Plussa vai ei?

Kiitoksia kaikille <3
Mut pessimisti kun oon, niin itkeä tirautan vasta kun nään apteekin testissä kaks yhtä vahvaa viivaa ja miehen kirjottaman päivämäärän :D

Ihan selvä plussa, onnea! :) Ja minä jos näen, niin silloin siinä varmasti viiva on, en meinaan monesti näe yhtään mitään, vaikka toiset jo onnittelee ;).

Onnea vielä jahunalle :)

Joo, oon taas ihan malttamaton :)) Eilen nippaili mahaa oudosti joten pakkohan se oli aamusta testi tehä (dpo7) :rolleyes: noh laitetaan tihrustettavaks.. Tää on kiinatesti, nää on hyviä liian aikaseen testaukseen :p

Liitteet

• 1447405012876.jpg
    1447405012876.jpg
    26 KB · Katsottu: 303
  • 1447405028634.jpg
    1447405028634.jpg
    33 KB · Katsottu: 295
Mannikka, mun viivalasit on tallella :p hento viiva kyllä näkyy! Nuilla dpoilla ei tummempaa vois kyllä oikeen saadakkaa :happy:

Emi, hyvät on viivalasit :p mieki varmaa kuvittelen tuohon muka jotain :'D mut tossa negatiivissä näkyis miusta muka jotai paremmi ehkä :s

Mä oottelen vielä testejä et pääsis tihrustaan mut posti vissiin takkuilee ku ei eilenkään tullu postia ollenkaan :eek:

No höh posti.. Mitkäs dpot siul on emi ? :)

Oo siehän voisit jo testailkkii jos vaan ois testejä :p miun piti testata vast dpo9 rfsun uuvella puikolla mut minkäs mahtaa ku ei malta ni ei malta :D

Kyllä mä testasin viimeks maanantaina eli dpo 7 mut negaa näytti..

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    437.1 KB · Katsottu: 238
En minäkään suurine viivalaseineni tuossa mitään nää :( mut onhan dpo7 aika aikasta kun ei välttämättä oo ees kiinnittyny viel :)

Tuo ei oo edes aamupissasta.. Testasin myös viime lauantaina mut dpot kyllä niin alhaset ku olin laskenu väärin ne mut ainaki joku viivanpaikka mun silmään näkyy..

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    495.1 KB · Katsottu: 262
Tuossa tosiaan näkyy joku viivanpaikka.. Onko nuo niitä one steppejä?

Takaisin