Plussa vai ei?

Verikokeessa kävin eilen ja sieltä tulos hcg 42. Tässä OneStep 10 herkkyydellä tulos eilen.


Alla tänään ( oletus että lukema olisi tänään illalla vähintään 84)

Eli tässä vahvistusta ajatukselle että tämä testi on umpipska. :tears:
Ahahah, tämä ja toi seuraava rfsu on kyllä niin räikee homma :tears: siis mitä ihmettä, mä oon tyyliin saanu selvempiä haamuja (tai vähintään saman tasosia) tolla onestep 10mlU:lla sillon kun en kyllä ollu raskaana, kuin noi sun minkä pitäs olla jo selviä plussia :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: voi jösses. Mulla kaappi pursuaa noita herkkiä ku kerkesin tilaamaan, mut ilmiselvästi ihan turha tulkita niistä mitään, onpa karua!
 
Ahahah, tämä ja toi seuraava rfsu on kyllä niin räikee homma :tears: siis mitä ihmettä, mä oon tyyliin saanu selvempiä haamuja (tai vähintään saman tasosia) tolla onestep 10mlU:lla sillon kun en kyllä ollu raskaana, kuin noi sun minkä pitäs olla jo selviä plussia :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: voi jösses. Mulla kaappi pursuaa noita herkkiä ku kerkesin tilaamaan, mut ilmiselvästi ihan turha tulkita niistä mitään, onpa karua!


On siis jopa ”huono vitsi” koko testi. Siis käytännössä näyttää negaa vielä kun verikoe, digi ja RFSUn 25-herkkä plussalla, what the ****. Tosi kiva testi. Oikein mieltä ylentää :tears::tears::tears::tears:
 
Menkkojen pitäisi alkaa vasta 4 päivän päästä, mutta en malttanut odottaa sunnuntaihin asti, joten tein tänään jo testin. Lähikaupassa on vain näitä rfsu testejä, joten voiko lähes kuiva testi näyttää näin selkeää viivanpaikkaa vai uskallanko varovasti onnitella itseäni? :folded: Viiva siis näkyi jo testiajalla, mutta mulla yleensä selkeämmätkin viivanpaikat haalistuneet pois testin kuivuessa niin siksi odotin kuvan kanssa :Grimacing Face:
 

Liitteet

  • IMG_20220119_185617.jpg
    IMG_20220119_185617.jpg
    4 MB · Katsottu: 229
Menkkojen pitäisi alkaa vasta 4 päivän päästä, mutta en malttanut odottaa sunnuntaihin asti, joten tein tänään jo testin. Lähikaupassa on vain näitä rfsu testejä, joten voiko lähes kuiva testi näyttää näin selkeää viivanpaikkaa vai uskallanko varovasti onnitella itseäni? :folded: Viiva siis näkyi jo testiajalla, mutta mulla yleensä selkeämmätkin viivanpaikat haalistuneet pois testin kuivuessa niin siksi odotin kuvan kanssa :Grimacing Face:

Nää testit on kyllä ihan susia! :Grimacing Face: tästä on vaikea sanoa, mutta mun silmiin on vain viivanpaikka, koska keskikohta tosta viivasta on valkoinen ja reunat harmaat. :Eyes:
Mutta vielä se voi plussaksi muuttua kun varhainen testailu kyseessä!:Smiling Face With Smiling Eyes:
 
Mulla itsellä tällainen tänään aamulla ja veren HCG tänään mitattuna 141iu/l. Ylempi kuiva eilisen ja siinä HCG ollut varmaan jotain 80-100 luokkaa. Että kyllä mun silmään sulla plussa :red-heart:


Menkkojen pitäisi alkaa vasta 4 päivän päästä, mutta en malttanut odottaa sunnuntaihin asti, joten tein tänään jo testin. Lähikaupassa on vain näitä rfsu testejä, joten voiko lähes kuiva testi näyttää näin selkeää viivanpaikkaa vai uskallanko varovasti onnitella itseäni? :folded: Viiva siis näkyi jo testiajalla, mutta mulla yleensä selkeämmätkin viivanpaikat haalistuneet pois testin kuivuessa niin siksi odotin kuvan kanssa :Grimacing Face:
 

Liitteet

  • 9078DC12-C1DA-4EBE-8ED0-D34EBDF0CC8B.jpeg
    9078DC12-C1DA-4EBE-8ED0-D34EBDF0CC8B.jpeg
    1 MB · Katsottu: 208
Mulla itsellä tällainen tänään aamulla ja veren HCG tänään mitattuna 141iu/l. Ylempi kuiva eilisen ja siinä HCG ollut varmaan jotain 80-100 luokkaa. Että kyllä mun silmään sulla plussa :red-heart:

mun silmään sun testissä on selkeästi väriä ja Tuutsin testissä en valitettavasti näe. Toki mun viivalasit voi olla likaiset ja kaipaa pesua, niin monia viivoja tihrustellut ettei ihmekkään. :tears:
 
