Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

• 10-12 kk

Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

Äänet: 7 43.8%

• Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
Mievaan, tervetuloa! Mulla on ollu pientä probleemaa siinä, etten oo tienny koska ovis oli, koska ensin kp10 näytti samalta (ehkä hieman vahvemmalta) kun sun viiva tossa, sit haaleni sen jälkeen, ja tikutin edelleen kun en tienny oliko se nyt ollut sit plussapäivä vai ei. Sit sen mukaan dpo4-5 tuli kirkuvanpunasta plussaa, sit taas näytti haaleeta ja nyt on dpo8 ton ekan mukaan, ja viimeset 3pvää näyttäny punastakin punasempaa plussaa o-testit. Sun kuvasta päätellen voin ehkä jopa ajatella että mulla on ovis sillon tapahtunu kun ekan kerran vahvistu toi viiva :)

Frozen, outoo kyllä jos se vuoto alkais nyt :eek: ja ärayttävästi osuu sit sunnuntaille noiden letrojen kannaltaki.

Helinäkeiju, täällä pidetään peukkuja sille et sulla tärppäis! :)

ON: Mä ihmettelen mun ovistesteissä näkyviä 3pvää putkeen tulleita kirkkaita plussia, dpo8 olis sen mukaan jos tosiaan ois sillon kp10 ollu plussa. Väsymys ja nälkä on sellasia oireita jotka vois mahdolliseen raskauteen liittää (voisin syödä kebabin ja sen jälkeen vielä pizzan.. no en ihan :grin), ja mielialanvaihtelut - mutta ne voi myös liittää PMS:ään. Jonkunlaista kihelmöintiä/poltetta tuntuu tossa alavatsalla, ja nestettä on kehossa niin paljon että on jalatki turvonnu (mahan lisäks). Mutta nää ei meinaa mitään mulle ennen ku raskaustestiin pärähtäis plussa, jotenki sellanen ajatus että tuskin mä vieläkään oisin raskautunu.

Tänä aamuna tein yhden raskaustestin (loppujen kanssa odotan vielä muutaman päivän) :

IMG_20170312_131509.jpg

Muokattu viimeksi:
Tervetuloa Mievaan, toivotaan nyt pikaista plussaa letrojen avulla,hienoa että vaste löytynyt.
Deb: Oliko nytkin o-testit plussia,minä niin jännään sun tilannetta!! onko mikä herkkyys o-testeissä? vielä noilla dpo.illa ei raskaustestissä vilä varmasti näkyiskään,mut itekki tetaisin varmasti jos ovistestit plussia. Minäkin pidän sinulle peukkuja!!!
Frozen: Jospa on tosiaan letroista johtuvaa vuotoa,minullakin tuli muutens muutama tippa silloin mut siihen jäi. Itse ehkä ottaisin kuitenkin sen tabletin illalla,jos vuoto ei runsaannu selvästi, koska luulis että gyne ois nähnyt jos vuoto lähellä,minulla on ainakin aina nähnyt jos on lähipäivinä vuoto alkamassa.

Deb, niinpä, inhottavaa kun vuoto sit tänään alko eikä vaikka 4 päivää sitten. Sulla oireet lupaavia, tosiaan raskaustestissä tuskin vielä mitään näkyiskään, kun noin vähäiset dpo:t kyseessä. :)

Helinäkeiju, kiitos vastauksesta. :) Mulla kyllä vuoto on runsastunu jonkin verran ja menkkajuilintaa on. Ei tätä nyt extrapaljon tule, mutta ei voi puhua parista tipasta enää. :/ Perjantaina gyne vaikutti varmalta, ettei vuotoa ole tulossa, en tiedä mistä päätteli niin. Kysyin, mitä teen, jos vuoto alkaakin, mutta hän sanoi ettei pitäisi alkaa joten en sit enää viitsinyt jankata. Jos ajatellaan, että tänään on kp1, aloitin Letrot 3 päivää etuajassa... Mietin, pitäiskö mun sit syödä vaikka vielä päivä pidempään Letroja vai onko sitten jo hyperstimulaatioriski suuri. Mutta joo, kyllä mä tän päivän annoksenkin meinaan ottaa ja huomenna kysellä lapsettomuusklinikalta ohjeita.

