Bambi, joo jos mä sit huomisaamuna sen testin tekisin. Aika aikastahan se on (dpo10 huomenna), mutta eipä noi "Testaa varhain" -testit Prismassa paria euroa kalliimpia oo. :) Yritän saada kuvan tänne (ellei oo täysin selvä nega, kuten epäilen), mutta en tiedä, miten saisin kuvia pienennettyä tarpeeks. Oon ihan tumpelo tekniikan suhteen. Ja kiitos kannustuksesta, tosiaan voihan ne raskausoireet olla vaikka minkälaisia "omituisiakin".
Tiiamariaa, joo, ei sitä ihan täysillä osaa iloita toisten raskauksista. Poikkeuksena tietysti pitkään yrittäneet, kuten kaikki täällä, joille ihan jokaikiselle toivoo plussaa. <3
Eltsi, hienosti selviydytty siis Ovitrellesta! :) Onko tänään ollu tuntemuksia munasarjoissa? Luin jonkun jenkkilääkärin kirjottaman artikkelin, että hänen mielestään esim. monissa bilsan kirjoissa annetaan vähä väärä kuva oviksesta; irtoaminen ei ole hänen mukaansa mikään yksittäinen hetki vaan se on pidempi prosessi, kun jotenkin hormonit "kuluttaa" rakkulan pintaa, joka sitten puhkeaa. Oli mielenkiintoista tietää ja miettiä omia tuntemuksia Ovitrellen jälkeen, kun kuvittelin sen "kulumisen" olevan tapahtumassa, kun nippailuja tunsin selkeästi. Varmaan tässäkin asiassa on eri koulukuntia ja kaikenlaisille sivustoille tässä onkin tullut eksyttyä lisätietoa etsiessä! :D Kyllä mä sit varmaan huomisaamuna testaan, vaikka eipä siellä tosiaan varmastikaan mitään ole...