PK-seudun odottajat

Mä voin tällä hetkellä varmaksi sanoa vain tuon 25.9, et se sopii. Loput päivät tiiän tän viikon lopussa, kunhan työvuorot valmistuu.
 
Mulle käy pienellä soveltamisella toistaiseksi kaikki... sunnuntait olis meille ainakin helpompia, mies kotona melko varmasti ja muutenkin pidetty "lepopäivänä" :D
 
Moi!
Täälläkin yksi Pk-seudulla asuva, joka mielellään tapaisi muita odottajia :) Mulle sopii tapaaminen esim. 25.9. tai sitten nuo lokakuun ehdotetut päivät :)
 
Ei ihan pk-seudulta mutta alle 60km keskusta niin mä lyöttäydyn joukkoon. Syksyn viikonloput menee tiiviisti muissa jutuissa mutta enköhän mä jossain vaiheessa pamahda paikalle :)
 
Mulle näyttäiskin työvuorojen puolesta sopivan muut, paitsi 24-25.9.
 
Oltaisko me mangusti80:n luona ?haluaisitko päättää päivän, niin saadaan porukka kasaan ketka pääsee? :)
 
Voidaan tavata meidän luona. Mutta meillä on tosiaan koira (jonka yritän lykätä miehen mukaan toisaalle), joten mahdollisille allergikoille tiedoksi :)

Yritin seuloa aiemmista viesteistä ja useimmille kävi tuo lokakuun ensimmäinen viikonloppu. Sovitaanko sunnuntai 2.10? Ja kellonajasta, nähdäänkö päiväsaikaan vai alkuillasta? Osalla oli vissiin pieniä lapsia tulossa mukaan, mitenkä teidän aikataulut?
 
Minäkin voisin päästä paikalle jos ois alkuillasta. En tiedä vielä työvuoroja, mut pyysin koko lokakuuksi aamuvuoroa. Jännittävää :)
 
Mäkin asun pk-seudulla (Vantaa) ja olisin kiinnostunut tapaamisesta, mutta lokakuun työvuorot vielä tulematta, en siis uskalla vielä luvata mitään. :wideyed:
 
Stadilainen täällä :)
Mä en vielä tiedä mun työvuorolistoja lokakuulle, ovat teossa ja tulevat loppuviikosta.
Eli tulen 2.10. Jos en ole töissä :)
 
Takaisin
Top