Plussa vai ei?

En kestä Beating HeartBeating Heart
 

Liitteet

  • C652F280-7043-4172-AB6C-CA6F16481EDC.jpeg
    C652F280-7043-4172-AB6C-CA6F16481EDC.jpeg
    861.7 KB · Katsottu: 185
Miten tulkitsee raati Astonished Face

Semmonen että kokeilenpas täs iha huvikseen "tylsyyttäni" rsfulla ku sain reklan takia niitä 8kpl paketin Beaming Face With Smiling Eyes sit siihe ilmestyikin haamu ni kaivoin raskauskeiju herkän (10mlU) ja tein samasta pissasta.. No ei se toki auta ku odotella aamuun ja tehdä uudelleen mut. Astonished Face
Muoks. Oon siis välillä näillä merkeillä saanu iha puhtaita negojakin

EDIT.Lisäsin vielä rsfu testin mikä otettu heti kun väri kokonaan oli lähtenyt testi alueelta
 

Liitteet

  • IMG_20211001_201015.jpg
    IMG_20211001_201015.jpg
    245.9 KB · Katsottu: 194
  • IMG_20211001_200223.jpg
    IMG_20211001_200223.jpg
    254.1 KB · Katsottu: 196
  • IMG_20211001_200400.jpg
    IMG_20211001_200400.jpg
    218.8 KB · Katsottu: 198
  • IMG_20211001_203832.jpg
    IMG_20211001_203832.jpg
    277.9 KB · Katsottu: 188
Muokattu viimeksi:
Miten tulkitsee raati Astonished Face

Semmonen että kokeilenpas täs iha huvikseen "tylsyyttäni" rsfulla ku sain reklan takia niitä 8kpl paketin Beaming Face With Smiling Eyes sit siihe ilmestyikin haamu ni kaivoin raskauskeiju herkän (10mlU) ja tein samasta pissasta.. No ei se toki auta ku odotella aamuun ja tehdä uudelleen mut. Astonished Face
Muoks. Oon siis välillä näillä merkeillä saanu iha puhtaita negojakin

EDIT.Lisäsin vielä rsfu testin mikä otettu heti kun väri kokonaan oli lähtenyt testi alueelta
Mä en ikävä kyllä näe näissä toista viivaa :sad001
Mutta toivon todella vahvistumista, mikäli sielä semmoinen haamuilee! :)
 
Mä en ikävä kyllä näe näissä toista viivaa :sad001
Mutta toivon todella vahvistumista, mikäli sielä semmoinen haamuilee! :)

Okei mie nään selvät ja luonnossa näkyy toki paremmin. Mut on mulle kyl tullut myös semmoset haamu lasit et huhhuh Beaming Face With Smiling EyesBeaming Face With Smiling EyesHuomenna aamulla toki pitäs paremmin näkyä kaiketi aamu pissasta jos plussa on Beating Heartjs toki nää oli vaa n 2h pidätyksellä.. laitan huomenna lisää tihrusteltavaa jos semmosta tulee.. Onneks on nuita rsfu ja sit raskauskeiju 25 ja noita olevinaan herkempiä
 
Joo oon vähän nyt hassu mut siis menkat pitäs olla vielä aika pitkän ajan päästä mut sillee et kaiketi haamu vois olla jo mahdollinen.. ja nyt oli pari Viirua/tippaa verta (ei ees pk suojaan asti vaan pyyhittäessä) ja tein vielä yhden ja kyl siihen tulee ihan haalea värillinen viiva testiajalla ja vaikka rsfu on turhia antanut ni ei tämmösiä ennen Astonished Face ja siis kuvaan en saa sitä näkymään sillee muten luonnossa näkyy.. Ei sit malttanut aamuun, tuleepa pöhkö olo Beaming Face With Smiling EyesBeaming Face With Smiling EyesBeating Heart
 

Liitteet

  • IMG_20211001_230358.jpg
    IMG_20211001_230358.jpg
    281.2 KB · Katsottu: 157
Muokattu viimeksi:
Joo oon vähän nyt hassu mut siis menkat pitäs olla vielä aika pitkän ajan päästä mut sillee et kaiketi haamu vois olla jo mahdollinen.. ja nyt oli pari Viirua/tippaa verta (ei ees pk suojaan asti vaan pyyhittäessä) ja tein vielä yhden ja kyl siihen tulee ihan haalea värillinen viiva testiajalla ja vaikka rsfu on turhia antanut ni ei tämmösiä ennen Astonished Face ja siis kuvaan en saa sitä näkymään sillee muten luonnossa näkyy.. Ei sit malttanut aamuun, tuleepa pöhkö olo Beaming Face With Smiling EyesBeaming Face With Smiling EyesBeating Heart

