Älä heitä vielä kirvestä kaivoon! Noilla dpo voi vielä tapahtua kiinnittyminenkin.Niin sitä luulisi ja oli kyllä väriäkin mutta se babyplan merkkinen herkkä samasta pissasta nega.. Ja tän kuuluis olla ei niin herkkä. Ottaa kyllä päähän![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Älä heitä vielä kirvestä kaivoon! Noilla dpo voi vielä tapahtua kiinnittyminenkin.Niin sitä luulisi ja oli kyllä väriäkin mutta se babyplan merkkinen herkkä samasta pissasta nega.. Ja tän kuuluis olla ei niin herkkä. Ottaa kyllä päähän![]()
KiitosÄlä heitä vielä kirvestä kaivoon! Noilla dpo voi vielä tapahtua kiinnittyminenkin.

Kiitos pc.... Teinpäs ainaki hyödyllisen reklan ja sain tilalle oikein priimaa
Babyplan herkkä samasta pissasta nega eli feikki plussa lieneepi taas.
Eihän tää ees näytä saakeli haamulle eihän
Onneks oon tottunut näihin jo ja et aamulla tulee puhdas nega....

Selvästi oli väriä joo.. Mut en luota ku se toinen nega. Katsellaan aamulla tuleeko taas täysin nega ku kai se pakko nyt sit pc katsoa tekeekö sen taas et aamulla nega vai oisko jopa tälläkertaa haamu...mä olin kans tulossa kirjottelee et mä nään kyl näis nyt väriä!![]()
Täs kuva siitä babyplan.. Onks tää siis nega ku nyt kuvia katsoessa aloin iha miettiä
Siinäki oli valkoinen sellai kuoppa alue vas alhaalla...

Oon näkevinään siinä punertavaa mut oisko sit viivanpaikan vieressä. Aluksi katoin sitä viivanpaikaksi mut siinä on se valkoinen alue alhaalla joka ns hämää ja sen oik puolella oon nyt haamun näkevinään mut ehkä tuijotan liian tarkkaanmä nään tässä vain valkoisen viivanpaikan![]()

Laitoin siihen viivan mitä kohtaa meinaanmä nään tässä vain valkoisen viivanpaikan![]()

Laitoin siihen viivan mitä kohtaa meinaan![]()

No sepä seokei, mun silmiin tässä ei näy väriä, ton sun laittaman viivan vasemmalla puolella siinä vieressä nään vain valkoisen viivanpaikan
ottaa näistä selvää, siinä sun aijemmassa pc:n testissä taas ihan selkeä värillinen haamu![]()

Kirjoitan tänne (nämä kuvat myös Raskaaksi 2022 ryhmässä)
Nämä molemmat tänään tehdyt testit ja testiajalla kuvattu. Plussa vai ei?dpo vasta 7
![]()

Täs kuva siitä babyplan.. Onks tää siis nega ku nyt kuvia katsoessa aloin iha miettiä
Siinäki oli valkoinen sellai kuoppa alue vas alhaalla...

Mulla on mennyt luotto näihin liuskoihin.. Eilistä kun tihrustaa ni en saa kuivana siihen näkymään mut siinä kyllä oli jotain niitä kuoppia mitkä hankaloitti sen tuloksen katsomista.. Oon pudonnut joka kerta jos olen erehtynyt luulemaan hetkeäkään oikeaksi viivaksiMiksei voisi olla oikea viiva?![]()

10 tai 11Juu, mulla ei kokemuksia ole ko. Testissä niin en tiedä miten käyttäytyvät. Oliko sulla mikä dpo?
Toivottavasti olisikin oikea viiva!