Frozen Kiitos! Toivotaan, sen verran monta kertaa saanut nyt pettyä tässä matkan varrella, että todella nyt kaikki usko ja toivo pelissä. Mulla nyt tällä hetkellä -14kg. 4kg vielä pudotettavaa, että pääsen alle BMI 35, jolloin on mahdollista aloittaa kovemmat hoidot. En saanut irrotuspiikkiä, eikä edes seuranta verikoetta, että onko ovulaatio oikeasti tapahtunut.. :( KP10 Mulla ultrattiin neljä follia, joista kolme alle 10mm ja johtofolli 12,5. Lääkäri arvioi, että noin 1,5mm kasvaa päivässä. Ovulaation aikaan mulla poltteli vatsassa, särki oikeaa alaselkään (johtofolli oikeassa munasarjassa) ja nyt on ollut välillä vihlontaa tuolla masun seudulla. Mies ainakin sanoi ovispäivänä, kun peittoja heiluteltiin, että ootpas märkä vaikkei mitään esileikkiä ollut.

Onko sulla Frozen ollut emättimen kuivuutta? Eikös siitäkin voi tulla verenvuotoa?

Deb Kiitos! Mie tein tosiaan noita tikkuja perjantaista torstaihin. Ainoat missä oli väriä oli haalea viiva tiistaina ja vahvempi viiva keskiviikkona. Tein keskiviikkona digitestin, kun sain väriä viivaan. Torstaina ihan huvin vuoksi testasin ja oli taas yhtä haalea kuin tiistainakin. Suosittelen panostamaan parikybää noihin digitesteihin ja tehdä niitä sitten kun liuskoihin saa vähän väriä. Tää on eka kierto kun saan väriä noihin tikkuihin, joten en osaa yhtää sanoa mitä nuo sinun ovistestien tummuudet voisi merkitä.. Joku ainakin sanoi joskus, että monella ei liuskatestit tummu läheskään niin paljon kuin ohjeissa sanotaan.

Voisin huvikseen käydä illalla tekemässä ovistestin. Hauska nähdä tuleeko siihen viivaa tai mitään :-D

Mievaan, tervetuloa mukaan juttelemaan, jospa letrot toisi avun ja plussaisit testipäivänä :)

Frozen, ompa kumma että gyne ei vastannut sulle siihen, mitä tehdään jos vuoto alkaakin.. Mun käsittääkseni kohdun limakalvon pitää olla tarpeeks paksu, jotta se alkaa vuotaa pois. En tiedä sitten onko jotain muuta mistä sen näkee, onko vuoto alkamassa lähiaikoina vai ei. Mut kannatan myöskin tän illan letrojen ottamista, ja huomenna kysyt neuvoa lääkäriltä. Voihan se tietysti olla niinkin että olis joku sivuvaikutus letroista. Vai oisko se gyne voinut niin pieleen arvioida..

Deb, voi kumpa enteilis plussaa :happy: Mul taitaa olla todella vahvat viivalasit, kun nään tuossakin testissä aavistuksen toista viivaa :pompus:

ON: täällä alkoi taas menkkajomotukset :sad001 jos en paremmin tietäis, niin luulisin kyllä että menkat on alkamassa! Ja välillä viiltää niin että tuntuu että koko toosa kohtuineen päivineen irtoaa!! Järkkyä pahoinvointia myös välillä, onneks on nuo pahoinvointilääkkeet. Mut ne väsyttää sit kylkiäisenä.. Tänään mietin vatsakrampissa ja oksu kurkussa, että pitäiskö alottaa e-pillerit, jos niillä sais nää olot pois :sorry: Sit mä mietin sitäkin että jos se endo löytyy, niin poistaisko leikkaus (jos siihen ees pääsee) myös tän pahoinvoinnin.. Vielä viikko kärsimystä, ennenku alkaa menkat ja olo paranee taas vähäks aikaa!

