Pk-seudun odottajat

Keskustelun 'Laskettu aika joulukuussa 2017' aloitti pookkana, 19 touko 2017.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. TK Tuttu foorumilla

Mukana :) salaisessa en tosin ole.
    • Tykkää Tykkää x 1
  2. Kuutio Tuttu foorumilla

Tehdään se viestiketju sitten niin ei oo väliä ryhmillä :)
    • Tykkää Tykkää x 2
  3. Sydänkäpynen Rakastunut foorumiin Joulukuun mammat 2017 Syysmammat 2016

Mäkin voisin koittaa mukaan :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  4. hypno84 Aloittelija

Minäkin olen mukana. Tosin minä en ole tuola salaisessa ryhmässä vaan kirjottelen vaan täälä.
    • Tykkää Tykkää x 1
  5. mam1 Aloittelija Joulukuun mammat 2017

Mä olisin kans kiinnostunut tapaamaan! Mulla toinen lapsi tulossa ja kellään kaverilla ei ole lapsia. En ole myöskään siellä salaisessa ryhmässä vielä
    • Tykkää Tykkää x 1
  6. Zeni86 Ihastunut foorumiin Marrasmammat 2017

Hei kaikille :)
    Tulin kurkkimaan tuolta marraskuisista kun kuulin että täällä suunnitellaan treffejä pk-seudulla ja olisin erittäin kiinnostunut lähtemään mukaan jos vaa teille passaa :)

Lyhyesti voisin kertoa että olen 30 vuotias, asustelen mieheni ja kahden koiran kanssa Espoossa ja odotamme esikoisina identtisiä kaksosia :Heartred
    • Tykkää Tykkää x 6
  7. Sininen Kirahvi Peruskäyttäjä Marrasmammat 2017

Kelpuutetaanko tänne, vaikka laskettu aika on marraskuun puolella?:) jos kyllä, niin täällä olisi vähän päälle kolmikymppinen esikoista odottava Espoosta. Vertaistuki pk-seudulla kiinnostaa, kun kaikki on niin uutta ja ihmeellistä:) eikä vastaavassa tilanteessa olevia lähipiirissä ole tällä hetkellä montakaan.
    • Tykkää Tykkää x 6
  8. Sydänkäpynen Rakastunut foorumiin Joulukuun mammat 2017 Syysmammat 2016

Eiköhän myös marraskuiset mahdu mukaan. Mulla ei ainakaan oo mitään sitä vastaan :)
    • Tykkää Tykkää x 5
  9. Ayla85 Peruskäyttäjä

Määki tahon! Yritin saaha vauvakinokaveria pariin otteeseen esikoisen ikäisten mammoista, mut vain yksi tuli kerran :D Että joo ois kiva nähä muita.
    • Tykkää Tykkää x 4
  10. Berrynen Peruskäyttäjä Joulukuun mammat 2017

Heippa! Kiinnostaa myös olla mukana :) ei ole kukaan kaveri tällä hetkellä raskaana, oon 33v ja ekaa odottelen jännityksellä :)
    • Tykkää Tykkää x 5
  11. Rusina Tuttu foorumilla Joulukuun mammat 2017

Heippa, minäkin asun Hki ja tosiaan tokaa odotamme :)
    • Tykkää Tykkää x 2
  12. [nenna] Rakastunut foorumiin Syyskuunmammat 2015 Joulukuun mammat 2017

Espoon puolelta toista odotteleva, jos myöhemmin ei mukana reissaava taapero ole haitaksi, niin olisi kiva olla mukana! :)
    • Tykkää Tykkää x 2
  13. ellikki85 Rakastunut foorumiin Joulukuun mammat 2017 Syysmammat 2016

Ei haittaa mukana kulkevat lapset, mullakin kulkee sit mukana tuo mun esikko nyt 9kk kohta :)
    • Tykkää Tykkää x 3
  14. TK Tuttu foorumilla

Oliko ajatusta ekoista treffeistä? Vai onko sellaset jo ollu ja mulla menny ohi :D
    • Tykkää Tykkää x 2
  15. Kuutio Tuttu foorumilla

Ei oo viel ollut puhetta! Mut joo niitähän vois miettii :) nähdäänkö jo tässä jossain vaiheessa vai vasta sitten marraskuussa ku äippikset on pyörähtäny käyntiin?
    • Tykkää Tykkää x 1
  16. pookkana Naimisissa foorumin kanssa Maalisäidit 2020 Huhtikuunmammat 2015 Joulukuun mammat 2017

Mä olin vähän ajatellut, että vois jo elo-syyskuussa tavata, jos vaan innokkaita on :) Tietty aluksi esim viikonloppuisin tai iltapäivisin ja vähän harvemmin ja sitten mammalomilla enemmän. Ajatuksia?
    • Tykkää Tykkää x 3
  17. Zeni86 Ihastunut foorumiin Marrasmammat 2017

Mukana :)
  18. [nenna] Rakastunut foorumiin Syyskuunmammat 2015 Joulukuun mammat 2017

Jos elokuussa esimerkiksi olisi hyvää säätä, joku matalankynnyksen tutustumistreffaus (esim piknik-reissu) vois olla kiva! :)
  19. Kuutio Tuttu foorumilla

Elo-syyskuu passaa hyvin :) Mulle ainakin sopii ip klo 17>> ja viikonloppuisin myöskin!
    Olisko paras treffipaikka hgin keskusta vai joku kauppakeskus tms?
  20. TK Tuttu foorumilla

Mulle sopii kanssa arkena parhaiten klo 17 -> tai vkonloppuisin miten vain :)
    Paikalla ei musta niin väliä, paitsi jos on iso jengi kasassa.

Jaa tämä sivu