Mievaan, tervetuloa! Mulla on ollu pientä probleemaa siinä, etten oo tienny koska ovis oli, koska ensin kp10 näytti samalta (ehkä hieman vahvemmalta) kun sun viiva tossa, sit haaleni sen jälkeen, ja tikutin edelleen kun en tienny oliko se nyt ollut sit plussapäivä vai ei. Sit sen mukaan dpo4-5 tuli kirkuvanpunasta plussaa, sit taas näytti haaleeta ja nyt on dpo8 ton ekan mukaan, ja viimeset 3pvää näyttäny punastakin punasempaa plussaa o-testit. Sun kuvasta päätellen voin ehkä jopa ajatella että mulla on ovis sillon tapahtunu kun ekan kerran vahvistu toi viiva :)
Frozen, outoo kyllä jos se vuoto alkais nyt
ja ärayttävästi osuu sit sunnuntaille noiden letrojen kannaltaki.
Helinäkeiju, täällä pidetään peukkuja sille et sulla tärppäis! :)
ON: Mä ihmettelen mun ovistesteissä näkyviä 3pvää putkeen tulleita kirkkaita plussia, dpo8 olis sen mukaan jos tosiaan ois sillon kp10 ollu plussa. Väsymys ja nälkä on sellasia oireita jotka vois mahdolliseen raskauteen liittää (voisin syödä kebabin ja sen jälkeen vielä pizzan.. no en ihan
), ja mielialanvaihtelut - mutta ne voi myös liittää PMS:ään. Jonkunlaista kihelmöintiä/poltetta tuntuu tossa alavatsalla, ja nestettä on kehossa niin paljon että on jalatki turvonnu (mahan lisäks). Mutta nää ei meinaa mitään mulle ennen ku raskaustestiin pärähtäis plussa, jotenki sellanen ajatus että tuskin mä vieläkään oisin raskautunu.
Tänä aamuna tein yhden raskaustestin (loppujen kanssa odotan vielä muutaman päivän) :
Frozen, outoo kyllä jos se vuoto alkais nyt
Helinäkeiju, täällä pidetään peukkuja sille et sulla tärppäis! :)
ON: Mä ihmettelen mun ovistesteissä näkyviä 3pvää putkeen tulleita kirkkaita plussia, dpo8 olis sen mukaan jos tosiaan ois sillon kp10 ollu plussa. Väsymys ja nälkä on sellasia oireita jotka vois mahdolliseen raskauteen liittää (voisin syödä kebabin ja sen jälkeen vielä pizzan.. no en ihan
Tänä aamuna tein yhden raskaustestin (loppujen kanssa odotan vielä muutaman päivän) :
Muokattu viimeksi:
Mul taitaa olla todella vahvat viivalasit, kun nään tuossakin testissä aavistuksen toista viivaa 
Sit mä mietin sitäkin että jos se endo löytyy, niin poistaisko leikkaus (jos siihen ees pääsee) myös tän pahoinvoinnin.. Vielä viikko kärsimystä, ennenku alkaa menkat ja olo paranee taas vähäks aikaa! 

Mullahan ei oo kun ainoastaan tuolloin toukokuussa ultrassa nähty näitä rakkuloita ja polilla sanoivat, ettei yhdellä ultrauksella voi edes PCO tai PCOS määrittää. Sokeriaineenvaihdunnassa mulla ei oo mitään ongelmaa. Eivät kyllä oo mitään syytä lapsettomuudelle löytäneet paitsi ylipaino. PCO(S) ei välttämättä vaadi sitä ylipainoa edes. Paljon kuullut näitä tapauksia, jossa terveellisesti elävä nuori nainen ja silti on rakkuloita munasarjoissa. Meinasin, että voisin laitella polille viestiä siitä verikokeesta, josko ne sen mulle laittaisivat.
ja toi pahoinvointi vielä lisänä..

Sulla on ollut siellä jännät paikat letrojen ja vuodon kanssa. Onko vuoto yltynyt vai jäikö se lyhyeen. Jospa se oli letrojen sivuoire sitten? Toivottavasti uusi kierto ei nyt ihan hukkaan menisi
Toivottavasti siellä joku vain kovasti yrittää tarttua kiinni.
Testiviiva näytti kyllä jo vähän hailakkaa viivaa, että ehkä se on lähestymässä. Limatkin jo kirkasta ja superliukasta. Feromonitkin leijaa ilmassa, kun mies on koko ajan ihan kiinni iholla