Elisenda kp18/n.27 dpo5

Bambi suuret pahoittelut! Voimia :Heartred

Tiiamariia ihana kuulla että pikkuisella kaikki hyvin :)

Tervetuloa mievaan! Hienoa että sulla on tullu vastetta letroilla, toivottavasti ne myös tuo teille toivotun lopputuloksen pian :happy:

Frozen kunpa vuoto rauhottuisi ja saisit jatkaa letroja! Mulla tiputteli kp10 asti, en tiiä johtuko letroista vaiko muuten vaan.

Elisenda voi ei, kuulostaa tosi inhottavalta :sad001 En osaa sanoa leikkauksen vaikutuksesta pahoinvointiin, mutta voisin kuvitella että jos on endo ja sitä siistitään niin kaikki siihen liittyvät oireet helpottais.

Alan minäki vakavasti harkita että tilaan ton digin ja varmistelen ovista sillä, varsinki ku inssit alotellaan. Ja voi olla että meen ens kierrossa seurantaultraanki Oysiin asti ku nyt jäi kaikki niin epäselväksi.. Täällä siis kp18/23-28, dpo5? Eli täysin samoissa mennään ainaki Elisendan kans. Jos mulla ees tuota ovista oli :hilarious:

Mievaan, upea toi sun painonpudotus! :) Mulla on BMI nyt 27 (syksyllä vielä 30), mutta ei siis ole parantanut tota munasarjojen tilannetta, vaan yhtä reikäjuustoa on edelleen. Ei oo hirveesti uskoa, että tilanne paranisi vaikka pääsisin alle 25:n, vaikka se toki on tavoitteena. Toi sun miehen huomaama märkyys oviksen aikaan on kyllä hyvä merkki. :) Oman kokemukseni perusteella kannatan loppukierron progearvon vaatimista, koska tokassa Clomi-kierrossa gyne ei kuulemma olisi uskonut ilman sitä alhaista progearvoa, että en ollu ovuloinu sillonkaan. Ja joo, ilmeisesti kaikilla ei noi liuskat tummu samoin... Ei mulla ainakaan tietääkseni ole emättimen kuivuutta, joten ei tää vuoto voi varmaan siitä johtua.

Voi Elisenda! ♡ En pysty kuvittelemaankaan, miltä noi sun kivut tuntuu. :( Luulis, että endon leikkaus poistais myös muut oireet. Ja joo, mäkään en tiedä, voiko muusta kuin limakalvon paksuudesta arvioida menkkojen alkamisesta mitään. (Esim. rakenteesta?) Ois mielenkiintoista tietää, onko nää nyt menkat vai Letrojen sivuoire.

Triana, oliko sulla myös muissa kierroissa (ilman Letroja siis) tollasta tiputtelua? Ja joo, seurantaultrien avulla on ainakin vähän paremmin perillä siitä, mitä tapahtuu, vaikka hankalaa (ja yksityisellä kallista) siellä ravaaminen on. Kuinka pitkä matka teillä onkaan tuonne Oysiin? Toivottavasti mitään uutta kiertoa ei kuitenkaan tule!! :)

Frozen joo nyt on ollu marraskuusta asti joka kierrossa menkkojen jälkeistä tiputtelua, pahimmillaan kp13 asti. Sitä ennen oli aina ennen menkkoja 1-4 päivää, en oo saanu mitään selitystä tuolle. Ei oo kukaan lääkäreistäkään erityisen huolissaan ollu. Meillä on yli 200km Oysiin joten koko päivän joutuu aina ottaa vapaaksi jos sattuu olee työpäivä. On kyllä nyt ihan samanlainen olo ku muissaki kierroissa, jotenki vaan aattelen että sen sitten tietää kun tärppää vaikka eihän se niin välttämättä oo :rolleyes:

Elisenda Kiitos paljon! :Heartred Meillä melkein samat päivät menossa. Mulla siis menossa KP 19/28-30 DPO4. Oireet sulla kuulostaa todella ikäviltä.. Onko mitään mahkuja, että olisi raskausoireita?

