Pk-seudun odottajat LA syksy 2015

unipupu

Puuhakas puhuja
Lokakuunmammat 2015
Löytyisikö muita odottajia pk-seudulta, jotka haluaisivat tavata odotusaikana ja myöhemmin äitiyslomalla vauvojen kanssa? Itse asun Helsingissä ja toisen lapsen laskettu aika on lokakuussa.
 
Täällä yksi espoolainen, jolla toisen lapsen LA marraskuun alussa. Kiva että tällainen ketju tuli syksynkin osalta, kun näyttää saaneen mukavasti porukkaa kasaan nuo aiemmat ketjut :)
 
Täällä olisi 24-vuotias lokakuista esikoista odottava vantaalainen! Lähipiirissä ei oikein ole vauvauutisia/perheellisiä, joten olisi erityisen kiva tutustua samassa tilassa ja tilanteessa eläviin ihmisiin :)
 
Löytyisikö vielä muutama lisää ennen kuin aletaan sopimaan treffejä? Vai tavataanko jo tällä porukalla? :)
 
Täällä helsinkiläinen esikoisen odottaja! La syyskuun lopulla, mutta saattaapa tuo venyä lokakuullekin. Saiskohan tätä ketjua jotenkin paremmin näkyviin tms, luulen että moni muukin olis innostunut. Vahingossa osui nimittäin munkin silmiin!
 
Last edited by a moderator:
Laitettaisiinko jokainen tästä keskusteluketjusta mainos oman kuukauden ryhmään, jos porukka sitä kautta löytäisi tän?
 
Juu pk-seudulla on niin paljon porukkaa, että vähän enemmän väkeä tänne varmaan tulisi kunhan vain huomaavat! Marraskuisissa ei hirveän montaa pk-seudulta ole, mutta laitan sinne vinkin!
 
Lokakuun puolella ketjua mainostettu ja sieltä tänne löysin. :)

Helsingistä lokakuisen vauvan odottaja täällä! Lähipiirissä on uunituore vauva, mutta syksyllä hän on jo sen verran iso, että lähempänä omaa tilannettani olevista tuttavuuksista tuskin olisi haittaa. :happy:
 
Minäkin löysin tänne tuolta lokakuun la foorumilta kun mainostettiin. Esikoinen tulossa ja Espoossa asutaan. Ikää jo hieman enempi 36, mutta siltä ei kyllä tunnu yhtään :smiley-bounce022
 
Hep! Esikoinen tulossa marraskuussa. Oon 27v. ja Sipoossa asutaan. :3 Kai se lasketaan pk-seuduks? :D Ainakin ite koen että ollaan niiiiiin lähellä.
 
Moikka! Täällä kanssa ensimmäistään odotteleva, vm.-81. Hesassa asutaan toistaiseksi, mutta Klaukkalaan oltais muuttamassa, jos kämppä saadaan kaupaksi...
Jokatapauksessa olisin myös kiinnostunut vaihtamaan ajatuksia ja kokemuksia kanssanne. Minulla La marraskuun 19.päivä :-)
 
Täällä esikoisen la 21.11. Espoossa asutaan ja mulla ikää 36v. Ystäväpiirissä ei ole pieniä/odottavia, joten erittäin mielelläni tapaisin muita odottajia:smiley-bounce013. Vielä ei ole varmaan yhtään miittinkiä ollut?
 
Hei! Täällä odotellaan kolmatta lasta syntyväksi marraskuussa, ikää on 36-v. Länsi-Vantaalla asustellaan.
 
Noni kiva että marraskuisiakin on löytänyt tiensä tänne :) Ei kai sillä sijainnilla tarkkaa väliä ole Mai! Jos pk-seudulle pääsee muita tapaamaan :)
 
Niin, mulla vaan koitui ongelmaksi tässä nyt foliohattuisuus ja se että oon facebookissa raskauskaapissa ainakin toistaiseksi. :D Tapaamisen aikaankin meillä oli rakenneultra, niin en päässyt mukaan. Ehkä myöhemmin uskallan vielä! Olis ihan kiva tutustua kyllä verrattaen lähellä asuviin odottajiin kun tuntuu et mun lapsettomilta tutuilta alkaa tulee jo vauva- ja raskausjutut korvistakin ulos.
 
Hei mäkin voisin liittyä tähän ryhmään :) La on 23.11 ja odotan toista lasta. Asutaan Keravalla ja ikää on 26v. Itsellä ei myöskään paljon vauvojen odottajia ole lähipiirissä.
 
Täällä kanssa esikoisen odottaja Espoosta. Laskettu aika on 15.12.
 
Takaisin
Top