Plussa vai ei?

Rfsu on surkea testi, olen monesti saanut vääriä plussia, nykyään testaan vaan pcllä ja aina tullut nega kun on siihen syytäkin.

Laitan pari kuva mitä löytyy niistä vääristä plussista ja nimenomaan huomisaamuna verikoe oli alle 5.

Liitteet

• Screenshot_20210315_181236.jpg
    Screenshot_20210315_181236.jpg
    12.3 KB · Katsottu: 236
  • Screenshot_20210315_181244.jpg
    Screenshot_20210315_181244.jpg
    7.1 KB · Katsottu: 237
  • Screenshot_20210315_181254.jpg
    Screenshot_20210315_181254.jpg
    12.3 KB · Katsottu: 249
Ootteko varmoja ettei ole näyttänyt biokemiallista raskautta nuo testit?
Minä olen saanut värillistä viivanpaikkaa rfsu testeihin, muut testit negaa tai harmaata/vaaleaa viivanpaikkaa (jostain syystä saan viivanpaikan testeihin näkymään lähes aina ja verikokeessa tulos 0,jotain pykäliä päälle. Rfsu testeissä oli jo vuosia sitten tällaista samaa ongelmaa ja kuvia oli jo silloin netti täynnä ja keskusteluja palstat täysi.

Kyllähän tämä nega näyttää olevan. Olen saanut tällä joskus hyvinkin selkeän viivanpaikan näkyviin ja tässä en näe mitään. Eikö sun kannata jo oikeasti vähän hellittää? Montako viikkoa putkeen sulla on näitä tullut?
En sillä että ei tänne kuvia saisi laittaa, mutta on jotenkin surullista seurata tätä, kun moni jo yrittänyt niin hyvällä kuin vähän pahallakin varovaisesti sanoa, ettei tää tunnu ihan normaalilta.

Muokattu viimeksi:
Kyllähän tämä nega näyttää olevan. Olen saanut tällä joskus hyvinkin selkeän viivanpaikan näkyviin ja tässä en näe mitään. Eikö sun kannata jo oikeasti vähän hellittää? Montako viikkoa putkeen sulla on näitä tullut?
En sillä että ei tänne kuvia saisi laittaa, mutta on jotenkin surullista seurata tätä, kun moni jo yrittänyt niin hyvällä kuin vähän pahallakin varovaisesti sanoa, ettei tää tunnu ihan normaalilta.

Olen samaa mieltä. Jos normaali raskaus olisi kyseessä viivat olisi jo vahvistuneet reilusti.

View attachment 100939
Tässä kuvassa se ehkä näkyy⚡mutta todellakin neuvola on oikea paikka jonne soitella...
Soita ihmeessä huomenna neuvolaan. :happy: Toivottavasti siellä on pieni kyydissä. Pyydä et ottaa sen hcg veressä, kun sulla oli aiemminkin taipumusta sille ettei plussa näy heti, vaan vasta vähän ajan päästä. Sen hcg vastauksen saa ainakin miun mielestä aika nopeesti sitten. (korjatkaa, jos oon väärässä) Varovaiset onnittelut kyytiläisestä. Milloin LA?

View attachment 100939
Tässä kuvassa se ehkä näkyy⚡mutta todellakin neuvola on oikea paikka jonne soitella...

Nyt on monta viikkoa jo sulla tullut tätä samaa. Ei se ole tuosta vahvistunut miksikään, joskaan välillä ei näy ollenkaan. Nyt ei voi edes ylläpitäjät suuttua tästä viestistä mutta ihan oikeasti kun ei tuo ole kunnollinen plussa millään muotoa.
Voi kun itsesi parhaaksi uskoisit nämä ihmisten kommentit vaikka se kuulostaa törkeältä.

Soita hyvä ihminen lääkäriin ja vaadi hcg testit, ei nuo kotitestit muutu tuosta puusta pitkälle näköjään viikkokausiin

View attachment 100939

Ymmärräthän, että näiden testien olisi pitänyt vahvistua viikkojen (ja jo päivien) kuluessa. Tietysti neuvola on oikea osoite, jos epäilet olevasi raskaana, sinne kannattaa varata aika vähintäänkin oman mielenrauhan takia. Mutta edelleen, testit näyttävät antavan sinulle helposti viivanpaikkoja, joten vasta selkeän viivan voi tulkita plussaksi. Onnea matkaan sinne :smiley-angelic003

Clearbluen siniviivatestithän on aika kuuluisia viivanpaikoistaan. Googlettamalla löytyy paljon kuvia suomeksi ja englanniksi (clearblue evap line).

