Plussa vai ei?

Apua, siis luulin olevani dpo 8 ja kävin itseni kanssa tahtojen taistelun, että en tekisi vielä testiä ja hävisin. Saman tien alkoi piirtyä viiva. En siis tikuttanut ovista vaan menin ihan tuntemusten perusteella. Milloinkohan se ovis sit oikeesti on ollu :pompus: Nyt siis vasta kp 21.
Ooo…Onnea! :angelic:
Ovis on ollut varmaan aikaisin,tai kiinnittyminen tapahtunut ”aikaisemmin”…:bag: Todella vahva viiva jos olisi DPO 8,ja kun kp vasta 21. Mutta tuo testi nyt ei kellekään väärää plussaa ole koskaan antanut. Ei ainakaan tällä palstalla en ole törmännyt.

Ja täällä siis ollaan taas,pidin taukoa ja elämäni muuttuikin ihan täysin tässä…Ei voi usko todeksi että löysin rinnalleni miehen,joka on tosissaan mukana vauvanhankinnassa ja olemme asuneet ensitapaamisesta asti yhessä…Siis erottamattomia oltu ensitapaamisesta lähtien. Aivan ihanaa ja auvoista.
Meillä ollaan menossa vasta DPO 7. Eli piinapäiviä. Mutta otan rennosti ja mies on tukena joka käänteessä. Tein ovistestin vaikka en kokenut pakollista tarvetta mutta oli jäänyt laatikon pohjalle. Plussa pamahti siis kp 14. Siitä asti pupuiltu kp 14,kp 16,kp 17,kp 18,kp 19 ja kp 20…Mitään kikkoja en enää kokeillut,viimekuussa nostin jalat ylös joka kerta oviksen tienoilla. Turhaan. Se tulee jos tulee. Näin se menee.

Niin ja testeistä vielä,kannatan myös halpatesteissä nyt PC…En osta enää RFSU- testejä koska saanut monta plussaa niin liuska/ puikkotestin kanssa. Ne näyttää välillä aivan selvää punaista testiviivaa, vaikka ei ole hcg:tä. Ja saanut monet kerrat palautteen antaneena korvaavia testejä tilalle postissa ilmaiseksi.
:bored: Jääkööt siis ne menneisyyteen myös.
 
Muokattu viimeksi:
Ooo…Onnea! :angelic:
Ovis on ollut varmaan aikaisin,tai kiinnittyminen tapahtunut ”aikaisemmin”…:bag: Todella vahva viiva jos olisi DPO 8,ja kun kp vasta 21. Mutta tuo testi nyt ei kellekään väärää plussaa ole koskaan antanut. Ei ainakaan tällä palstalla en ole törmännyt.

Ja täällä siis ollaan taas,pidin taukoa ja elämäni muuttuikin ihan täysin tässä…Ei voi usko todeksi että löysin rinnalleni miehen,joka on tosissaan mukana vauvanhankinnassa ja olemme asuneet ensitapaamisesta asti yhessä…Siis erottamattomia oltu ensitapaamisesta lähtien. Aivan ihanaa ja auvoista.
Meillä ollaan menossa vasta DPO 7. Eli piinapäiviä. Mutta otan rennosti ja mies on tukena joka käänteessä. Tein ovistestin vaikka en kokenut pakollista tarvetta mutta oli jäänyt laatikon pohjalle. Plussa pamahti siis kp 14. Siitä asti pupuiltu kp 14,kp 16,kp 17,kp 18,kp 19 ja kp 20…Mitään kikkoja en enää kokeillut,viimekuussa nostin jalat ylös joka kerta oviksen tienoilla. Turhaan. Se tulee jos tulee. Näin se menee.

Niin ja testeistä vielä,kannatan myös halpatesteissä nyt PC…En osta enää RFSU- testejä koska saanut monta plussaa niin liuska/ puikkotestin kanssa. Ne näyttää välillä aivan selvää punaista testiviivaa, vaikka ei ole hcg:tä. Ja saanut monet kerrat palautteen antaneena korvaavia testejä tilalle postissa ilmaiseksi.
:bored: Jääkööt siis ne menneisyyteen myös.


Erositko siis vasta ja nyt uusi suhde, mutta vauvan yritys jatkuu? Vai ymmärsinkö oikein
 
Erositko siis vasta ja nyt uusi suhde, mutta vauvan yritys jatkuu? Vai ymmärsinkö oikein

Elämä siis yllätti todenteolla,eli kyllä löysin itselleni vakituisen (avo)kumppanin ja tämä siis tapahtui ihan yhtäkkiä. Tapasimme yhteisen ystävän kautta,kliseiseltä kuulosta mutta se oli rakkautta heti ensisilmäyksellä…

Ällikällä lyöty oltu molemmat tässä 1,5 kk miten näinkin onni voi potkaista. Se tapailemani nk.”kumppani” mm.ei ollut valmis sitoutumaan ja hällä oli isompia ongelmia (myös seksin saralla) ja tapailu onneksi ei edennyt alkua pidemmälle eli se oli molemmille helpotus kun totesimme emme sovi yhteen.
 
