Valitettavasti mä kyllä sanoisin että toi on vaan viivanpaikka, kun ei ole väriä. Mutta eihän se testi välttämättä vielä näyttäisikään.
Toivotaan sinne plussaa :) Ite oon jo luovuttanu :D

Onnea vielä :) Oliko sulla millasia oireita plussasta? :)
Kiitos! Mulla mieliala on vähän heitelly, rinnat on vähän kipeenä, välillä on tuntemuksia vatsassa ja tosi väsyny oon ollu nyt viimiset pari päivää, mutta muuten ei oo kyllä vielä ollu mitään sen enempää. Mulla oli nyt tässä kierrossa ensimmäistä kertaa terot tukemassa kovin lyhyttä luteaalivaihetta, joten niistäkin jo voi tulla noita sivuoireita, että ei välttämättä voi pistää vain raskauden piikkiin. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat::Smiling Face With Smiling Eyes:

Hei kaikille!

Ensimmäistä kertaa uskaltaudun kirjoittelemaan tänne palstoille. :smiling-eyes:
Meillä on esikoinen haaveissa ja yrityskierto 6 tällä hetkellä menossa. Koskaan aikaisemmin en ole mielestäni minkäänlaista viivaa/haamua/testipaikkaa saanut raskaustesteihin näkyviin. Nyt kuitenkin tänään aamulla tein rfsu herkän testin ja sain jotakin näkyviin, mitä mieltä olette? Tänään on laskujeni mukaan dpo 11 meneillään.

Ensimmäinen kuva otettu testiajan lopussa ja toinen kuva 15min myöhemmin kuivana.
View attachment 110585 View attachment 110586
Pakko oli pistää vertaukseen et tästä on huono testi. Tässä ylempänä sun oikea plussa ja alla oma nega :Weary Cat Face:

Liitteet

• IMG_20220203_200850.jpg
    IMG_20220203_200850.jpg
    204.1 KB · Katsottu: 294
Äh, on kyllä hermoja raastavaa, kaupasta oli PC:n liuskat loppu ja piti ostaa frsu:n herkkä puikko ja tietty siihen tuli se ollakko vai eikö olla haamu/viivanpaikka :rolling: Tiputtelu ei ole vieläkään alkanu :folded: Tietty tän viestin kirjoittamisen myötä alkaa :loudlycrying:

Ei tietoa dpo tms kierto sekaisin. Aamulla tää testi oli puhas tyhjä ja nyt tämmönen. Voiko olla oikee haamu vai vaan tän testin omia viivoja??? Eka kuva aika alussa testiajalla kaikki testiajalla
Muokkaus. Siis aamulla tehty saman merkkinen oli

Liitteet

• IMG_20220204_230402.jpg
    IMG_20220204_230402.jpg
    138 KB · Katsottu: 227
  • IMG_20220204_230445.jpg
    IMG_20220204_230445.jpg
    124.3 KB · Katsottu: 231
  • IMG_20220204_230156.jpg
    IMG_20220204_230156.jpg
    110.1 KB · Katsottu: 227
Ei tietoa dpo tms kierto sekaisin. Aamulla tää testi oli puhas tyhjä ja nyt tämmönen. Voiko olla oikee haamu vai vaan tän testin omia viivoja??? Eka kuva aika alussa testiajalla kaikki testiajalla

nää on mun kokemuksen mukaan niitä testejä että voi olla oikee haamu, tai voi olla olemattakin. Ite sain just viime kierrossa suunnilleen joka toisella testillä moisia haamuja tai viivanpaikkoja tai mitä lie olivatkaan :Smirking Face: mutta peukut pystyssä ja sormet ristissä ja kaikki muukin mahdollinen, että sulla olis ihan oikeista haamuista kyse :folded:

nää on mun kokemuksen mukaan niitä testejä että voi olla oikee haamu, tai voi olla olemattakin. Ite sain just viime kierrossa suunnilleen joka toisella testillä moisia haamuja tai viivanpaikkoja tai mitä lie olivatkaan :Smirking Face: mutta peukut pystyssä ja sormet ristissä ja kaikki muukin mahdollinen, että sulla olis ihan oikeista haamuista kyse :folded:
Toi on kyllä outoa näissä testeissä... Saman paketin toinen saattaa olla jonkinsortin viivaa ja toisessa ei mitään :Angry Face:

Jäikö siihen kuivuneena mitään viivaa näkyviin?:Upside Down Face: Omat muka viivat on kadonnut yleensä kuivana

Tän testien huonoja kokemuksia kuulleena sanoisin, että voi olla haamu tai sitten viivanpaikka. Mutta selvästi jotain näkyy. Toivottavasti lähtee vahvistumaan:folded:

Ei näistä selvää ota apteekkarin oma

Liitteet

• IMG_20220205_125106.jpg
    IMG_20220205_125106.jpg
    206.2 KB · Katsottu: 257
  • IMG_20220205_125248.jpg
    IMG_20220205_125248.jpg
    207.3 KB · Katsottu: 275
Onpas kivaa taas saada tämmönen kunnon arvuuttelu testi ku kolmen kuopan rykelmä tossa just testi viivan kohdalla :Angry Face:
Yhtään ei saa selvää o ko viivanpaikka.... Toivotaan et tän paketin toisessa liuskassa ei oo mitää ja teen aamulla.... Huomenna dpo9 tai 10 vasta toki.. Tänää 8 tai 9
Että ajoissa liikenteessä kyllä :D

Liitteet

• PCIMG_2022-02-07_21-01-35.JPG
    PCIMG_2022-02-07_21-01-35.JPG
    474.6 KB · Katsottu: 280
Onpas kivaa taas saada tämmönen kunnon arvuuttelu testi ku kolmen kuopan rykelmä tossa just testi viivan kohdalla :Angry Face:
Yhtään ei saa selvää o ko viivanpaikka.... Toivotaan et tän paketin toisessa liuskassa ei oo mitää ja teen aamulla.... Huomenna dpo9 tai 10 vasta toki.. Tänää 8 tai 9
Että ajoissa liikenteessä kyllä :D

No onpa kyllä harmillisesti tuo painauma juuri kyllä sellaisessa kohdassa, että haittaa kyllä tulkitsemista. Toivottavasti tän päivän testissä ei ole vastaava ja pilkistäisi haamu:folded:

Takaisin