Teitkö aamusta sitä predictoria :rolleyes:
En tehny, teen vasta kun pääsen töistä. Onestepiin ei näyttäny tulevan mitään, mut sit ku vähän aikaa meni, niin...
Voisko viivanpaikkoja tulla kerta toisensa jälkeen :pompus:

Liitteet

• 20210316_072255.jpg
    20210316_072255.jpg
    16.9 KB · Katsottu: 275
En tehny, teen vasta kun pääsen töistä. Onestepiin ei näyttäny tulevan mitään, mut sit ku vähän aikaa meni, niin...
Voisko viivanpaikkoja tulla kerta toisensa jälkeen :pompus:
Kyllä ne viivanpaikat tulee kerta toisensa jälkeen ja eivät nimenomaan vahvistu mihinkään. Mutta samalla testillä kun testailee niin nopeesti sen huomaa kummasta kyse.
Mitkäs dpot siulla ois?

Ymmärräthän, että näiden testien olisi pitänyt vahvistua viikkojen (ja jo päivien) kuluessa. Tietysti neuvola on oikea osoite, jos epäilet olevasi raskaana, sinne kannattaa varata aika vähintäänkin oman mielenrauhan takia. Mutta edelleen, testit näyttävät antavan sinulle helposti viivanpaikkoja, joten vasta selkeän viivan voi tulkita plussaksi. Onnea matkaan sinne :smiley-angelic003

Joo sitä tässä pohdin aamulla. Olette ihan oikeassa siinä. Mä vaan olen niin ”jästipää” menemään,kun ennen ollut turhaan. Nimenomaan neuvolassa. Hain äsken vielä niitä perhanan RFSU testejä kun edelleen ne eiliset CB testit jotka vessan hyllyllä on,näyttää sitä viivaa. Tuli melkoisen selkeä äsken siihen RFSU:un... Oli niin tumma ovulaatiotesti aamulla jonka ajattelin kuluttaa,ja yleensä ne on tyhjiä tässä kohdin kiertoa. Nyt tuli vahva viiva RFSU ovistestiin...
En uskalla kuvaa enää laittaa tänne kun saa aikaan sotatantereen:nailbiting::shy: siis siitä raskaustestistä.

Kyllä ne viivanpaikat tulee kerta toisensa jälkeen ja eivät nimenomaan vahvistu mihinkään. Mutta samalla testillä kun testailee niin nopeesti sen huomaa kummasta kyse.
Mitkäs dpot siulla ois?
Ite kyllä oon sen huomannu, et vaikka samalla testillä tekee, niin joka kerta ei viivanpaikkaa tule. Mut kaikilla on omat kokemuksensa eikä tässä nyt odotukset kovin korkealla ole :hilarious:
Nyt on ehkä dpo10. Eli tosi pienethän ne on.

Joo sitä tässä pohdin aamulla. Olette ihan oikeassa siinä. Mä vaan olen niin ”jästipää” menemään,kun ennen ollut turhaan. Nimenomaan neuvolassa. Hain äsken vielä niitä perhanan RFSU testejä kun edelleen ne eiliset CB testit jotka vessan hyllyllä on,näyttää sitä viivaa. Tuli melkoisen selkeä äsken siihen RFSU:un... Oli niin tumma ovulaatiotesti aamulla jonka ajattelin kuluttaa,ja yleensä ne on tyhjiä tässä kohdin kiertoa. Nyt tuli vahva viiva RFSU ovistestiin...
En uskalla kuvaa enää laittaa tänne kun saa aikaan sotatantereen:nailbiting::shy: siis siitä raskaustestistä.
Tää ketju on just niitä kuvia varten joten laita vaan! Itseä ainakin kiinnostaisi nähdä mihin suuntaan kehittyy!

Takaisin