Bambi no, jokin aika sitten oli tutun tuntuisia pistoksia oikealla alavatsalla. Auts!! Tuntui ovikselta, joten ehkäpä tässä kierto onkin nyt "aikataulussa". 27kp mukaan ovisennuste oli tiistaille. Tiiä sitten, onko aiempi ovis hyvä vai huono. Toivottavasti sellainen kuitenkin on!
Frozen on varmasti ollut raskasta noissa lähtökohdissa tuo lapsen saamisen paine. Ei ihme, jos sulla tuntuu välillä siltä, että parempi jos mies vaihtaisi "toimivaan" naiseen lapsia saadakseen

Miehesi on kuitenkin sitoutunut sinuun ja teidän yhteiseen tulevaisuuteen. Ja uskon kyllä, että teillekin se pieni ihme suodaan

pitää vaan jaksaa jatkaa kohti sitä tavoitetta, se ei ole mahdottomuus.
Meillä minä tykkään miettiä mm. lapsen huonetta, hoitopöytää vessaan jne. Mies taas sitten vasta, kun lapsi on tulossa. Oon vissiin vähän malttamaton
Babe Tervetuloa mukaan! Kuulostaa siltä, että oot tullut oikeeseen paikkaan, vaikkei se 10kk ole vielä täynnä. Ihanat appivanhemmat, kun tukevat teidän unelmaa :) taloudellinen puoli on pakosti monella mukana näissä jutuissa; onhan kaikki lääkkeet, käynnit saati hoidot kertyessään sen verran hintavia.
Deb tuollaiset ilmanpuhdistajaiset on raskaita, mutta tekee hyvää

Mullakin miehen sitoutuminen asiaan on mietityttänyt ja oon asiasta kysellytkin. En halua painostaa, eikä mies kuulemma sellaista koe. Ihaninta on, kun hänelläkin joskus mietityttää, että "sitten kun meillä on lapsi"

viime viikolla se touhusi oman kalastusharrastuksensa parissa ja sanoi, että ekaa kertaa hänellä tuli vauvakuume! Kun olisi niin mukavaa oman lapsen kanssa niitä touhuja tehdä. Olin aivan onnesta sekaisin

Raha mullakin mietityttää, kun oon työttömänä, mutta uskon, että kaikki selviää ajallaan. Tsemppiä sinne!
Triana hienoa, että on ollut vähemmän kipuja! Muutoin aika hurjan kuuluisia oireita

Mulla tekee terolutit vasta illemmalla lievää päänsärkyä, vaikka otan ne yleensä aamupäivällä. Eli uskon sulla oireiden hyvinkin voivan tulla lääkkeistä. Toivottavasti ei tarvitse keskeyttää, vaan helpottais jo :)
LaraS dpo0?/kp9/27-30?