Pk-seutulaisten treffit

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja elsiina
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Luulenpa että minäkin yhtenäkappaleena vielä ens viikolla. Pääsen paikalle, pienellä varauksella. Mietin kans tuota paikkaa, että mikä se oli, en muista enää, mutta jostain uudesta paikasta oli puhe :D

Mä oon tulossa, jos ei tilanne olennaisesti muutu ennen sitä. Valitaanko vaikka Forumin Coffee House (lyhyempi matka lyllertää asemalta :wink)?

Moi kaikki, ei ole tullut paljon koneella istuttua.

Mä haluaisin kovasti tulla kyllä käymään. Vähänhän nuo synnärillä varoitteli ettei ihan isoihin kauppakeskuksiin tarttis välttämättä heti mennä hakemaan kaikkia superimmuuneja pöpöjä, vaikka muuten pienet basillit ovatkin hyvästä.

Poika kulkee kyllä miellään autossa ja on sillai rauhaisaa tyyppiä, että voisin ajatella lähteväni, mutta kun hän tuli tänään viikon, niin vaikea vielä sanoa missä rytmissä herätään ja nukutaan huomenna...

EspressoHouse on se aika uusi paikka joka löytyy sekä forumista ja kampista. En musta onko CoffeeHouseakin molemmissa, ettei sitten olla eripaikoissa?
Mulle kumpikin käy, jätän auton Kampin alakertaan jos tulen niin ei ole väliä...

muoks. Forumissa ei ainakaan CoffeeHousea. Roberts Coffee ja sit tää http://www.espressohouse.com

Missä päin Forumia on Coffee House? En nyt saa millään mieleen.. Vai tarkoititteko kuitenkin sitä Espresso Housea? Espresso Housessa on ainakin hyviä herkkuja :happy: Ja oon siis tulossa, ellei tyttö päätä syntyä

Mulla ei ole kokemusta mistään noista kahviloista, eli jos jollain on mielipide, niin ehdotukset tervetulleita (jaksan lyllertää myös Kamppiin). :) Ihanaa Saruska, jos jaksatte tulla! :Heartblue

Minä en ole ihan varma vielä tulosta. Huominen ohjelma vähän auki perheen kanssa, mutta ratkennee tässä illan aikana. Molemmat käy mulle, joku vaan nyt päättää kumpi :)

Mä olen käynyt Forumissa ja se oli ainakin kivan kokoinen. Näin kesäloma-aikaanhan ei tiedä miten päivällä on ruuhkaa.
Otetaan Forum niin onpahan päätetty.

Moi! En saa aikataulut menemään fiksusti tänään, joten en valitettavasti pääse tapaamiseen. Nähdään siis ens kerralla! :)

Harmi kun et päässyt, mut ens kerralla sit taas! Vielä ei sovittu valmiiksi seuraavaa tapaamiskertaa, kun kohta taitaa alkaa kaikilla mahat poksumaan. :) Eli sovitaan seuraava kerta sitten vähän tilanteen mukaan!

Toivon, että pääsen kans ens kerralla tytön kanssa mukaan. Vielä ei "uskaltanut" lähtä, kun ollaan vasta eilen päästy kotiin sairaalasta.
Ja samaa voin sanoa kun Saruska, että tulee vähän vähemmän luettua tätä foorumia tuon uuden tulokkaan kanssa ☺️.

Kohta me ollaan varmaan kaikki muutkin samassa tilanteessa ja jää foorumin lukeminen vähemmälle. :) Mutta yritetään sopia seuraava tapaaminen aina jo hyvissä ajoin niin kaikki ehtivät sen bongata vaikkeivät ihan koko aikaa täällä foorumilla kävisikään.

Treffit oli kivat! Yksi vauvakin oli jo mukana. :) Ja Espresso House oli kiva tapaamispaikka sohvineen yms. Ja syömisineen...

Takaisin