Pk-seudun odottajat

Onko kaikki iha Helsingistä vai onko porukkaa lähi kunnista? Mä nyt luettelin itteni tähä ryhmää vaik oonki n. 50km pääst stadist :D
 
Mä ehottaisin helsingin keskustasta jotai paikkaa! Mäkään en asu helsingissä mut junalla pääsen siihen superhelposti ja olis kiva et treffit olis jossai siin juna-aseman lähellä :)
 
Helpointa ja tasapuolisinta on järkätä treffit Hki keskustassa kun sinne oikeastaan kaikkien pitää matkustaa ja hyvät yhteydet Ei tarvii olla Helsingistä. Kunhan on itse valmis miitteihin matkustamaan. Pitäiskö se viestiketju luoda jo nyt ja miettiä ekan miitin päivämäärää ja tarkkaa paikkaa?
 
Helsingistä minäkin ja mulle käy myös 17 -> ja viikonloppuisin
Tosiaan varmaan keskustaan on kaikkien helpoin tulla lähikaupungeistakin. :)
 
Miten semmonen viestiketju tehdään? Varmaan kaikki tässä ketjussa olijat voi kutsua. Ja ehdotan jotain arki-iltaa ekoille treffingeille, kun vkloppuisin on usein menoa. Jos nähdään esim 17.30 maissa niin ehtisi suht monet töistä ja ne joilla lapsia mukana, pääsis ajoissa kotiin.
 
Heippa! Täältä löytyisi yksi kiinnostunut myös (ensimmäistään odottava) . Espoossa asustelen, tuo Hgin keskusta paikkana on oikein mainio idea
 
Muokattu viimeksi:
Tekikö joku siis viestiketjun tapaamista varten? Mua ei oo (ainakaan tietääkseni, vai enkö vaan osaa kattoa??) semmoseen kutsuttu. Mikäli ei, osaako joku taitava semmosen tehä? :) Mä en ainakaan osaa :/
 
Tekikö joku siis viestiketjun tapaamista varten? Mua ei oo (ainakaan tietääkseni, vai enkö vaan osaa kattoa??) semmoseen kutsuttu. Mikäli ei, osaako joku taitava semmosen tehä? :) Mä en ainakaan osaa :/

Ei ole kai tehty, tai sit mullakaan ei ole vaan tietoa :D
 
Loin nyt yksityisviestiketjun (jos onnistuin). Jostain syystä herjaa etten saa aloittaa Meritähti90, Zeni86 enkä Sinisen Kirahvin kanssa keskustelua. :shifty: Jos joku muu saisi heidätkin lisättyä?

Jos joku jäi lisäämättä, niin huudelkaa :)
 
Onnistuit ja mä ehkä taisin saada nämä kolme kutsuttua keskusteluun :)
 
Mulla ei näy kyllä mitään keskustelua? Pitäiskö ees vielä näkyä? :grin
Oon iha pihalla tän systeemin kanssa
 
Mullakaan ei näy viestiketjua, eikö sen tuolla viesteissä pitäisi olla?
 
Ihan ärsyttävää. En voi näiden kolmen kanssa aloittaa keskustelua enkä saa usean yrityksen jälkeen lisättyä :shifty: Pitää laittaa viestiä noille foorumin ylläpitäjille/henkilökunnalle että mistäs kiikastaa....
 
Hei pk-tulevat mammat ja kaikki tietty muutki:) mä en tiedä noista teidän tapaamisista, mut ajattelinpa kokeilla kepillä jäätä, et lähtiskö kukaan 21.10 iloveme messuille? Meen siis joka tapauksessa sinne, mut vois olla siistiä tavata teitä muitakin pystyvatsoja siellä, tai sit jossain muualla hkissä?
 
Mitkäs messut noi on, kyllä kiinnostais jos vielä siihen aikaan kykenee liikkumaan messuille :)
 
Takaisin
Top