Plussa vai ei?

Onko teillä koska alkanu raskausoireita? Ite en muista yhtään koska alkoi kun viime raskaudesta on tovi aikaa ja teinki silloin vasta raskaustestin rv 13

viime raskaudessa josta poika syntyi niin alkoi varmasti oireet heti oviksen jälkeen koska jo viikkoa ennen ennenkun menkkojen piti alkaa niin tiesin olevani raskaana. pelkästään rintojen arkuus, pissalla ravaaminen, jano ja nälkä silloin oireina. Tyttöjen alkuraskaudessa ei ollut oireen oiretta, oli vain tunne että raskaana olen, vaikka plussan saamiseen heidän kohdalla meni pitkälle yli menkkojen alkamispäivän. Tässä viimesimmässä keskenmenossa, mulla oli alkuun lieviä oireita, jotka sitten hiipui pikkuhiljaa.. Tosiaan voi vaihdella aikalailla. :smiling-eyes:
 
Mulla loppui harmillisesti nuo onestepit, muuten olisi ollut mielenkiintoista seurata kehitystä. Ainakaan ne ei mulla näyttänyt turhia haamuja.

Tänään plussa clearbluen testiin. Jännittää taas kun on näin aikaisin liikkeellä (dpo 13), että miten sitä malttaa odottaa :Grimacing Face: Onko muilla jotain mieltä rauhoittavia vinkkejä?
 

Liitteet

  • D07CFBFB-DC23-4555-BB52-3493E7487217.jpeg
    D07CFBFB-DC23-4555-BB52-3493E7487217.jpeg
    539.1 KB · Katsottu: 227
Mulla loppui harmillisesti nuo onestepit, muuten olisi ollut mielenkiintoista seurata kehitystä. Ainakaan ne ei mulla näyttänyt turhia haamuja.

Tänään plussa clearbluen testiin. Jännittää taas kun on näin aikaisin liikkeellä (dpo 13), että miten sitä malttaa odottaa :Grimacing Face: Onko muilla jotain mieltä rauhoittavia vinkkejä?
No siinä ainakin selkee plussa!! Onnea. Ei dpo 13 kovin varhainen ole. Tarra sukkia :smiling face with heart-eyes::red-heart::folded:
 
Mä nyt odottelen että alkais kuukautiset niin pääsis seuraavaa ovulaatiota tikuttaan. Tän aamun testi näytti erittäin haaleaa viivaa tai viivanpaikka mutta luulis jo että tässä vaiheessa se vahvistuis niin epäilen vahvasti että tästä kierosta ei oo tärpännyt.
 
Mä nyt odottelen että alkais kuukautiset niin pääsis seuraavaa ovulaatiota tikuttaan. Tän aamun testi näytti erittäin haaleaa viivaa tai viivanpaikka mutta luulis jo että tässä vaiheessa se vahvistuis niin epäilen vahvasti että tästä kierosta ei oo tärpännyt.
Kannattaa liittyä mukaan tonne "raskaaksi 2022" jos et jo ole :smiling-eyes::thumbs-up:
Siellä on hyvä tsemppaava porukka :red-heart::folded:
 
Hei,

Täällä taas pitkästä aikaa.

Edeleen ei raskaana täälläpäin, tai nyt ehkä?

Mulla ollut terolut kuuri tossa elokussa 4 kiertoa ja niistä menkkat todella säännölliset.

Eli joka kk 28 pv kierto.

Nytten ensimäistä kertaa myöhässä.

Maanantaina olisi pitänyt alkaa.

Testasin tiistaina kyllä keskellä päivää ja jotain tuntui näkyvän mutta ehkä kuvitelinkin.

Taas seuraavana päivänä testasin päivällä ihan vaan huvikseen, taas todella hailahka että nakyy vaan kännykän kameralla, ja vähän sivulta kun katso siinä nakyy että väriä jäi siihen toiseen viivaan.

Testi oli PC.

Tänään 3h pidätyksellä testasin rfsu koka pc loppu kaupasta, mutta se oli nega. Testi muutenkin jotenkin outo siinä valkoisessa osassa oli paljon pieniä viiltoja.

Mulla vähän ehkä oireilee, ainakin on kova närästys mikä oli viime raskaudessa.

Väsymys ja välillä pahoinvointia.

Alavatssa kipua vähäsen tai sellasta tuntemusta.

En nyt ihan tiedä, en uskalla toivoa.

Viikoja pitäisi olla 4+4

Onkohan edelleen toivoa?

Onko kukaan plusannut vasta myöhemmin?
 
Hei,

Täällä taas pitkästä aikaa.

Edeleen ei raskaana täälläpäin, tai nyt ehkä?

Mulla ollut terolut kuuri tossa elokussa 4 kiertoa ja niistä menkkat todella säännölliset.

Eli joka kk 28 pv kierto.

Nytten ensimäistä kertaa myöhässä.

Maanantaina olisi pitänyt alkaa.

Testasin tiistaina kyllä keskellä päivää ja jotain tuntui näkyvän mutta ehkä kuvitelinkin.

Taas seuraavana päivänä testasin päivällä ihan vaan huvikseen, taas todella hailahka että nakyy vaan kännykän kameralla, ja vähän sivulta kun katso siinä nakyy että väriä jäi siihen toiseen viivaan.

Testi oli PC.

Tänään 3h pidätyksellä testasin rfsu koka pc loppu kaupasta, mutta se oli nega. Testi muutenkin jotenkin outo siinä valkoisessa osassa oli paljon pieniä viiltoja.

Mulla vähän ehkä oireilee, ainakin on kova närästys mikä oli viime raskaudessa.

