Pk-seudun odottajat

Mä olisin kans kiinnostunut tapaamaan! Mulla toinen lapsi tulossa ja kellään kaverilla ei ole lapsia. En ole myöskään siellä salaisessa ryhmässä vielä
 
Hei kaikille :-)
Tulin kurkkimaan tuolta marraskuisista kun kuulin että täällä suunnitellaan treffejä pk-seudulla ja olisin erittäin kiinnostunut lähtemään mukaan jos vaa teille passaa :-)

Lyhyesti voisin kertoa että olen 30 vuotias, asustelen mieheni ja kahden koiran kanssa Espoossa ja odotamme esikoisina identtisiä kaksosia :Heartred
 
Kelpuutetaanko tänne, vaikka laskettu aika on marraskuun puolella?:) jos kyllä, niin täällä olisi vähän päälle kolmikymppinen esikoista odottava Espoosta. Vertaistuki pk-seudulla kiinnostaa, kun kaikki on niin uutta ja ihmeellistä:) eikä vastaavassa tilanteessa olevia lähipiirissä ole tällä hetkellä montakaan.
 
Espoon puolelta toista odotteleva, jos myöhemmin ei mukana reissaava taapero ole haitaksi, niin olisi kiva olla mukana! :)
 
Oliko ajatusta ekoista treffeistä? Vai onko sellaset jo ollu ja mulla menny ohi :D

Ei oo viel ollut puhetta! Mut joo niitähän vois miettii :) nähdäänkö jo tässä jossain vaiheessa vai vasta sitten marraskuussa ku äippikset on pyörähtäny käyntiin?
 
  • Tykkään
Reaktiot: TK
Mä olin vähän ajatellut, että vois jo elo-syyskuussa tavata, jos vaan innokkaita on :) Tietty aluksi esim viikonloppuisin tai iltapäivisin ja vähän harvemmin ja sitten mammalomilla enemmän. Ajatuksia?
 
Mä olin vähän ajatellut, että vois jo elo-syyskuussa tavata, jos vaan innokkaita on :) Tietty aluksi esim viikonloppuisin tai iltapäivisin ja vähän harvemmin ja sitten mammalomilla enemmän. Ajatuksia?

Mukana :-)
 
Jos elokuussa esimerkiksi olisi hyvää säätä, joku matalankynnyksen tutustumistreffaus (esim piknik-reissu) vois olla kiva! :)
 
Elo-syyskuu passaa hyvin :) Mulle ainakin sopii ip klo 17>> ja viikonloppuisin myöskin!
Olisko paras treffipaikka hgin keskusta vai joku kauppakeskus tms?
 
Mulle sopii kanssa arkena parhaiten klo 17 -> tai vkonloppuisin miten vain :)
Paikalla ei musta niin väliä, paitsi jos on iso jengi kasassa.
 
Takaisin
Top