Triana Kiitos tsempeistä :Heartred Toivottavasti siellä saataisiin kanssa vastetta Letroilla! Digitestille annan kyllä ääneni. Kalliitahan ne on, mutta esim. tässä kierrossa käytin ainoastaan kaksi digitestiä, kun alkuun odottelin liuskoihin väriä.

Frozen En meinannut itsekään uskoa miten paljon painoa on tässä elokuun jälkeen lähtenyt, mutta vielä olisi varaa ainakin 20kg pudottaa. :laughing002 Mullahan ei oo kun ainoastaan tuolloin toukokuussa ultrassa nähty näitä rakkuloita ja polilla sanoivat, ettei yhdellä ultrauksella voi edes PCO tai PCOS määrittää. Sokeriaineenvaihdunnassa mulla ei oo mitään ongelmaa. Eivät kyllä oo mitään syytä lapsettomuudelle löytäneet paitsi ylipaino. PCO(S) ei välttämättä vaadi sitä ylipainoa edes. Paljon kuullut näitä tapauksia, jossa terveellisesti elävä nuori nainen ja silti on rakkuloita munasarjoissa. Meinasin, että voisin laitella polille viestiä siitä verikokeesta, josko ne sen mulle laittaisivat.

KYSYMYS! Mitä tää "ON" tarkoittaa? :oops:

Ja tein tossa äsken huvikseen ovistestin. Oli yhtä haalea viiva kuin (tiistaina) eli päivä ennen ovulaatiota.

Triana, niin joo, teillä on niin pitkä matka Oysiin, hitsi... Mutta toivotaan nyt, että on tärppi käynyt eikä tarvii miettiä sinne menoja! :) Tosiaan ei sen tärppikierron tarvii tuntua yhtään sen erilaisemmalta kuin muut kierrot. Kunpa se plussa tulisi teille nyt! :)

Mievaan, joo, kyllähän monirakkulaisuutta esiintyy hoikillakin naisilla. Mä oon tosin aika varma, ettei mulla reilu 20-vuotiaana, kun pidin pari vuotta taukoa pillereistä, ollu PCOS:ää, koska menkat tuli säännöllisesti silloin (ja nyt siis ei tule ilman lääkkeitä lainkaan). Olin sillon ehkä hieman hoikempi kuin nyt. Ehkä ikäkin voi vaikuttaa, kun nyt oon melkein 10 vuotta vanhempi... Kysele ihmeessä siitä progeverikokeesta! Ei oo mikään hirveen kallis, joten ei pitäis olla siitä kii. Niin ja ON = oma napa. :)

Triana, matkasta huolimatta tuntuis fiksulta käydä Oysissa seurantaultrassa, kun meni nyt niin sekavaksi viime kerralla! Pidän kyllä edelleen peukkuja että tästä kierrosta tulis plussa sulle :happy:

mievaan, periaatteesa vois ollakin raskaus mahdollinen, peittojen heiluttelut oli 3-2 päivää ennen ovista.. mutta en usko että raskausoireet alkais edes vielä, siksipä pelkään että on endometrioosia :sad001 meen tän kuun lopulla gynelle ultraan, niin toivottavasti selviäis joku syy näihin kipuihin. Mulla on nää kivut alkaneet vasta tän vuoden alussa, aiemmin ei oo ollut mitään mainittavia kipuja. Ja tosiaan mahtavasti oot painoa pudottanut! :) mä alotin sokerilakon tammikuun alkupuolella, nyt oon kyllä alkanut lipsumaan, mut painoo pudonnut vaan pelkästään sillä 9kg. Pitäs kyllä muutakin mun alkaa tehdä asian eteen, ylipainoa vielä reilu 20kg.