Muokattu viimeksi:
Elämä siis yllätti todenteolla,eli kyllä löysin vakituisen (avo)kumppanin ja tämä siis tapahtui ihan yhtäkkiä. Tapasimme yhteisen ystävän kautta,kliseiseltä kuulosta mutta se oli rakkautta heti ensisilmäyksellä…

Ällikällä lyöty oltu molemmat tässä 1,5 kk miten näinkin onni voi potkaista. Se nk.”ex-kumppani” mm.ei ollut valmis sitoutumaan ja hällä oli isompia ongelmia (myös seksin saralla) ja suhde onneksi ei edennyt alkua pidemmälle eli se oli molemmille helpotus kun totesimme emme sovi yhteen.

Siis 1.5kk tuntemisen jälkeen yritätte täysillä vauvaa ja olet juuri eronnut edellisestä suhteesta. Hui. Olen sanaton....
 
Siis 1.5kk tuntemisen jälkeen yritätte täysillä vauvaa ja olet juuri eronnut edellisestä suhteesta. Hui. Olen sanaton....
Musta tuntuu välillä itse, että olinko nopea käänteissäni, mutta ilmeisesti en sitten kuitenkaan. Ymmärrän kyllä sen kun on ns viimeiset vuodet menossa lisääntymisen kannalta, kuten itsellänikin, että sitä ajan kulumista stressaa ihan eri tavalla kuin nuorempana :Heartpink
Mä tapasin mun nykyisen kun olin 3kk vajaa 37v. Puhuttiin kyllä alusta asti, että lapsi voisi vielä olla haaveissa, mutta katsotaan sitten myöhemmin mikä on tilanne. Elettiin ekat noin puoli vuotta tai vähän yli siten että kun mulla ei ollut lapset mun luona, niin asuin miehen kämpillä viikon ja sit kun lapset tuli mulle, niin asuin lasten kanssa mun kämpillä viikon. Mies kävi joskus arki-iltaisin lasten nukahdettua tapaamassa mua mun eteisessä :grin sit kun suhdetta oli kestänyt noin hmmm 8kk, aloin puhua lapsille, että mulla on elämässä joku. Ja siitä n kk päästä lapset tapasivat miehen ekaa kertaa. Sitten alettiin pikkuhiljaa elää arkea yhdessä, välillä neljästään ja välillä kahdestaan. Tätä kesti noin 9kk, kunnes päätettiin antaa vauvalle lupa tulla jos on tullakseen. Eli noin 1,5 vuotta ensitapaamisesta, olin vähän yli 38v silloin ja tiedostin vuosien vaikutuksen hedelmällisyyteen, mutta koin et tää on varmempaa näin.
 
Me oltiin mun miehen kanssa 4kk oltu yhdessä kun alettiin yrittää lasta :) ei tän ikäisenä jäädä odottelemaan kun se oikea löytyy...mutta yritetty on jo 3vuotta eikä ole vauvaa sylissä vielä..
 
Vanhemmalla iällä nuo parisuhteet ja lapsen yrittäminen on vähän erinlaisia, kuin nuorempana :) Ei voi seurustella ensin 5v ja mennä kihloihin, naimisiin, rakentaa omakotitaloa ja sit alkaa yrittämään vauvaa.. Tärkeintä, että itse on valmis ottamaan vastuun uudesta ihmisestä ja asia tuntuu molemmista hyvältä :)
Eipä meilläkään ole ollut ehkäisyä koskaan käytössä, saattaa kuulostaa jonku korviin vastuuttomalta, mutta vauvalle on annettu lupa tulla jo heti alkuunsa.. eipä vaan oo tullut :/
 
Me oltiin mun miehen kanssa 4kk oltu yhdessä kun alettiin yrittää lasta :) ei tän ikäisenä jäädä odottelemaan kun se oikea löytyy...mutta yritetty on jo 3vuotta eikä ole vauvaa sylissä vielä..
Niin, se on varmaan eri tilanne silloin kun on entisestä suhteesta lapsia joiden hyvinvointi on pakko laittaa oman toiveen edelle. Toivon ettei olla liian myöhään liikkeellä, mut samalla oon erittäin tyytyväinen et kuuntelin mun sydäntä ja laitoin lapset etusijalle.