Nää testit on kyllä ihan susia! :Grimacing Face: tästä on vaikea sanoa, mutta mun silmiin on vain viivanpaikka, koska keskikohta tosta viivasta on valkoinen ja reunat harmaat. :Eyes:
Mutta vielä se voi plussaksi muuttua kun varhainen testailu kyseessä!:Smiling Face With Smiling Eyes:
Voi harmi jos ei vieläkään tärpännyt. Pitää varmaan käydä hakemassa eri merkin testi ja testata parin päivän päästä. Voiko siis viivanpaikkakin jäädä selkeästi näkyviin testin kuivuttuakin :Grimacing Face:
 
Voi harmi jos ei vieläkään tärpännyt. Pitää varmaan käydä hakemassa eri merkin testi ja testata parin päivän päästä. Voiko siis viivanpaikkakin jäädä selkeästi näkyviin testin kuivuttuakin :Grimacing Face:

kyllä käsittääkseni, nää näyttää välillä ihan törkeitä viivanpaikkoja sekä moni muukin testi. :Grimacing Face: Kokeile pc:n testiä. Se on ollut oma ja vissiin monen muunkin luotto testi :Smiling Face With Smiling Eyes:
 
Menkkojen pitäisi alkaa vasta 4 päivän päästä, mutta en malttanut odottaa sunnuntaihin asti, joten tein tänään jo testin. Lähikaupassa on vain näitä rfsu testejä, joten voiko lähes kuiva testi näyttää näin selkeää viivanpaikkaa vai uskallanko varovasti onnitella itseäni? :folded: Viiva siis näkyi jo testiajalla, mutta mulla yleensä selkeämmätkin viivanpaikat haalistuneet pois testin kuivuessa niin siksi odotin kuvan kanssa :Grimacing Face:
Sanoisin omia kyseisiä testejä kuivanakin tuijottaneena et saattais olla.. Enemmän ois kertonut varmaan testiajalla otettu kuva kuitenkin :smiling-eyes: mut joo mäkin suosittelen eri testillä kokeilee :folded:
 
Niin jännittävää! Huomenna testaan uudestaan mut mulla on jäljellä enää rfsu liuskoja 2kpl ja yksi clearblue digital early detection niin kummalla testillä kannattaa testata? :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: lisäyksenä vielä että pettyisin nega digiin enemmän kuin noihin liuskoista saatuihin negoihin.
 
Niin jännittävää! Huomenna testaan uudestaan mut mulla on jäljellä enää rfsu liuskoja 2kpl ja yksi clearblue digital early detection niin kummalla testillä kannattaa testata? :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: lisäyksenä vielä että pettyisin nega digiin enemmän kuin noihin liuskoista saatuihin negoihin.
Tekisin vielä pc et näkee vahvistuuko :red-heart::folded:
Muoks luin väärin eli tekisin kyl ehkä liuskaa vielä ekana kuitenkin
 
Pistin miehen hakee digin et tuleeko jo 3+. No se toi vahingossa vaan sen earlyn ja sen plustestin. Lopulta sain digitaalisen ja se oli 3+ mutta noi muut viivat oli ihan onnettomat. En ymmärrä miten digi on 3+ ja se earlyn viiva oli tosi tumma mut semmonen ohut (tuli heti näkyviin) jotka Googlen mukaan olisi evaporaatioviiva ja puolen tunnin pidätyksellä tein sen plustestin ja tuli siihenkin pystyviiva, tosin haaleampi mutta pissakin oli lyhyen aikaa rakossa.

Halusin vain sanoa et mä oon huomannut useilla palstoilla saman ilmiön et liuskat sun muut olleet haaleita kun digi jo ilmoittanut 2+3 ja jopa sen 3+

Täällä oli keskustelu et joku ihan juuri ja juuri näkyvissä ollut viiva jossain testissä mutta verestä korkea jo. Alussahan tuo kai heittelee muutenkin sen virtsan vahvuuden mukaan.
 
