Pahoittelen Emi uutta tuulta nyt purjeisiin ja kohti koetusta!
Täällä aikalailla sama tilanne... Samanlainen hailura haamu ilmestyi aamulla minun testiin.. Testi on tosin Onestep herkkyydellä 10, senkään takia en nyt uskalla innostua vielä asiasta :/
Testasin taas tuolla rfsun puikolla ja pcllä.. Tossa puikossa näkyy ainakin luonnossa hailakka viiva, tosin väristä en osaa sanoo. Pitää varmaan vielä yks hakee ja kattoo tuleeko näihin kaikkiin vaan viivaa vai enteileekö jostain..
Kp27/29(?) dpo10
Äh, tuo hcgn erityssimulaattori on kyl masentava (siis tavallaan ) sen mukaan vasta loppuviikosta kannattais testata.. No kattellaan maltanko vai en. Tätiä oottelen kuitenki to-pe.
Mulla on dpo 11 vasta :O eilen eli dpo 10 sain sen haaleimman haamun ikinä ja olin jo luovuttamassa koko homman.
Jospa Mannikka sullakin olis nyt tärpänny! Meillä on näköjään sama kierto. Nyt kp 26/28-29.
Onko muille käyny nuin että herkemmästä 10mIU/ml testistä saa huonomman viivan kuin 25mIU/ml?!
Varovaiset kiitokset! Nyt kauhea plussatuuli myös teille! En kyllä vielä uskalla iloita kun kummasti jomottelee alavatsaa.. Vai liekkö nyt vain niin ajatukset kohdussa että kuvittelee kaikenlaista.