Jos tää on rfsu niin voi antaa selkeitäkin haamuja olematta sitä itseään, kannattee kokeilla jonku muun valmistajan testeillä :)
 
En menisi vannoo et plussia kuitenkaan jostain syystä.. Pitää parempaa merkkiä käydä ostaa. :) rsfu käyttäytyi ns oudosti et siihe en luota mut on toi herkkä miusta vahvempi kuin eilinen

Käyn ostamassa apteq koska herkkä pitäs olla ja sit pc
 

Liitteet

  • IMG_20211002_091927.jpg
    IMG_20211002_091927.jpg
    299.2 KB · Katsottu: 167
  • IMG_20211002_091847.jpg
    IMG_20211002_091847.jpg
    283.7 KB · Katsottu: 167
En menisi vannoo et plussia kuitenkaan jostain syystä.. Pitää parempaa merkkiä käydä ostaa. :) rsfu käyttäytyi ns oudosti et siihe en luota mut on toi herkkä miusta vahvempi kuin eilinen

Käyn ostamassa apteq koska herkkä pitäs olla ja sit pc

Mikä dpo sulla on?
 
Onkohan tässä nyt sitten se rfsu:n viivanpaikka Anxious Face With Sweat-
Ei tarkkaa tietoa dpo:sta, mutta se voi olla 7-9 (aikainen testailija, i know Beaming Face With Smiling Eyes)IMG_20211002_093034.jpg
 
Onkohan tässä nyt sitten se rfsu:n viivanpaikka Anxious Face With Sweat-
Ei tarkkaa tietoa dpo:sta, mutta se voi olla 7-9 (aikainen testailija, i know Beaming Face With Smiling Eyes)View attachment 106936

Joo mulle tullut ikäväkyllä tommonen tai vahvempikin melkein jokaiseen tuollaiseen testiin ja siis nega ollut :/ paitsi puhas negaki välillä...
 
Muokattu viimeksi:
Mikä dpo sulla on?

No kun en ole aivan varma.. Ehkä oon liian aikaisin liikkeellä :D laitan kyl reklaa varmaan raskauskeijulle jos tuo on iha nega.. Toi on paljon selvempi ku mitä nää rsfu turhat viivat mulla ollut.. Harmi ettei noita ole enempää nyt.
 
Joo mulle tullut ikäväkyllä tommonen tai vahvempikin jokaiseen tuollaiseen testiin ja siis nega ollut :/

Masentavaa Anxious Face With Sweat- Tein tuon testin jälkeen apteqin testin reilun tunnin pidätyksellä, puhdas nega. Pitääki olla näin nopeasti testailemassa Astonished Face
 
Masentavaa Anxious Face With Sweat- Tein tuon testin jälkeen apteqin testin reilun tunnin pidätyksellä, puhdas nega. Pitääki olla näin nopeasti testailemassa Astonished Face

No on.. Ku taas itsekin noita turhia haamuja saa.. Pitäs lopettaa kaikkien tommosen valmistus :sad001 kaikissa selkeä joko tai vastaus..
 
Kyllä tää vähän ottaa päähän.. :sad001 Rsfu piirtyy selvä haamu mutta apteq nega.. Mietin et reagoiko tuo rsfu johonki muuhun ku joskus niilläkin saa täysin negoja ja nyt ihan selvää haamua missä väriä.. Mutta siis nega oltava kaiketi jos ei haamua herkempään tule.
 

Liitteet

  • IMG_20211003_081555.jpg
    IMG_20211003_081555.jpg
    426.9 KB · Katsottu: 139
Kyllä tää vähän ottaa päähän.. :sad001 Rsfu piirtyy selvä haamu mutta apteq nega.. Mietin et reagoiko tuo rsfu johonki muuhun ku joskus niilläkin saa täysin negoja ja nyt ihan selvää haamua missä väriä.. Mutta siis nega oltava kaiketi jos ei haamua herkempään tule.
Ikävä kyllä rfsu on antanut pitkään jo tommosia ja vielä vahvempiakin, vaikka muut testit näyttää negatiivista. Niillä ei kannata testata muulloin kuin silloin, kun viivan pitäis olla jo vahva :sad001
Itse käytin näitä testejä vaan viivan vahvistumisen seuraamiseen, kun digi oli ensin raskauden vahvistanut.
Tsemppiä sinne ja toivoa on niin kauan, kun ei ole vuotoa :) Ehkä se vielä siitä vahvistuu
 
Takaisin
Top