Pk-seudun odottajat

Keskustelun 'Laskettu aika joulukuussa 2017' aloitti pookkana, 19 touko 2017.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | VAUfoorumin sovellus puhelimeen! | Top 100
  1. Kardulla Tuttu foorumilla Joulukuun mammat 2017

Onko kaikki iha Helsingistä vai onko porukkaa lähi kunnista? Mä nyt luettelin itteni tähä ryhmää vaik oonki n. 50km pääst stadist :D
    • Tykkää Tykkää x 1
  2. Rusina Tuttu foorumilla Joulukuun mammat 2017

3. Meritähti90 Ihastunut foorumiin Joulukuun mammat 2017

Mä ehottaisin helsingin keskustasta jotai paikkaa! Mäkään en asu helsingissä mut junalla pääsen siihen superhelposti ja olis kiva et treffit olis jossai siin juna-aseman lähellä :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  4. Sininen Kirahvi Peruskäyttäjä Marrasmammat 2017

Helsingissä sopii arki-iltaisin ja viikonloppuisin:)
  5. pookkana Naimisissa foorumin kanssa Maalisäidit 2020 Huhtikuunmammat 2015 Joulukuun mammat 2017

Helpointa ja tasapuolisinta on järkätä treffit Hki keskustassa kun sinne oikeastaan kaikkien pitää matkustaa ja hyvät yhteydet Ei tarvii olla Helsingistä. Kunhan on itse valmis miitteihin matkustamaan. Pitäiskö se viestiketju luoda jo nyt ja miettiä ekan miitin päivämäärää ja tarkkaa paikkaa?
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  6. Berrynen Peruskäyttäjä Joulukuun mammat 2017

Helsingistä minäkin ja mulle käy myös 17 -> ja viikonloppuisin
    Tosiaan varmaan keskustaan on kaikkien helpoin tulla lähikaupungeistakin. :)
  7. Kuutio Tuttu foorumilla

Miten semmonen viestiketju tehdään? Varmaan kaikki tässä ketjussa olijat voi kutsua. Ja ehdotan jotain arki-iltaa ekoille treffingeille, kun vkloppuisin on usein menoa. Jos nähdään esim 17.30 maissa niin ehtisi suht monet töistä ja ne joilla lapsia mukana, pääsis ajoissa kotiin.
    • Tykkää Tykkää x 7
  8. anneliina Aloittelija

Mä oon espoosta, mutta helsinki sopii mainiosti mulla mukana tuo kohta 2,5v pikkupimu mahdollisesti
    • Tykkää Tykkää x 1
  9. Martuulia Aloittelija

Heippa! Täältä löytyisi yksi kiinnostunut myös (ensimmäistään odottava) . Espoossa asustelen, tuo Hgin keskusta paikkana on oikein mainio idea
    • Tykkää Tykkää x 2
    Last edited: 29 kesä 2017
  10. Merihelmi Aloittelija

Tekikö joku siis viestiketjun tapaamista varten? Mua ei oo (ainakaan tietääkseni, vai enkö vaan osaa kattoa??) semmoseen kutsuttu. Mikäli ei, osaako joku taitava semmosen tehä? :) Mä en ainakaan osaa :/
  11. Berrynen Peruskäyttäjä Joulukuun mammat 2017

Ei ole kai tehty, tai sit mullakaan ei ole vaan tietoa :D
  12. pookkana Naimisissa foorumin kanssa Maalisäidit 2020 Huhtikuunmammat 2015 Joulukuun mammat 2017

Loin nyt yksityisviestiketjun (jos onnistuin). Jostain syystä herjaa etten saa aloittaa Meritähti90, Zeni86 enkä Sinisen Kirahvin kanssa keskustelua. :shifty: Jos joku muu saisi heidätkin lisättyä?

Jos joku jäi lisäämättä, niin huudelkaa :)
  13. TK Tuttu foorumilla

Onnistuit ja mä ehkä taisin saada nämä kolme kutsuttua keskusteluun :)
  14. Meritähti90 Ihastunut foorumiin Joulukuun mammat 2017

Mulla ei näy kyllä mitään keskustelua? Pitäiskö ees vielä näkyä? :grin
    Oon iha pihalla tän systeemin kanssa
  15. Zeni86 Ihastunut foorumiin Marrasmammat 2017

Mullakaan ei näy viestiketjua, eikö sen tuolla viesteissä pitäisi olla?
  16. TK Tuttu foorumilla

Jotenkin muka sain teidät kutsuttua siihen :O
  17. pookkana Naimisissa foorumin kanssa Maalisäidit 2020 Huhtikuunmammat 2015 Joulukuun mammat 2017

Ihan ärsyttävää. En voi näiden kolmen kanssa aloittaa keskustelua enkä saa usean yrityksen jälkeen lisättyä :shifty: Pitää laittaa viestiä noille foorumin ylläpitäjille/henkilökunnalle että mistäs kiikastaa....
    • Tykkää Tykkää x 1
  18. Liulil Uusi käyttäjä

Hei mä voisin liittyä myös ryhmään! :)
  19. Nipanderi Ihastunut foorumiin Joulukuun mammat 2017

Hei pk-tulevat mammat ja kaikki tietty muutki:) mä en tiedä noista teidän tapaamisista, mut ajattelinpa kokeilla kepillä jäätä, et lähtiskö kukaan 21.10 iloveme messuille? Meen siis joka tapauksessa sinne, mut vois olla siistiä tavata teitä muitakin pystyvatsoja siellä, tai sit jossain muualla hkissä?
  20. ellikki85 Rakastunut foorumiin Joulukuun mammat 2017 Syysmammat 2016

Mitkäs messut noi on, kyllä kiinnostais jos vielä siihen aikaan kykenee liikkumaan messuille :)

Jaa tämä sivu