PiPaNat, tikutin oviksen aiemmin, kp10 oli lähestulkoon tasavahvat viivat testissä, seuraavana päivänä lähti haalistumaan. Oon tähän asti ajatellu, että en vaan saanu sitä ihan huippua testiin, jos se tulikin sinä iltana/seuraavana yönä.
Näytti sillon tältä:
(Kirjottanu päivän väärin tikkuun, oli kp10). Tohon nousi tasasesti ja seuraavan päivän testi oli taas haaleempi ajattelin että no, ehkä se plussa tosiaan jäi tohon kp10-11 väliin. Kp11 tunsin sit niitä nippailuja, ja sillon oli ovislimatkin ja ton jälkeen ei niitäkään enää tullu. Ja nyt tosiaan ei oo tullu mitään mikä näyttäis läheskään ovislimoilta, lorisee kunnolla maitomaista, ihan nestemäistä valkkaria pyttyyn
(anteeks liian tarkka kuvailu).
Nyt oon tosi hämilläni, varsinkin kun tää on eka kierto kun tikutan ovista. Noh, tallettelut tehty viimeyönä ja tänään ton testaamisen jälkeen, ja varmasti vielä varmistelut varmuuden vuoks huomenna. Aika näyttää
Näytti sillon tältä:
(Kirjottanu päivän väärin tikkuun, oli kp10). Tohon nousi tasasesti ja seuraavan päivän testi oli taas haaleempi ajattelin että no, ehkä se plussa tosiaan jäi tohon kp10-11 väliin. Kp11 tunsin sit niitä nippailuja, ja sillon oli ovislimatkin ja ton jälkeen ei niitäkään enää tullu. Ja nyt tosiaan ei oo tullu mitään mikä näyttäis läheskään ovislimoilta, lorisee kunnolla maitomaista, ihan nestemäistä valkkaria pyttyyn
(anteeks liian tarkka kuvailu).Nyt oon tosi hämilläni, varsinkin kun tää on eka kierto kun tikutan ovista. Noh, tallettelut tehty viimeyönä ja tänään ton testaamisen jälkeen, ja varmasti vielä varmistelut varmuuden vuoks huomenna. Aika näyttää

Muokattu viimeksi:

Voiko se irrota liian pienenä ja ei sit sen takia hedelmöity tai jotain. Äh että tää voi olla vaikeeta.. Tänään ollu kunnon luovutus- ja masennusfiilikset päällä

Meinaan, että olisi sitten varmasti muheva folli 

panadolin otin aamulla vasta, ja työpäivä meni ihan hyvin. Nyt taas tuntuu alkavan jomotus! Mitähän kummaa tuolla mahassa tapahtuu.. En jaksais millää oottaa sitä ultraa, haluisin tietää heti!
Ois nuita samoja liuskoja kyllä vielä melkonen kasa tuhlattavaksi. Minkäänlaisia oireita mihinkään suuntaan ei oo ollu.