Pk-seudun odottajat

Hei pk-tulevat mammat ja kaikki tietty muutki:) mä en tiedä noista teidän tapaamisista, mut ajattelinpa kokeilla kepillä jäätä, et lähtiskö kukaan 21.10 iloveme messuille? Meen siis joka tapauksessa sinne, mut vois olla siistiä tavata teitä muitakin pystyvatsoja siellä, tai sit jossain muualla hkissä?

Jos työt ei estä huvia niin paikalla ollaan :)
 
Kuulostaa kivalle, pitäiskö sille päivälle koittaa järjestää jopa jotain miittiä? Vai meneeköhän messuissa koko päivä :)
 
Kyl yleensä menee koko päivä ja ne väsyttää aika paljon :) itse en varmaankaa pääse ku pyysin et saisin ens työvuorolistoihin kaikki kolme vikaa viikonloppuu töitä :) jään talvilomalle 26.10 ja siitä sit äitiyslomalle :) millos te jäätte äitiyslomalle? Pitäiskö yrittää miittii enne sitä vai? :)
 
Mä tähtään Elma-messuille. Tykkään niistä elukoista :happy: esikoinenkin alkaa jo olla messissä niiden (ja varsinkin isojen koneiden) katselemisessa.
 
Hei, onko kukaan miettiny miittiä? Millonka olis sopiva ajankohta ja missä sen vois toteuttaa? :)
 
Mäki mietin eilen et nyt ois mahdollista treffata kun kaikilla on vauva syntyny :)
 
Hei!
Minäkin olisin kiinnostunut treffaamaan joulukuisten kanssa, nyt kun vauvakaan ei oo aivan vastasyntynyt.
 
Last edited by a moderator:
Takaisin
Top