Väsymys ja välillä pahoinvointia.

Alavatssa kipua vähäsen tai sellasta tuntemusta.

En nyt ihan tiedä, en uskalla toivoa.

Viikoja pitäisi olla 4+4

Onkohan edelleen toivoa?

Onko kukaan plusannut vasta myöhemmin?
Onko sul kuvia niistä testeistä mitä oot tehny? Mä kuopuksen aikaan testasin kun menkat ois pitäny alkaa ja nega tuli. Sit alotin primolutit että saan kuukautisia siirtää. En sen enempää ajatellu et raskaana voisin olla. Rv13 vasta tein positiivisen testin ja laskujen mukaan testi ois pitäny olla jo plussa silloin ku tein ekan kerran :smiling-eyes:
 
Onko sul kuvia niistä testeistä mitä oot tehny? Mä kuopuksen aikaan testasin kun menkat ois pitäny alkaa ja nega tuli. Sit alotin primolutit että saan kuukautisia siirtää. En sen enempää ajatellu et raskaana voisin olla. Rv13 vasta tein positiivisen testin ja laskujen mukaan testi ois pitäny olla jo plussa silloin ku tein ekan kerran :smiling-eyes:

En usko että kuvassa näkyy kun niin hailahkat ja siis mulla esikoinen 3v ja sen kanssa plussasin kaksi viikoa siitä kun menkkojen piti tulla, ultrassa sitten selvisi että viikoja myös 2 vähemmän. En kyllä sitä ennen testannut kun en uskonnut olevani raskaana ja muutenkin tuolloin epäsäännöllinen kierto.
 
En usko että kuvassa näkyy kun niin hailahkat ja siis mulla esikoinen 3v ja sen kanssa plussasin kaksi viikoa siitä kun menkkojen piti tulla, ultrassa sitten selvisi että viikoja myös 2 vähemmän. En kyllä sitä ennen testannut kun en uskonnut olevani raskaana ja muutenkin tuolloin epäsäännöllinen kierto.
Tee parin päivän päästä testi uudestaa. Toivottavasti ois tärpännyt :red-heart:
 
poistettu, tuli teksti väärään ketjuun, piti kirjoitella Raskaaksi 2022 ketjuun! :rolling:
 
Muokattu viimeksi:
Moikka,
Kokeillaas osaanko liittää tänne kuvia. Nyt on nimittäin tilanne, että pakko.
Ylempi kuva testiajalla ja toinen heti ajan loputtua. Näin vahvaa haamua en ole koskaan saanut. Nyt dpo12.
Onko tässä haamu vai viivanpaikka apua :Face With Ok Gesture:


IMG20220129095730.jpg IMG20220129095730.jpg
 

Liitteet

  • IMG20220129100020.jpg
    IMG20220129100020.jpg
    3.3 MB · Katsottu: 216
Moikka,
Kokeillaas osaanko liittää tänne kuvia. Nyt on nimittäin tilanne, että pakko.
Ylempi kuva testiajalla ja toinen heti ajan loputtua. Näin vahvaa haamua en ole koskaan saanut. Nyt dpo12.
Onko tässä haamu vai viivanpaikka apua :Face With Ok Gesture:


View attachment 110505 View attachment 110505
OneStepillä toi on mun mielestä jo ihan plussa. Mulla raskaudessa muut testit näytti selvää plussaa, kun tuo vielä haamuili. Varovaiset onnittelut :smiling face with heart-eyes:
 
Moikka,
Kokeillaas osaanko liittää tänne kuvia. Nyt on nimittäin tilanne, että pakko.
Ylempi kuva testiajalla ja toinen heti ajan loputtua. Näin vahvaa haamua en ole koskaan saanut. Nyt dpo12.
Onko tässä haamu vai viivanpaikka apua :Face With Ok Gesture:


View attachment 110505 View attachment 110505

Mun silmään myös selkeä haamu Toivottavasti siitä se vahvistuu:)
 
Kiitos kommenteista :folded:
Jatkan testaamista. Kotona odottaa ylihuomenna testiarsenaali. Nyt oon kylässä ja on vaan noita One steppejä mukana.
Jännittää aivan julmetusti, jos toi testi onkin vaan susi ja näytti mitä sattuu :Weary Cat Face:
 
Kiitos kommenteista :folded:
Jatkan testaamista. Kotona odottaa ylihuomenna testiarsenaali. Nyt oon kylässä ja on vaan noita One steppejä mukana.
Jännittää aivan julmetusti, jos toi testi onkin vaan susi ja näytti mitä sattuu :Weary Cat Face:
Hei Johanna40, haamuviiva siinä kyllä näkyy. Nyt vain jännätäön vahvistuuko. Mulla on nuo OneStepit näyttäneet haamuja vaikka muut oli negatiivisia. Siksi en itse luota enää juuri tuohon merkkiin. Halpoja on niin silti tilasin niitä tässä juuri,mutta suhtaudun varauksella niihin. Ainoa testi jossa en ole saanut koskaan haamua turhaan on uusi Apteekki Ultra.
Mulla eilen dpo 10/kp 25,ja tein illalla sen.

Tässä kuvaa:
ACB7A3FB-9E3C-49ED-A13B-4B96430B573E.jpeg
 
Ylemmässä selvästi pilkistää haamu, mutta nuo clearbluen herkät antaa tuollaisia vaikka muut olis negatiivisia. Testaa vaikka viikkodigillä muutaman päivän päästä jos haluat varmuuden. :smiling-eyes:
Joo keskiviikolle oon digin varannut kun on klinikan antama testipäivä :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: siihen asti näitä halvempia
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top