Jos mulla ei olis ennestään lapsia niin varmasti oltais oltu nopeempia :)

Entisen kanssa alettiin tjottailu noin 2kk suhteen jälkeen (oltiin 24-vuotiaita silloin) :angelic: ja onneks alettiin, sillä meni 5 vuotta saada esikoinen syliin :Heartred
 
Mun lapsi tunsi jo miehen, kun alettiin olla yhdessä. Joten ei tarvinut esitellä, sen ihmisen status vaan muuttui :hilarious:. Oltiin oltu 6kk yhdessä kun aloin odottaa. Heti ekasta kierrosta tärppäsi kun annettiin tulla jos tulee. Sehän sit kans tuli :dummy1: . Vähän oli sulattelemista, koska tosiaan itsekkin ajatteli et tuskin nyt heti, mut niin se elämä vaan yllättää. Nyt meillä 3yhteistä :cool14 . Jotkut kauhisteli meidän tahtia, mut sit vaan jotenkin tiesi ja tosiaan ikä ei ainakaan saanut hidastamaan. Hyvinpä tämä elämä on tässä soljunut eteenpäin tuon miehen kanssa :grin
 
Vika testi vielä, dpo 23.
 

Liitteet

  • 20210919_155525.jpg
    20210919_155525.jpg
    855.5 KB · Katsottu: 90
Varmaan tarkoitti sitä jos kierto pitenee ja testit negaa ja on esim saanut samassa kierrossa rokotteen. Että voi johtua siitäkin. Itse en ainakaan tulkinnut tuota mitenkään rokotevastaisena viestinä, vaan ihan puhtaasti yhtenä mahdollisena syynä kierron tilapäiselle venymiselle.


Tätä juuri tarkoitin, koska tätä on tullut aika paljon esille rokotteiden jälkeen että on voinut parikin kiertoa pistää sekaisin.
 
Hei.minulla kuukautisten jälkeen melkein heti oli vähän kuin ovulaatio kipua lievää vasemmalla puolella ja olen yrittänyt tota kohdunnapukkaa seurailla.se oli sillon alhaalla ja ns auki ja nyt se on vetäytynyt tosi ylös.voiko olla mahdollista että ovulaatio on ollut jo kuukautisten jälkeen?olisin normaalisti käynyt tikuttamaan sitä joskus kp12. Nyt siis olisi vasta kp 10.kaiketi silti tikuttaa että tuleeko sitä, että oliko ne tuntemukset jotain muuta.pidempi vuoto oli kuin normaalisti.nyt myös hiukan flunssainen olo mutta kuitenkaan ei,vaikea selittää.
 
Oli pakko yksi ovulsstiotesti kokeilla.ikinä ei ole noin "nega ollut" eli ei toista viivaa ollenkaan!!onkohan se vasta tulossa myöhemmin tai sitten meni jo:shifty::banghead: siis yleensä tulee aina ainakin himmeä toinen viiva,olen sitten testannut mihin aikaan kiertoa tahansa
 
Moi kaikki! Munkin oli pakko kirjautua foorumille kun oon niin paljon teidän muiden keskusteluja lukenut :). Mulla itsellä on eika OI-kierto lertozoleilla menossa ja nyt ollut ihmeellisiä tuntemuksia kropassa sen jäljiltä. Ovisplussan sain tikutettua viime viikon maanantaina. Nyt dpo10 ja menkkamaisia kipuja ollut tässä jo muutama päivä, tissit ihan hellänä. Voi liittyä niihin letroihinkin. Näättekö tossa testissä mitään, ite kuvittelen siihen haamuviivan (voi olla mielikuvituksen ja haaveilun tuotosta...). Kuuluisko jo tässä vaiheessa noihin onestepin herkkiin ilmestyä jotakin jos ois ilmestyäkseen? :angelic:
IMG_20210924_064746__01.jpg
 
Moi kaikki! Munkin oli pakko kirjautua foorumille kun oon niin paljon teidän muiden keskusteluja lukenut :). Mulla itsellä on eika OI-kierto lertozoleilla menossa ja nyt ollut ihmeellisiä tuntemuksia kropassa sen jäljiltä. Ovisplussan sain tikutettua viime viikon maanantaina. Nyt dpo10 ja menkkamaisia kipuja ollut tässä jo muutama päivä, tissit ihan hellänä. Voi liittyä niihin letroihinkin. Näättekö tossa testissä mitään, ite kuvittelen siihen haamuviivan (voi olla mielikuvituksen ja haaveilun tuotosta...). Kuuluisko jo tässä vaiheessa noihin onestepin herkkiin ilmestyä jotakin jos ois ilmestyäkseen? :angelic:View attachment 106761

Mä nyt en tiedä... Mutta mä nään kans mega haalean viivan.. samanlainen oli itellä pc testissä, tuskin muut ees näki sitä, kun itse sen näki.. ja siitä se vahvistu niin että alko kuvassakin erottuu selvemmin. Mut nää testit itsessään vissii huonoja, mitä oot tehny...jos oon ymmärtänyt oikein tältä palstalta..
 
Aamutesti. Haamu vai ei?
Kaksi aiempaa lasta on ollu testeissä hyvin heikot haamut.
 

Liitteet

  • 726C906D-88A8-4CD1-B0BF-94E9F5B0BEAC.jpeg
    726C906D-88A8-4CD1-B0BF-94E9F5B0BEAC.jpeg
    434.9 KB · Katsottu: 125
Takaisin
Top