Plussa vai ei?

Aamutesti. Haamu vai ei?
Kaksi aiempaa lasta on ollu testeissä hyvin heikot haamut.
Jotain näkyy mutta en saa selvää onko siinä väriä.. Testaisin parin päivän päästä uudelleen, jos lähtis vahvistumaan :angelic: Onko mikä Dpo menossa?
 
475F914B-645C-447C-AF78-BA00DF285119.jpeg
KP 25/DPO 10
FABE74A3-F8FF-4FC3-8AE8-F2EA2D2D079A.jpeg
KP 26/DPO 11
51A9BC41-EB70-4E1A-8BBE-EE09C168822A.jpeg
KP 27/DPO 12 ilta
CC850114-D0E0-47EB-9DAB-76B84E2408D0.jpeg
KP 28/DPO 13 aamu

Tässä on testit,jotka hieman hämää koska mulla on ollut veristä pientä vuotoa joka tyrehtyy vähäm väliä ja tulee melkein vain pyyhkiessä. Oikealla munasarjassa oli ovulaatiokivut jotka jopa lääkäri totesi. Nyt nippailee oikea munasarja jatkuvasti. Jännät paikat koska yleensäkin mun testit aina muuttuneet vuodon alettua heti negoiksi. Nyt viiva on ja pysyy vaikka vuotoa alkoi tulemaan eilen tiputellen. Tiputtelu jatkuu mutta myös munasarjakivut. Testejä ostettu 2 lisää jotta saa seurattua lähteekö viiva vahvistumaan vai katoaako se.
Alavatsakivut alkoi kuitenkin eilen joihin otin Panadolia. Nyt on vain munasarjakipuja ja tiputtelua. Mieheni kanssa toivomme tietysti,että ei olisi kemillisesta kyse.
Onko kellään kokemusta siitä että testit on (mulla nyt 4 pv) positiivisia,vaikka tiputteluvuotoa tulee… eli voisiko kemiallinen raskaus näkyä 4 vrk testeissä näin aikaisessa vaiheessa(tänään on DPO 13)?
 
Muokattu viimeksi:
View attachment 106780
KP 25/DPO 10
View attachment 106781
KP 26/DPO 11
View attachment 106782
KP 27/DPO 12 ilta
View attachment 106783
KP 28/DPO 13 aamu

Tässä on testit,jotka hieman hämää koska mulla on ollut veristä pientä vuotoa joka tyrehtyy vähäm väliä ja tulee melkein vain pyyhkiessä. Oikealla munasarjassa oli ovulaatiokivut jotka jopa lääkäri totesi. Nyt nippailee oikea munasarja jatkuvasti. Jännät paikat koska yleensäkin mun testit aina muuttuneet vuodon alettua heti negoiksi. Nyt viiva on ja pysyy vaikka vuotoa alkoi tulemaan eilen tiputellen. Tiputtelu jatkuu mutta myös munasarjakivut. Testejä ostettu 2 lisää jotta saa seurattua lähteekö viiva vahvistumaan vai katoaako se.
Alavatsakivut alkoi kuitenkin eilen joihin otin Panadolia. Nyt on vain munasarjakipuja ja tiputtelua. Mieheni kanssa toivomme tietysti,että ei olisi kemillisesta kyse.
Onko kellään kokemusta siitä että testit on (mulla nyt 4 pv) positiivisia,vaikka tiputteluvuotoa tulee… eli voisiko kemiallinen raskaus näkyä 4 vrk testeissä näin aikaisessa vaiheessa(tänään on DPO 13)?
Ootko testannu minkään muun merkin testillä? Ei oikeen auta ku ootella vahvistuuko viiva vai ei :sad001
 
Ootko testannu minkään muun merkin testillä? Ei oikeen auta ku ootella vahvistuuko viiva vai ei :sad001
En testaillut kuin RFSU-liuskalla pari kertaa. Haamun sain siihenkin. No nyt eilen alkoi tulla hyytymää,ja tämän aamun RFSU herkkä-testin viiva oli haalistunut eli on katoamassa. Kemiallinen raskaus siis.
Positiivisia sain siis 4 päivää. Välissä vahvistui mutta vuodon kunnolla alettua alkoi tosiaan haalistumaan.
 
Laitetaan tänne ketjuun, viivanpaikka vai haamun alku? Toissapäivänä sain jotain valoa vasten kääntelemällä näkyviin, eilen ja taas tänään vahvistunut ja tämän päivän testin viivan näki hyvin jo vessan keltaisessa valossa. Huomenna vasta pääsen ostamaan toisen merkkisiä testejä
Muok, näköjään ei näy kuvissa kovin hyvin..
 

Liitteet

  • IMG_20210926_084338.jpg
    IMG_20210926_084338.jpg
    1.6 MB · Katsottu: 155
Laitetaan tänne ketjuun, viivanpaikka vai haamun alku? Toissapäivänä sain jotain valoa vasten kääntelemällä näkyviin, eilen ja taas tänään vahvistunut ja tämän päivän testin viivan näki hyvin jo vessan keltaisessa valossa. Huomenna vasta pääsen ostamaan toisen merkkisiä testejä
Muok, näköjään ei näy kuvissa kovin hyvin..
Jotain sielä pilkottaa mutta tämän testin tuntien en ehkä luottaisi vielä. Toivottavasti saat toisella testillä myös toivotun tuloksen :happy: Pidän peukkuja!
 
Heippa! Olen seurannut tätä ketjua pitkään ja ajattelin, että uskaltaudun kysymään mielipidettänne.

