Plussa vai ei?

Tulinpas pitkästä aikaa tänne jännäileen josko meille saatais tammikuinen.. mitä mieltä raati? Tänään dpo 11 tai 12.

Liitteet

• 0F1D27CB-3878-49B5-8FAD-B356D7080F15.jpeg
    0F1D27CB-3878-49B5-8FAD-B356D7080F15.jpeg
    765.7 KB · Katsottu: 405
En tiedä latasiko kuva mut mun mielestä se on selkeämpi kuva. Jännittää et vahvistuuko. Olo on kyl semmonen toiveikas et nyt olis plussan alku ja et pysyisi siellä turvassa 9kk.
Mun silmään näkyy selkeesti toinen viiva! Onnittelut ku noin aikaisin näkyy.

Diann, näkyy haamu! :)

Täällä yk5, mutta ensimmäinen kierto meni oviksen pitkittymisen takia hyvinkin rennosti ja joulukuusta vasta ’kunnon’ yritys starttasi. Kohta siis jo puoli vuotta takana.. Tuntuu melko kurjalta :sorry:

Mun silmään näkyy selkeesti toinen viiva! Onnittelut ku noin aikaisin näkyy.
Näkyy siellä hyvinkin! :)

Mun testi on herkkä eli 10 ei 25.. toivon mukaan raskaus ja vahvistuu. Livenä on hyvinkin näkyvä ja vaaleanpunaisempi, mutta aikaisin kun testaa niin voi just kemialliset näkyä. Joten jos vahvistuu niin sitten, toistaiseksi luen että hormoni nyt koholla näyttää olevan, nousisi vielä rutkasti

Täällä havaittavissa vahvistumista. Jes. :hello2

Liitteet

• 0BB4B754-A6BB-4BF4-86BA-568CDE1C63BD.jpeg
    0BB4B754-A6BB-4BF4-86BA-568CDE1C63BD.jpeg
    424.3 KB · Katsottu: 340
Kp 34/36 tehty testi. Näkeekö kukaan mitään?
Nyt kp 38/36. Huomenna ajattelin uudestaan tehdä, kun menkat loistaa poissaolollaan.

Liitteet

• IMG_20210424_202928__01.jpg
    IMG_20210424_202928__01.jpg
    1.3 MB · Katsottu: 318
No nyt,aamupissasta positiivinen,mutta niin heikko että juuri ja juuri näkyy kuvassa. Älkää suuttuko mutta laitan sen kylläisyydellä muokatun alle,kun sen näkee vain niin paremmin. Jotain on meneillään tai tuo testi valehtelee. Tarvitsee ensi viikolla ostaa digi.View attachment 102342
View attachment 102343

En kyl valitettavasti nää viivaa :sorry: . Aijemmin sanoit kun viikko digi on niin kallis (mitä se kyllä onkin) niin mitä jos ostaisit vähemmän liuskoja ja panostaisit saman hinnan varmempaan testiin. Jos liuskalla tai kahdella testaa haamun ja sit testais heti digillä, niin säästyy arvuuttelulta :) . Rahaa menee liuskoihinkin ja clearbluen tuo sininen testi ei mikään ilmainen ole myöskään. Tsemppiä kiertoihin:)

Kyllä se rfsu näyttää myös ihan oikeanki raskauden, mutta sillä saa kyllä niin turhia haamuja lähes aina jos ei ole raskaana.... Ja kyllä piti varmistaa toisella testillä, eihän sitä nyt yhtä voi vaan uskoa :hilarious:

Aika harva näissä ketjuissa kirjotteleva varmaan on tyytynyt yhteen testiin kerrallaan :laughing001

Laitan tän vielä tänne, kun aattelin että testaan vielä onko viiva vahvistunut, digit ei ole tullut postissa... Tästä vielä tummeni tasavahvoiksi kuivahtaessaan. Nää Pregcheckit on hyviä, RFSUt mun mielestä huonompia. Toki on järkevää tehdä yksi tai kaksi liuskaa ja sit digi, niinkun tossa yllä puhuttiin. Mutta kyllä liuskat tummenee, jos hcg nousee, ei haamut voi jatkua päivästä toiseen :)

IMG_20210429_043628.jpg

Täällä kans liputan pc-testien puolesta. Tosin joskus niihinki kuivahtanu viivanpaikka. Yleensä kuitenkin erottaa aika kivasti oikeesta haamusta. Tässä mun viivan kehittyminen nyt kolmelta päivältä.

Liitteet

• F485B220-535A-4A5D-9BE4-D13763C56D49.jpeg
    F485B220-535A-4A5D-9BE4-D13763C56D49.jpeg
    791 KB · Katsottu: 349
En kyl valitettavasti nää viivaa :sorry: . Aijemmin sanoit kun viikko digi on niin kallis (mitä se kyllä onkin) niin mitä jos ostaisit vähemmän liuskoja ja panostaisit saman hinnan varmempaan testiin. Jos liuskalla tai kahdella testaa haamun ja sit testais heti digillä, niin säästyy arvuuttelulta :) . Rahaa menee liuskoihinkin ja clearbluen tuo sininen testi ei mikään ilmainen ole myöskään. Tsemppiä kiertoihin:)

Mä en voi käyttää avenan viestiä kun sain tai pääsin estoille :hilarious::hilarious::hilarious: Mutta tuo sen aamuinen testi ei ole nähnytkään positiivistä ja se taaskaan tule siitä muuksi muuttumaan.

Takaisin