Voi harmi jos ei vieläkään tärpännyt. Pitää varmaan käydä hakemassa eri merkin testi ja testata parin päivän päästä. Voiko siis viivanpaikkakin jäädä selkeästi näkyviin testin kuivuttuakin :Grimacing Face:

Pakko sen verran kommentoida, että jos oot tehny rfsu:n testin. Se voi näyttää tai olla näyttämättä, ihan sattuman varaisesti.. ainaki mun kohdalla. Laitan tähänkin taas kuvan mukaan, jossa kolme rfsu testiä, kolmena eri päivänä tehtynä.. tuo rfsun: liuska tehty samaan aikaan myös, en tiedä näkyykö siinä kuin tuota viivaa.. mutta nämä viivat oli turhia, eikä tarkoittaneet mitään!! Testasin apteekin testillä, ja pc:llä sekä vielä cb:llä, ne olivat negoja kaikki.
 

Liitteet

  • IMG_20210714_133558.jpg
    IMG_20210714_133558.jpg
    1.9 MB · Katsottu: 148
  • IMG_2021-07-12_09-50-44.JPG
    IMG_2021-07-12_09-50-44.JPG
    384.6 KB · Katsottu: 151
Pakko sen verran kommentoida, että jos oot tehny rfsu:n testin. Se voi näyttää tai olla näyttämättä, ihan sattuman varaisesti.. ainaki mun kohdalla. Laitan tähänkin taas kuvan mukaan, jossa kolme rfsu testiä, kolmena eri päivänä tehtynä.. tuo rfsun: liuska tehty samaan aikaan myös, en tiedä näkyykö siinä kuin tuota viivaa.. mutta nämä viivat oli turhia, eikä tarkoittaneet mitään!! Testasin apteekin testillä, ja pc:llä sekä vielä cb:llä, ne olivat negoja kaikki.

no on kyllä melkoisia viivoja jos ei tarkottanut raskautta! :Grimacing Face: muistatko mikä dpo oli näissä kun testailit? Melkein varminta olis vaan digitesteillä testailla niin ei tulis turhia viivoja ja pettymyksiä! Mulla on tällä hetkellä yks pc:n testi kaapissa ja testaan sillä ens viikolla kun on dpo 9 tai 10. Viimekierrossa sain silläkin selkeän plussan, siitä kuva jossain täällä, eikä sekään tosiaan tarkoittanut mitään, lienee ollut kiinnittymisyritys kuitenkin. :Face Without Mouth: En aijo enää noilla liuskoilla testailla sen enempää kun ton yhden käytän pois ja jos on nega, niin jään odottelemaan menkkoja, jos antaa jotain haamua, niin ostan suoraan sitten digin, se on luotettavampi kun yksikään liuskatesti :Smirking Face: (ai mitenniin kypsä noihin liuskoihin):Face With Tears Of Joy:
 
no on kyllä melkoisia viivoja jos ei tarkottanut raskautta! :Grimacing Face: muistatko mikä dpo oli näissä kun testailit? Melkein varminta olis vaan digitesteillä testailla niin ei tulis turhia viivoja ja pettymyksiä! Mulla on tällä hetkellä yks pc:n testi kaapissa ja testaan sillä ens viikolla kun on dpo 9 tai 10. Viimekierrossa sain silläkin selkeän plussan, siitä kuva jossain täällä, eikä sekään tosiaan tarkoittanut mitään, lienee ollut kiinnittymisyritys kuitenkin. :Face Without Mouth: En aijo enää noilla liuskoilla testailla sen enempää kun ton yhden käytän pois ja jos on nega, niin jään odottelemaan menkkoja, jos antaa jotain haamua, niin ostan suoraan sitten digin, se on luotettavampi kun yksikään liuskatesti :Smirking Face: (ai mitenniin kypsä noihin liuskoihin):Face With Tears Of Joy:

Testailin aika varhain... Noin 8-10 dpo. Muut testit eivät antaneet edes haamua/viivan paikkaa.. vaikka samasta näytteestä tein.. että usko noihin testeihin menny kyllä! Digi on hyvä, ei tarvi arvailla. :)
 
Siis mitä, oikeastiko nega tuo rfsu:n puikko :Weary Cat Face: mä sain kans koko loppukierron samanlaisia viivanpaikkoja ku tuo rfsu:n liuska, viimeksi tänään. Kierto venyi lopulta 37 päiväiseksi ja muuttui tänään kp1:ksi.. mut negoja ne on hailuviivat on varmasti olleet alusta asti kun ei missään vaiheessa vahvistunut, välillä saattoi olla pari päivää tyhjiä ja pari päivää noita hailuja rantuja, sit taas ei mitään. Ja melkein joka päivä tässä lähes kahden viikon aikana testasin, yleensä rfsu:lla jos ei muuta ollut saatavilla :Face With Tears Of Joy:
 
Takaisin
Top