Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Tässä vielä yksi testiajalla.. Onko kokemusta kellä näistä? Ei noussu toiveet yhtään mut ois kiva kuulla ja nähdä jos jollain vaik kyseisen testin oikea haamu? Sori spämmäys...
Tänne ku laitaa ni menee kyl epäselväksi kuvat....
Ehkä salaa jo toivon.. Koska toi mun ylempi viesti ja toi vesitesti teoria..Tässä näen kyllä viivan..testi vaan tuntematon mulle. Jospa se on nyt ihan oikea haamu? :)

Ehkä salaa jo toivon.. Koska toi mun ylempi viesti ja toi vesitesti teoria..![]()
En vielä.. Katon huomenna vielä tän babyplan testin ni on mihin verrata.. Jos on selkee haamu niin ostan suoraan diginOotko kokeillut sitä apteekin omaa testiä, joku herkkä, sinikorkkinen.. näytti mulla aika alussa jo viivaa :)

Aa joo toi apteekin ultra. Se on joo oikeesti herkkä mut meidän apteekit ei myy sitä yksikään.Joo, tässä mun se sinikorkkinen dpo 9/10. :)
Aa joo toi apteekin ultra. Se on joo oikeesti herkkä mut meidän apteekit ei myy sitä yksikään.![]()
Spämmäys jatkuu.. Tässä ylempi netistä jonkun haamu samalla testillä ja alapuolella mun(mulla kyl tosi huonot valaistukset mis yritän testei kuvaan saada...).. Kai sen näkee vasta huomenna onko tää oikee haamu vaiko ei.. Oon liian malttamaton![]()
Mielenkiintonen toi vesitestaus, enpä oo ennen kuullutkaan tai tajunnutkaan
Oli ihan joo värillinen haamu..tuossa babyplanissa näkyy ihan selkeä haamu, eikös siihen oo ihan väriäkin tarttunut?Mielenkiintonen toi vesitestaus, enpä oo ennen kuullutkaan tai tajunnutkaan
![]()
Kyllä mä ainakin näen haamulaisen!OneStep 2h pidätyksestä (postissa tuli tilatut testit vasta äsken).
Näkyykö? Dpo 8 menossa.
Toivottavasti lähtee vahvistuunOli ihan joo värillinen haamu..
Illalla negaa eli toivo laski ku lehmän häntä.. Kp 27/30-34..luteaali aina 13-15 ja menkka tuntemuksia on.. Jos alkaa ennen to ni ovis kaiketi ollutkin eri aikaan kun olettanut nyt olevan dpo 10 tai 11 tikkujen perusteella.
ikäviä nuo tuommosen kiusankappaleet, mut jos illalla olikin vaan laimeempi pissa eikä siks näy mitään. Ootko tänään testannut? 

Ei näy kuvaa? Laita linkki aijaa.com]Mitä mieltä, onko tämä vaan testiajalla saatu
Onks tuo tän aamun muka haamunen näkyvämpi ku eilinen.. Toki näistä ei ees kovin hyvin nää.tietty nyt heitin kaikki testit tänää roskiin ku suutuin niille
![]()