Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

• 10-12 kk

Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

Äänet: 7 43.8%

• Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
Eltsi, täältä sivusta kyselen että mihin päin Karibiaan pääsette? :) Oltiin tossa viime syksynä Karibian risteilyllä ja molemmat ihastui kyllä :) muistaa ostaa vain hyttysmyrkkyä (meillä roll-on), niin ei ainakaan meillä yhtään pistopaikkaa löytynyt :)

Frozen, voihan sitä lasten kanssakin toki lentää, joka kerta kun ollaan käyty Kanarialla miehen kans (se on vähän jokavuotinen perinne), niin siellä on ihan vauvoja ollu 1-2 mukana :) tietenki ymmärrettävää jos haluaa käydä ennen kun on lapsia.

Mulla on täällä vähän epätoivoset olot, mä itkin tänää yhelle ohjelmalle missä yks nainen on raskaana, ja ajattelin että mä en kuitenkaan oo. Miks mä olisin? Testitkään ei oo mitään hailuraa parempaa näyttäny ja välillä menkkamaisesti jomottaa ja uumailen sen johtuvan vaan siitä että menkat ois sit alkamassa.. (vaikka onkin samanlaisia jomoa ollu nyt jo sillon tällön kaks viikkoo). Alamasu tuntuu ihan oudolta, ikään kun kihehmöi ja on niin kamalan turvonnut. Miks mulla on raskausoireita jos en oo raskaana?

Dpo11-14, kp24/26

Muokattu viimeksi:
Puhvis, lähetään Dominikaaniseen :) ei mua hyttyset itsestään pelota vaan meijän tuurilla mies saisi zikan ja sitten pitäisi yrityksestä pitää puol vuotta taukoa. Meijän motto kyl on ollut, ettei luovuta omasta elämästä tän yrityksen takia. Jos pelkää ja välttää kaikkea ni pitäisi vaan olla kotosalla neljän seinän sisällä!
Pysähdyittekö ihan maissa? Mikä oli paras paikka?

Deb olispa ihanaa, kun saisit huomenna oikein leffaviivat :smiley-angelic001 noilla oireilla luulisi jo tulevan :happy:

Deb olispa ihanaa, kun saisit huomenna oikein leffaviivat :smiley-angelic001 noilla oireilla luulisi jo tulevan :happy:

En mä usko kun tein tänään taas vaan hailuran haamun kun en malttanu odottaa testaamisen kanssa.. eiköhän tässä lähetä odottaa tätiä ja ottamaan yhteyttä lapsettomuuskliniikalle.

Eltsi, Vau :) Meksikossa, Jamaikalla ja Haitilla käytiin. Jamaika tais olla se suosikki, ja sinne kyllä uudestaan pidemmän aikaa ois tarkoitus mennä ;) Totta on tuo! Juuri sen takia päätettiin kanssa mennä vaikka zikaa kovin varoiteltiin sille alueelle. Vaikka onhan tuo pähkinä tuolla jo nyt tärkeä mutta olisi tässä 2v aikana tullut seinähulluksi jos pelkäis kaikkea ja olis kotona vain :P

Täällä alko nyt tiputtelee, täti tulee ajoissa. Pitääpä ottaa selvää Tampereen lapsettomuuskliniikasta

Eltsi pahoittelut negasta :sad001 Teidän tuleva matka kuulostaa upealta!

Deb pahoittelut myös, oisko ollu jotain kiinnittymisyritystä kun niitä hailuroita kumminki tuli. Toivottavasti pääsette halutessanne pian etenemään tutkimuksiin ja hoitoihin, on teilläki ihan kohtuuttoman pitkä yritys takana jo :sorry:

Frozen tule sitten pian kertomaan käynnistä!

Bambi hienolta kuulostaa :happy: Kerrothan taas huomenna ultrakuulumiset :)

Täällä alkaa jo kevyesti alavatsaa jomottelemaan, eiköhän täti kiiruhda paikalle huomenna ajallaan :meh:

Voi Deb! ♡ Mutta vaikuttais kuitenkin siltä, että siellä on jotain yrittänyt tapahtua. Oletteko ajatelleet julkista vai yksityistä? Ja joo, voihan toki lastenkin (jos nyt ikinä sellaisia saadaan) kanssa matkustaa, mutta kyllä tollanen pitkä lento yhdellä tai kahdella vaihdolla, kuten ausseihin olisi, lapsen/lasten kanssa hieman mietityttäisi. Kaiken lisäks mun kaveri asuu suht kaukana lähimmästä isosta kaupungista, joten matka vielä sielläkin on pitkä, eli tollasen reissun mieluiten tekisi ilman lapsia. Mutta katsotaan mitä huomenna klinikalla sanotaan; aletaanko suunnitella uusia lapsettomuushoitoja vai mietitäänkö niiden rahojen käyttöä lentolippuihin Australiaan. :)