Frozen, joo tällasia kipuja ei toivois kellekkää :yuck: ja toi pahoinvointi vielä lisänä..

Pikainen omanapailu: Soitin klinikalle ja kerroin vuodon alkamisesta kesken Letrojen (aloitin ne siis ilman vuotoa, jota ei Terojenkaan jälkeen kuulunut). Kätilö käski kuitenkin jatkaa Letroja normaalisti; tämä kierto voi mennä harakoille, mutta torstaille varaamani folliultran jälkeen ollaan viisaampia.

Frozen Toivottavasti nyt letrojen avulla sitten se ovulaatio tulisi ja jos ei tärppää niin menkat alkaisi itsestään. Mie uskon, että mun kroppaa häiritsi sekin, että oon 14- tai 15-vuotiaana aloittanut hormonaalisen ehkäisyn, eikä koskaan oikein ennen sitä kerennyt säännöllisiä menkkoja edes olla. En tosin ole varma, kun en silloin kirjaa niistä pitänyt. Runsaat ja kipeät ne olivat silloinkin jo.
En tiedä miten tää mun keho toimii, mutta varmasti hormonien tasaantuminen ja laihtuminen ovat vaikuttaneet nyt tähän kehon toimintaan.

Elisenda noi sun oireet kieltämättä kuulostaa todella pahoilta ihan normaaliksi menkkakivuiksi. Omakohtaista kokemusta ei endosta ole, joten en siihen pysty ottamaan kantaa. Mulla itsellä on todella runsaat ja kipeät menkat kanssa, mut ei nyt ihan noin pahat. Oliko teillä hoidot jo käynnissä vai luomustiko yritätte?

ON Laitoin eilen s-postia siitä verikokeesta, mutta ei oo mitään vielä kerennyt sieltä vastaamaan. Ärsyttää, että miksei me saatu irrotuspiikkiä ollenkaan tai edes seurantaa siihen, että irtoaako koko perkuleen munasolu :mad:

Mitä mieltä olette, kun lääkäri on kirjoittanut "jatketaan samalla annostuksella kaksi kiertoa, jos ei raskautta yhteys polille", että jatketaanko nyt siis seuraavat kaksi kiertoa vai onko tää niistä se toinen kierto.. :nailbiting:

Ohoh tännehän on taas ehtinyt tulla paljon tekstiä :woot:

Frozen, mulla on ovis yleensä noin kp 20-23. Joskus harvat kerrat voi olla aikaisemminkin, mutta sitä tapahtuu ihan vain pari-kolme kertaa vuodessa :smiley-ashamed004 Sulla on ollut siellä jännät paikat letrojen ja vuodon kanssa. Onko vuoto yltynyt vai jäikö se lyhyeen. Jospa se oli letrojen sivuoire sitten? Toivottavasti uusi kierto ei nyt ihan hukkaan menisi :wink

mievaan, Tervetuloa joukkoon mukaan. Sullakin jo pitkä yritystaival. Toivotaan sinnekkin pikaisesti tärppejä :happy: Kirjoittelit tuosta PCO/PCOS:stä. Mulla on kans todettu pco/mfo-tyyppiset munasarjat, mutta koska todistetusti ovuloin, niin ei täyty PCO:n merkit. Olen itse aina ollut hoikka, eli voi tuota monirakkulaisuutta esiintyä hoikillakin :) Vähän kyllä mietityttää, että miksi tuo monirakkulaisuus on nykyään niin yleistä. Liittyyköhän se jotenkin ruokavalioon(säilöntäaineet, geenimanipuloidut kasvikset yms) vai mikähän sitä aiheuttaa.

