Pk-seudun odottajat LA syksy 2015

Keskustelun 'Laskettu aika 2015' aloitti unipupu, 7 touko 2015.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Ellu Peruskäyttäjä

Mai mäkin olin silloin ulkomaanreissulla, mutta tuleehan niitä tapaamisia :) Samoin olen raskauskaapissa vielä FB:ssä. Mutta kohta en varmaan enää ole, enkä ainakaan sitten vauvan synnyttyä :D
  2. Ellu Peruskäyttäjä

Mutta siis ylipäänsä mun mielestä kiva löytää kanssaodottajia lähempää, kun aina ei pääse kauemmas reissaamaan.
  3. unipupu Tuttu foorumilla Lokakuunmammat 2015

Alkaisiko tässä olemaan sen verran porukkaa, että voitaisiin tavata? Siis niidenkin kanssa, jotka eivät aio liittyä mihinkään FB-ryhmiin. :) Käykö kesällä?
  4. Koppa Naimisissa foorumin kanssa Syyskuunmammat 2015

tapaaminen on 4.7. Kaivopuistossa klo 12 piknik-nyyttärien muodossa. Tapaaminen on tarkoitettu erityisesti esikoistaan odottaville. Sinne on tietysti tervetulleita ihan kaikki, olitte jo ryhmässä tai vasta aikeissa liittyä. Omakin tapaaminen tätä kautta olis toki kiva järjestää!
    Last edited by a moderator: 8 heinä 2015
  5. catherine Tuttu foorumilla Joulukuunmammat 2015

Mäkin voisin ilmoittautua mukaan, toista lasta odotellaan Helsingissä ja la on 15.12.:)
    • Tykkää Tykkää x 1
  6. unipupu Tuttu foorumilla Lokakuunmammat 2015

Seuraava tapaaminen on ylihuomenna torstaina 9.7. klo 18, Kampin Johto Cafe. Ja toki voidaan järkätä ihan oma tapaaminen tätä kautta joskus, jos löytyy kiinnostusta?
  7. Vesta Tuttu foorumilla Lokakuunmammat 2015

Mä olen harmikseni töissä tuohon aikaan, vaikkakin siinä ihan naapurustossa. Kiva kun näitä nyt järkätään! Toivottavasti tulossa on enemmänkin, että ehtis itsekin mukaan joku kerta! :)
  8. Vienna Peruskäyttäjä Joulukuun äidit 2019 Joulukuunmammat 2015

Musta ois kiva, jos järjestettäisiin tapaaminen tätäkin kautta kun en fb-ryhmään kuulu. Uskaltaisi sitten ehkä paremmin lähteä mukaan.
  9. ReginaVeritas Naimisissa foorumin kanssa Helmikuunmammat 2014

Muistakaahan FB-säännöt!

Ketjua on muokattu ylläpidon toimesta.
  10. Ellu Peruskäyttäjä

Ai hitsi, mulla on mennyt nämä tapaamiset ihan ohi, kun en ole tässä ketjussa käynyt lukemassa! Meillä alkaa nyt kesäreissut, joten varmaan sitten syksymmällä liittyisin seuraan :)
  11. Marisssa Tuttu foorumilla Maalismammat 2018

Hei, täällä yksi lisää PK-seudulla odottaja. LA 26.11 ja asun Helsingissä. En kuulu mihinkään fbuukin ryhmiin ja muutenkaan en oo ollu aktiivinen täällä tai muilla foorumeilla.. Mutta kiinnostaa kyllä tapaamiset!
  12. Neppppsu Tuttu foorumilla

Täällä kanssa esikoista odottava Helsingistä :) LA marraskuussa
  13. kaisatuu Vieras

Moikka! Täälläkin marraskuussa esikoisen saava tyyppi Kiinnostaisi tutustua muihinkin odottajiin. Omassa kaveripiirissä vauvabuumi ei oikein vielä ole alkanut. Pääseekö mukaan teidän fb-ryhmään?
  14. nanasa Uusi käyttäjä

Moikka, liittyisin mielellään mukaan. Oon 28v. ensiodottaja Vantaalta. LA 3.11.2015 :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  15. MamaXfive Peruskäyttäjä

Täällä pian 40-v 5. lasta odottava äiti Vantaalta. Mielelläni tulisin tapaamiseen jos aika sattuu sopimaan.
  16. Ykäriina Peruskäyttäjä

Minäkin ilmoittaudun mukaan. 34 vee Helsingistä, toisen lapsen laskettu aika joulukuussa.
  17. kirppuliina Peruskäyttäjä Joulukuunmammat 2015

Muakin kiinnostaisi tapaamiset! Itse 31-v. ja odotan esikoista. Mikä fb-ryhmä?
  18. kirppuliina Peruskäyttäjä Joulukuunmammat 2015

Muakin kiinnostaisi tapaamiset! Itse 31-v. ja odotan esikoista. Mikä fb-ryhmä?
  19. Porkkana Aloittelija

Minä mukana myös! 34 v Espoosta ja esikoisen la marraskuun alussa.
  20. Heidisusanna Aloittelija

Minäkin haluaisin mukaan fb-ryhmään :) Olen 29 v. esikoisen odottaja vantaalta. LA 7.11.
    • Tykkää Tykkää x 1

Jaa tämä sivu