Plussa vai ei?

No ei oo! Tommosia ne mun haamut oli kans ja raskaana edelleen 22 viikolla :) toivottavasti vahvistuu :P

Pakko vielä lisätä kuva tästä samasta testistä kuivuneena. Muokkasin tota kuva et näkyisi paremmin. :D

Liitteet

• 1446833772261.jpg
    1446833772261.jpg
    60.1 KB · Katsottu: 353
Tässä vielä kaikki eilisen päivän testit ja tän aamun, ei o eilisesta kyl yhtään viivat vahvistunu :/ mahtaisko digitesti näyttää yhtä positiivista, uskaisko semmosen jo tänään tehdä? Onko kellään rfsu digitestista kokemusta?

Liitteet

• 1446881360817.jpg
    1446881360817.jpg
    55.8 KB · Katsottu: 355
Lumi kyl nois haaleet viivat on.. Ei kyl varmaan viel kannata digiä tehä. Mikäs kp/dpo siul on?

Kp 30/43? Ja dpo o jtn 17,18? En o kyl varma koska en ole testannut ovista, edellisten kuukautisten jälkeen oli vaan aika selkeitä ovis oireita : D. Sitä kun niin toivois ja oispa kivaa antaa isämpäivän kortin välissä digitesti lahjaksi kun mies ei oikein niihin liuskatesteihin uskoo :D

Saahan sitä tietty kokeilla :p sama vahvuushan digissä ja pcssä on.. :)

Mä oon nyt tosi aikasissa mut en malttanu olla testaamatta :grin näkyykö joku viivanpaikka vaan? Dpo vasta joku 8-9 varmaan ettei varmaa voi vielä mitään näkyä ees :facepalm:

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    495.1 KB · Katsottu: 340
Testaan kyllä ensviikon lopulla seuraavan kerran ku näin aikasin ei vielä oo luottamista noihin testeihin...on vaan niin mukavaa tää testailu :p

Muokattu viimeksi:
Kyllä minä näen siinä tosi hailakan viivan mutta mulla on tosi vahvat viivalasit ;) noi sun dpot on kyl tosi aikaisi et ei täst testissä mtn vahvempa voiskaan näkyä : )

Tuo oli otettu vielä kun ei ollut kuivunu kunnolla mutta sit kuivana ei näkyny enään noin..mut tosi alhaset dpo:t on kyllä vielä niin pitää malttaa olla testaamatta..

Heippa! Jos joku muistaa niin kirjoittelin syksyllä tänne ketjuun jonkun verran. Pidin hetken tässä taukoa, koska aloin liikaa stressaamaan yritystä. Noh, tämän tauon aikana kävikin sitten niin että raskaustesti näytti plussaa laskettu aika olisi heinäkuun puolessa välissä jos vaan kaikki menee hyvin :) aion täällä seurata silti teidän kaikkien kuulumisia. Ja toivon teille jokaiselle plussaa <3

Onnea #ellastina :)
Onko tää viiva yhtään vahvistunut? Tämä siis aamulla tehty. Eikö se hcg joka 72h tuplaantu? Onneksi on kaupat kiinni tänään niin en saa mistään digitestiä. Liuskatestit ovat ihania siitä kun ne antaa ees toivoa, digi kun jos antaa "ei raskaana" ei o mtn toivoa et ees jtn näkyis :D kp 31/43.

Liitteet

• 1446974418291.jpg
    1446974418291.jpg
    50.8 KB · Katsottu: 383
Ihmetyttää kun nyt viime yönä heräsin ku oli yhtäkkiä tosi huono olo ja sillai "raskas tunne" koko kehossa etten saanu oikeen nukutuks. Söin kyllä illalla aika paljon et voisko siitä sit johtuu..nytki illasta taas kun syö enempi niin heti tulee jotenki tosi raskas tunne..:eek: Onko kellään ollu samanlaista?

Käytiin tänään aamulla varhaisultrassa, tuli ihan itku. Masussa meidän rakas pieni köllötteli pieni sydän sykkien :love7 Lääkärin mukaan hyvältä näytti kaikki:Heartred

Viikot vastasivat suurinpiirtein 7+1 ja lääkäri sanoi, että menkää nyt näillä ainakin siihen sakka, että kunnallisella pystyvät ensi kerralla tarkemmin määrittämään. Pieni oli 8mm :Heartred Saatiin kuvia myös mukaan, oli kiva lääkäri, onneksi :)
Toivotaan, että kaikki menee hyvin :Heartred

Toivon samaa kaikille muillekkin, kivaa maanantaita kaikille! :)

Muokattu viimeksi:
Takaisin