Huh mikä määrä viestejä. Nyt vasta kerkesin istahtamaan ja lukemaan nää melkein kaikki ajatuksella. Oli pakko kirjottaa vihkoon muistiin, että mitä pitää vastata ja kenelle
Deb siellä hätäilee

Tiedän itse tuon tunteen, mutta oon nyt saanut itseni pidettyä kurissa ja teen vasta lauantaina ensimmäisen testin, jonka herkkyys pitäisi näyttää 4 päivää ennen menkkojen alkua. Mulla oletettavasti pitäisi ensi viikon keskiviikkona siis alkaa. kp 23/28 ja dpo 8 täällä menossa, joten ollaan aika samoissa. Meillähän olisi sama laskettu aika eli 29.11, jos tärppäisi nyt, kun sehän lasketaan KP1:stä. Sulla oli aikamoinen lista noita oireita, mulla alaselkää koskee, päätä särkee ja välillä vatsassa nippailee.
LaraS Kiitos, paino on nyt tosin hetken pyörinyt samassa kun vähän toi syöminen lähtenyt taas käsistä

Mullahan ei oo onneksi todettu PCO:ta ja sokeriaineenvaihdunta, sekä kilppariarvot olivat niin hyvät etten saanut metuja tai thyroxineja. Toivottavasti miehesi saa aikaiseksi niihin kokeisiin mennä, että pääsette eteenpäin. Minun mieheni meni ihan reippaasti purkkiin tyhjentämään kassinsa, vaikka jouduttiin ajamaan reilu tunti klinikalle ja sitten siellä heti toisen miehen jälkeen samaan vessaan joutui hommiin
Toiveissa Toivottavasti siellä olisi nyt tärpännyt

Tsemppiä uuteen kiertoon, jos sellainen tulee.
Alina16 Kiitos, verikokeessa kävin eilen. Vastaukset tulee vasta ens viikolla luultavasti.. Onnea ovisplussasta

Munasolu säilyy hedelmöittymiskelpoisena 12-24h ja parasta olis tietty harrastaa seksiä ennen ovista ja oviksen aikaan. Oviksen jälkeen harrastettu seksillä ei oikein enää kerkeä saamaan tavaraa sisälle ennen kuin munasolu tulee johtimista ulos. Ovisjomotuksia mulla tuli samana päivänä kun plussan sain. Muuten en osaa sanoa, kun eka ovis oli mun kohdalla
Bambi Toivon syvästi, että seuraava IVF-kerta olisi oikein tuottelias
Triana Pidän peukkuja, että sielläkin olisi tärpännyt

Mulla toi vauvanvaatteiden ostaminen on lähtenyt jo aikoja sitten käsistä. Meillä on kellarissa kaks jätesäkkiä odottamassa vauvakamaa. Osa on toki miehen mukulan vanhoja, mutta aika paljon on kirppareilta tullut haalittua
Frozen Sullakin siellä ihan liikaa kaikkea ikävää ympärillä. Iso tsemppihali ja paljon voimia tulevaan. Pidetään peukkuja folliultraa varten
Elisenda Progetesti oli tosiaan eilen, mutta tulokset tulee vasta ens viikon alussa luultavasti. Toivottavasti on siellä masussa kyytiläinen matkassa. Mullakaan ei oo minkäänlaista voimakasta tunnetta, että olisin raskaana. Päinvastoin, vaikka kovasti toivookin plussaa..
Oli pakko palata viel lukemaan noita kommentteja, kun ei noi muistiinpanotkaan riittäneet
Oma ihana napani Tosiaan KP 23/28 (mulla tosin kierrot ollut 26-50, mut oletan, että tää kierto olisi nyt 28) dpo 8 menossa. Lauantaina ensimmäistä testiä ajattelin tehdä, pitäis vaan sinne malttaa...

Selkää koskee ja samanlaisia tuntemuksia, kun menkkoja ennen ollut nyt tänään. Päänsärky helpotti hetkeksi, mutta nyt taas palasi.. Hirveesti jomottaa

Miten ihan oikeesti pitäisi vielä 6 päivää jaksaa odottaa sitä testipäivää varten...