Pk-seudun odottajat LA syksy 2015

Mai mäkin olin silloin ulkomaanreissulla, mutta tuleehan niitä tapaamisia :) Samoin olen raskauskaapissa vielä FB:ssä. Mutta kohta en varmaan enää ole, enkä ainakaan sitten vauvan synnyttyä :D
 
Mutta siis ylipäänsä mun mielestä kiva löytää kanssaodottajia lähempää, kun aina ei pääse kauemmas reissaamaan.
 
Alkaisiko tässä olemaan sen verran porukkaa, että voitaisiin tavata? Siis niidenkin kanssa, jotka eivät aio liittyä mihinkään FB-ryhmiin. :) Käykö kesällä?
 
tapaaminen on 4.7. Kaivopuistossa klo 12 piknik-nyyttärien muodossa. Tapaaminen on tarkoitettu erityisesti esikoistaan odottaville. Sinne on tietysti tervetulleita ihan kaikki, olitte jo ryhmässä tai vasta aikeissa liittyä. Omakin tapaaminen tätä kautta olis toki kiva järjestää!
 
Last edited by a moderator:
Seuraava tapaaminen on ylihuomenna torstaina 9.7. klo 18, Kampin Johto Cafe. Ja toki voidaan järkätä ihan oma tapaaminen tätä kautta joskus, jos löytyy kiinnostusta?
 
Mä olen harmikseni töissä tuohon aikaan, vaikkakin siinä ihan naapurustossa. Kiva kun näitä nyt järkätään! Toivottavasti tulossa on enemmänkin, että ehtis itsekin mukaan joku kerta! :)
 
Musta ois kiva, jos järjestettäisiin tapaaminen tätäkin kautta kun en fb-ryhmään kuulu. Uskaltaisi sitten ehkä paremmin lähteä mukaan.
 
Ai hitsi, mulla on mennyt nämä tapaamiset ihan ohi, kun en ole tässä ketjussa käynyt lukemassa! Meillä alkaa nyt kesäreissut, joten varmaan sitten syksymmällä liittyisin seuraan :)
 
Hei, täällä yksi lisää PK-seudulla odottaja. LA 26.11 ja asun Helsingissä. En kuulu mihinkään fbuukin ryhmiin ja muutenkaan en oo ollu aktiivinen täällä tai muilla foorumeilla.. Mutta kiinnostaa kyllä tapaamiset!
 
Moikka! Täälläkin marraskuussa esikoisen saava tyyppi Kiinnostaisi tutustua muihinkin odottajiin. Omassa kaveripiirissä vauvabuumi ei oikein vielä ole alkanut. Pääseekö mukaan teidän fb-ryhmään?
 
Täällä pian 40-v 5. lasta odottava äiti Vantaalta. Mielelläni tulisin tapaamiseen jos aika sattuu sopimaan.
 
Muakin kiinnostaisi tapaamiset! Itse 31-v. ja odotan esikoista. Mikä fb-ryhmä?
 
Muakin kiinnostaisi tapaamiset! Itse 31-v. ja odotan esikoista. Mikä fb-ryhmä?
 
Takaisin
Top