Triana
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Elisenda kivut helpotti onneksi yön aikana :) Jotain tuikkimista on ollu kyljessä, mutta se tuntuu itelle nyt ”normaalilta”. Toivottavasti saat ajan, tsemppiä! 
ON: Tuliki jo tänään postissa se ivf-hoitosuunnitelma. Siinä onki lyhyt kaava, en nyt enää tiiä mistä sain sen käsityksen et ois pitkä
Helmikuussa viikolla 6 pitää soittaa ivf-hoitajalle kun menkat alkaa ja kp2 saa alkaa pistelee Gonalia. Mietin vaan, että mitä jos ne menkat ei oo lähelläkää tuota viikkoa 6? Mulla jos pysyy kierto 25 päiväsenä, niin osuu kyllä just viikoille 6-7, mutta entä jos.. ?

ON: Tuliki jo tänään postissa se ivf-hoitosuunnitelma. Siinä onki lyhyt kaava, en nyt enää tiiä mistä sain sen käsityksen et ois pitkä
Helmikuussa viikolla 6 pitää soittaa ivf-hoitajalle kun menkat alkaa ja kp2 saa alkaa pistelee Gonalia. Mietin vaan, että mitä jos ne menkat ei oo lähelläkää tuota viikkoa 6? Mulla jos pysyy kierto 25 päiväsenä, niin osuu kyllä just viikoille 6-7, mutta entä jos.. ?
ihanaa! Ja niin jännää odotella helmikuuhun, jospa nää kuukaudet hurahtaisi nopeasti
no, se laittoi lääkärin soittoajan ens tiistaiks, eikä se kommentoinu mitenkään kun sanoin etten välttämättä pääse puhelimeen.. ottaa niin päähän.. mitä hittoa mä sille lääkärillekin sanon kun se soittaa, jos ees pääsen puhelimeen sillon
tuli taas sellanen fiilis, ettei me tätä menoo saada sitä vauvaa ikinä..

Ja huomannu, että välillä kun on pitäny kurinalaisempaa ruokavalioa ja jättäny tiettyjä juttuja pois, niin on helpompaa. Mutta kun kaikki ruoka on vaan niin hyvää ja varsinki just ne mitkä ei tee masulle hyvää