Nyt meneillään on dpo 11, ensimmäisessä kuvassa Pregcheckin testit dpo 9, 10 ja 11. Onkohan kyseessä viivanpaikat? Testiviivat ovat punertavia.

Toisessa kuvassa Predictor Early testi eiliseltä (dpo 10) aamulta. Tässäkin viiva punertava, vaikkakin haalea.

Kovasti pelottaa, että kyseessä on kemiallinen raskaus kun viivat ovat niin hailakoita. :sad001 Tähän kiertoon tehtiin inseminaatio, Pregnyl 5000IU pitäisi käsittääkseni olla nyt jo poistunut? Se pistettiin 11pvää sitten.

Teen taas huomenna aamulla Pregcheckin ja mahdollisesti myös tuon Predictor Early testin uudelleen.

Kiitos jo etukäteen vastauksista ja plussatuulia kaikille :Heartred

https://aijaa.com/bIiTGm
https://aijaa.com/9HuiJF
 
Mulla oli aamulla paha olo et ihan oksensin ja huippas ni menin sitte ostamaan testit lähikauppa ja tää on nyt vaan n tunnin pidätyksellä.. Hemmetti kun nois k kaupoissa ei myydä pc testejä. .:meh: Onkohan tämä rsfu perus viivanpaikka vai haamu :wideyed: pistän pari kuvaa.. Testiajalla otettu..
 

Liitteet

  • IMG_20210926_135451.jpg
    IMG_20210926_135451.jpg
    222.7 KB · Katsottu: 183
  • IMG_20210926_135335.jpg
    IMG_20210926_135335.jpg
    298.5 KB · Katsottu: 193
Heippa! Olen seurannut tätä ketjua pitkään ja ajattelin, että uskaltaudun kysymään mielipidettänne.

Nyt meneillään on dpo 11, ensimmäisessä kuvassa Pregcheckin testit dpo 9, 10 ja 11. Onkohan kyseessä viivanpaikat? Testiviivat ovat punertavia.

Toisessa kuvassa Predictor Early testi eiliseltä (dpo 10) aamulta. Tässäkin viiva punertava, vaikkakin haalea.

Kovasti pelottaa, että kyseessä on kemiallinen raskaus kun viivat ovat niin hailakoita. :sad001 Tähän kiertoon tehtiin inseminaatio, Pregnyl 5000IU pitäisi käsittääkseni olla nyt jo poistunut? Se pistettiin 11pvää sitten.

Teen taas huomenna aamulla Pregcheckin ja mahdollisesti myös tuon Predictor Early testin uudelleen.

Kiitos jo etukäteen vastauksista ja plussatuulia kaikille :Heartred

https://aijaa.com/bIiTGm
https://aijaa.com/9HuiJF


Miulla ei jostain syystä avaa noita Aijaa kautta ladattuja kuvia enää..
 
Heippa! Olen seurannut tätä ketjua pitkään ja ajattelin, että uskaltaudun kysymään mielipidettänne.

Nyt meneillään on dpo 11, ensimmäisessä kuvassa Pregcheckin testit dpo 9, 10 ja 11. Onkohan kyseessä viivanpaikat? Testiviivat ovat punertavia.

Toisessa kuvassa Predictor Early testi eiliseltä (dpo 10) aamulta. Tässäkin viiva punertava, vaikkakin haalea.

Kovasti pelottaa, että kyseessä on kemiallinen raskaus kun viivat ovat niin hailakoita. :sad001 Tähän kiertoon tehtiin inseminaatio, Pregnyl 5000IU pitäisi käsittääkseni olla nyt jo poistunut? Se pistettiin 11pvää sitten.

Teen taas huomenna aamulla Pregcheckin ja mahdollisesti myös tuon Predictor Early testin uudelleen.

Kiitos jo etukäteen vastauksista ja plussatuulia kaikille :Heartred

https://aijaa.com/bIiTGm
https://aijaa.com/9HuiJF


Nyt onnistui käyttäjänkin luominen, siinä oli aiemmin jotain häikkää. Mutta tässä samat kuvat, mitkä eivät ilmeisesti Aijaan kautta avautuneet!

F5613E7D-4F5E-45B0-8DB1-5BB68655AA1F.jpeg


AB6D9DF0-F29E-411F-9023-0E7ED007CF4B.jpeg
 
Pregnyl voi näkyä 10 päivää pistospäivän jälkeen. Täällä joillakin on näkynyt 11 päivää myös.

Jos viivat lähtee vahvistumaan nyt niin sit on kyse raskaudesta!


Malttamattomana testasin Pregnylin poistumista ja dpo 8 oli minun silmään nega testi, tosin ne tein OneStepillä johon en jotenkin luota. Dpo 4 kuitenkin näytti OneStep kahta viivaa Pregnylistä. Oli oudolla tavalla tyydyttävää saada ne viivaat testiin parin vuoden negojen tuijottelun jälkeen, vaikka Pregnylistä johtuivatkin:grin

Täytyy tosiaan jännittää ja testata vielä pari päivää, voin päivitellä tänne sitten kuvat.

Kiitos myös kommenteista @Uppisss ja @Foreverfever ❤️
 
Dpo 12… Kyllä nää taitaa olla pelkkiä viivanpaikkoja tai kemiallinen. No, teen parin päivän päästä digin
 

Liitteet

  • C600D151-34C1-4BCB-A1B3-05E3397C749B.jpeg
    C600D151-34C1-4BCB-A1B3-05E3397C749B.jpeg
    2.4 MB · Katsottu: 158
Takaisin
Top