Deb, Mä kyllä olevinaan kans näen noissa sun r-testeissä jonkinlaisen viivan vai oisko vain viivanpaikka? Mä oon lukenut joskus, että jos o-testi näyttää pitkään plussaa, niin sillon se munarakkula ei vaan jostain syystä puhkea. Mutta sulla oli kuitenkin välillä testi haaleampi, joten en sitten osaa sanoa mitä siellä mahtaa tapahtua :wideyed: Toivottavasti siellä joku vain kovasti yrittää tarttua kiinni.

Bambi, pahoittelut negasta :sad001 Se on niin väärin, että vaikka kaikkensa tekis oikein, niin silti se ei aina riitä. Voimia :Heartpink

ON: Ei ilmaantunut ovisplussaa viikonloppuna tänne :dead: Testiviiva näytti kyllä jo vähän hailakkaa viivaa, että ehkä se on lähestymässä. Limatkin jo kirkasta ja superliukasta. Feromonitkin leijaa ilmassa, kun mies on koko ajan ihan kiinni iholla :hilarious:Tänään tai huomenna vois näyttää jo plussaa. Oikeastaan ihan hyvä, ettei ovis vielä ilmaantunut, koska nyt ei tarvi pelätä, että menkat alkais kesken meiän 10 päivän päästä alkavan Islannin minireissun :grin Saa matkustella rauhassa ilman rättiä pöksyissä. Ainiin, sitä tuhruttelua ei sitten enää sen torstaisen jälkeen ole ilmaantunut, että mikähän lie oli sitten.

Alina16 Voisin kuvitella, että just noi sun listaamat asiat ja muutenkin elintapojen muutos ja hormonaaliset ehkäisyt vaikuttavat asiaan. Varmasti on ennenkin ollut tota rakkulaisuutta, mutta kun ei oo ollut vehkeitä millä sitä tutkia niin nyt vasta alkaa laajuus tulemaan ilmi. Vähän sama asia kuin esim. ADHD lapset oli ennen vaan meneviä ja vilkkaita. Nykyään lääketiede mahdollistaa asioiden tutkimisen, ymmärtämisen ja diagnosoinnin ihan eri tavalla kuin esim. 50 vuotta sitten. Jossain ohjelmassa oli margariinista puhetta, että näinköhän me ollaan vaan nyt testausporukkaa sille, kun sitä suositellaan joka tuutista.

Suosittelen testaamaan kuukuppia, ihan superkätevä reissaajalle! :wink Mulla runsas vuoto ja voi ihan hyvin venyttää yli 8 tunnin pätkiin vaihtamisen, jos ei oo mahdollista aiemmin päästä vessaan.

Nopeesti laitan nyt vaan kuvan, en malttanu odottaa huomiseen vaan testasin ton toisen pc:n ja sit raskauskeijulta tilatun one stepin:

IMG_20170313_123120.jpg

IMG_20170313_123218.jpg

Mä oon ite nälevinäni nyt jopa jotain tossa pc:ssä? Näky jo testiajalla.. :nailbiting:

Eilen ei oikein pystynyt keskittymään viestien lukemiseen, tänään sai luettua mutta en nyt kyllä muista läheskään kaikkea mitä voi kommentoida:)

Mievaan tervetuloa, toivotaan pikaista visiittiä!

Frozen mulle gyne osas sanoa että menkat alkaa kohta siitä että limis oli silleen repaleinen eli jo irtoomassa. Kahden päivän päästä alkoi vuoto. Rauhottuiko se sun vuoto ja oliko se enemmän tuhrua vai ihan kunnon vuotoa? Peukut pystyssä että ei nyt sotke tätä ekaa letrokiertoa!

