Liian aikasin testattua osa2 (dpo8 )..
Onpahan tihrustettavaa :)) ylin kuva eilinen ja tän aamunen kiinatesti. Sit pari kuvaa siitä rfsun uudesta.. Kuvittelen ehkä näkeväni jtn mut ehkä se on viivanpaikka..
Mannikka, en oo vielä testaillu. Voi olla et vasta huomen aamuna. Mut sun noissa kahdessa ensimmäisessä testissä oon näkeväni jotain, muissa ehkä jos oikeen tihrustaa.
Täällä alkoi eilen menkat, mutta fiilis on ihan fine :) Elämä jatkuu! Ja nyt pääsen tässä kierossa testaamaan noilla First Response -testeillä Ei ne voi mulle negaa antaa, kun herkkyys on 6,5 ja se on Amerikan suosituin merkki :D
Emi, aika hailakka haamu siinä näkyy. Sinuna odottelisin nyt useamman päivän ennen seuraavaa testiä tai että tuleeko menkat. Kuten joku jo sanoikin niin hcg tuplaantuu joka 2. tai 3. päivä eli viiva ei vahvistu hurjasti joka päivä. Jos vertaat tota testiä esim. ensimmäiseen tekemääsi testiin niin onko niissä eroa?
Niin nyt mä ajattelinki oikeesti ootella ainaki pari päivää jos menkkoja ei kuulu..En mä huomaa oikeestaan eroa noissa perjantain ja tänpäivän testeissä.
Nyt ku katoin noita testejä vierekkäin niin ei tuossa äsken tehdyssä ollu oikeen enää minkäännäköstä viivaa.. Kyllä mulla on nyt sellanen olo et kohta ne menkat alkaa.. Ärsyttää ku pitää mennä testaamaan liian aikasin..