Samaa mieltä teidän muiden kanssa, että ei omaa elämää voi laittaa "hyllylle" tämän yrityksen takia. Nyt, kun mulla on välikierto, on kyllä ihan mukavaa, kun ei "tarvitse" laskea dpo-päiviä, miettiä seuraavien viikonloppujen juhlissa esim. skumppalasista kieltäytymistä ym. :)

Triana, no voi hitsi! Osaispa täti kuitenkin pysytellä poissa ja noi sun jomotukset oiskin jotain ihan muuta! :) Joo, tulen kertomaan huomenna. Saa mies ajaa sieltä pois, niin pääsen heti naputtelee tänne.

Triana, toivon kans että jomottelu ei meinais menkkojen alkamista!

Frozen toi on kyllä totta, onhan ausseihin vähän eri asia matkustaa kun esimerkiks Kanarialle. Mä ajattelin julkista kokeilla, Tampereella tosin voi olla melko pitkät jonot sinne.. mut ensin julkista ja sit mahdollisesti yksityistä jos menee julkisen kanssa liian hankalaks.

Tiputtelu muuttui toistaseks takasin maitomaiseks valkovuodoks, en haluais liikaa toivoo nyt enää, mutta luin jostain että kiinnitys vois tapahtua jopa dpo12? Ja mulla on just siinä tienoilla.. oireita löytyy kuitenkin vielä. Seurailen tilannetta mutta toi tiputtelu vähän palautti jalat maan pinnalle ja menkat tulee jos on tullakseen.

Täti temppuilee, nyt taas ei mitään jomotuksia. Ja mulla kivut alkaa aina ennen vuotoa. Vois nyt tulla tänään jos on tullakseen, ku oon jo varannu sen seurantaultran ens viikolle ku meidän terveyskeskukseen on vaikea saada aikoja ja siellä on vaan yks lääkäri joka voi ultran tehä. Ehkä soitan tänään ja koitan saada siirrettyä päivällä tai kahdella :nailbiting:

Puhvis, varmasti oli kyllä hyvä reissu teillä! Jep, elämää pitää elää! ;)

Deb, onpa jännä kun monta päivää sait hailuroita! Pahoittelut!

Frozen, mä en just pienten lasten kanssa lähtisi ensimmäisenä toiselle mantereelle. Hyvä tehdä semmosia reissuja nyt. :) et lippuja vaan varaamaan! Mielummin ottaisin lapset muutaman tunnin lennolle kuin 12 tunnin.. kaikki tietenkin omalla tavallaan :)

Triana Etkö meinaa testata, kun tätiäkään ei näy? :rolleyes:

Deb ei kai vielä oo toivo menetetty :rolleyes: kiinnittymisen ajankohta voi tosiaan vaihdella melkoisesti sekä hcg nousu.

Eltsi lomareissu kuulostaa taivaalliselta! Oon aina halunnut käydä siellä katselemassa paikkoja, kun telkkarissa näyttää niin mahtavalle :)

Deb ja Triana, komppaan muita, kummallakaan ei oo toivo vielä menetetty! :) Plussatkaahan nyt molemmat! :)

Tsemppiä Deb ja Triana! Niin kauan on toivoa kun tätiä ei näy!
Tuliko Helinäkeijulla jo täti?

Alkaa kyllä päässä "kummittelemaan", että entä jos sittenki ois tärpänny :wideyed: Mutta mulla pillereiden lopetuksen jälkeen ollu kierrot 23-26 päivää, nyt kp 26 (dpo 11) joten vasta keskiviikkona ois täti myöhässä. Eli jätän sen testaamisen keskiviikolle :p

Triana ja muut, jotka maltatte olla testaamatta - nostan myssyä kyllä sinnikkyydestä! :gen014
Ite oon niin malttamaton, nyt kun on tjottailusta siirrytty "yrittämiseen" :whacky011 en aiemmin sillä tavalla omaa kroppaakaan kuunnellut, että olisin kirjannut oireita mihinkään, niin sen kylkiäisenä on tullut tuo tikkujen uittaminen. Toki tein aiemmin r-testejä, mutta ne oli semmosia poissulkutestejä, kiertojen venyessä. Enkä uskonut, että musta tulee testivimmainen oireidenkuuntelija :laughing002 seura tekee kaltaisekseen, kun tänne vau-foorumille eksyin syksyllä :shy: :hilarious:

Takaisin