Deb mä näin tän päivän ylemmässä kuvassa ja myös siinä edellisessä sun postaamassa kuvassa haamun vaikka mulla on kyllä yleensä huonot haamulasit:woot: uutta kuvaa vaan kun taas testaat! Plussapuhalluksia lähetän!!

Täällä kp 1. Käyn vielä klinikalla verikokeessa vaikka turhaahan se on, mutta kun hoidot jatkuu kuitenkin niin teen nyt niin kuin on käsketty. Huomenna soittelen ja varaan seuraavaa aikaa. Ei se auta kun nostaa pää pystyyn, niellä tappio ja keräillä jostain uutta toivoa:shifty:

Mievaan, mä tulkitsisin lääkärin kirjoituksen niin, että jos tämä meneillään oleva kierto ei tuota tulosta, niin sen jälkeen kaksi kiertoa samoin konstein. Varma en kyllä oo, koska kovin yksiselitteinen toi kirjoitus ei mielestäni ole! Toivotaan nyt, ettei mitään uutta kiertoa tule! :) Tota irrotuspiikkiä (ja progearvoa) pitää näemmä osata vaatia ainakin tietyissä paikoissa. En kyllä ymmärrä, miksei niitä voi yhdistää lääkekiertoihin oletusarvoisesti, koska itsehän asiakas sen piikin maksaa (ja lisäksi yksityisellä puolella myös kaikki verikokeet).

Alina, kyllä tää vuoto nyt runsauden ja etenkin eilisten menkkakipujen takia ihan normikuukautisvuodolta vaikuttaa... Kunpa tää meinais sitä, että nyt samalla poistuu sitten se 15-millinen kystakin häiritsemästä. Ai niin sulla on lähes aina noin myöhäinen ovis... Ja joo, mäki oon pohtinu, onko PCO just noiden syiden takia niin yleinen nykyään... Toki diagnosointikin on parempaa, mutta mä luin jostain, että yleisestikin lapsettomuus on yleistynyt viimeisten vuosikymmenten aikana; oli tutkittu jotain tilastoja, joiden mukaan lapsettomia pariskuntia oli aiemmim harvakseltaan verrattuna tähän päivään ja siihen, kuinka moni lapsia haluava joutuu hakemaan apuja. Eli varmasti nykyruokavaliolla esimerkiks on osansa tässä. Ja oi, ihanaa, Islantiin, me oltiin siellä miehen kaa pari vuotta sitten, ihan paras paikka missä ikinä oon käyny! :)

Deb, minäkin näen jotain hailuraa tossa ylemmässä testissä! :)

Bambi, aloin ihan itkeä sun puolesta, niin paljon mua harmittaa ettei eka IVF-kierto tuonu teille tulosta. :( On se niin väärin. Mutta tosiaan uuteen nousuun vaan, paljon tsemppiä! ♡ Niin ja mun vuoto on nyt ollu yli vuorokauden ihan kunnollista, eli menkat nää varmasti on (menkkajuilintakin erityisesti eilen puhuu sen puolesta). Yritin katsoa noita perjantain ultrakuvia ja etsiä viitteitä limiksen riekalemaisuudesta, mutten löytäny, tosin en kyllä osaa tulkita noita juuri lainkaan...

Frozen verikokeeseen sain lähetteen, kun laitoin s-postia. Jos ei tästä kierrosta tärppää niin me mennään yksityiseltä gyneltä hakemaan se resepti irrotuspiikkiin, jos sellaista ei polilta saada. Katsotaan nyt mitä verikokeen tulokset sanovat. Voi olla, että polilla ovat nihkeitä, kun oon yli sen hoito BMI-rajan. Päästiin nää ovulaatioinduktiot alottaa, koska paino lähti niin hienosti putoamaan..

Bambi tsemppiä ja voimia seuraavaan kiertoon :Heartred Jäikö teillä vielä pakkaseen alkioita? Mulla on syvä tunne, että oon viikon päästä perässä KP1:en kanssa..

Takaisin