Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

• 10-12 kk

Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

Äänet: 7 43.8%

• Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
Kiitos sympatiasta naiset <3 Puhuttiin asiasta tänää ja väsyn piikkiin mies kaiken laitto. Ei ainakaan myöntänyt et vauvanteko ahdistais... Noh, tais mennä joka tapauksessa tää kierto höpöksi tallettelujen suhteen :( periaatteessa tänää vois olla viel pieni mahis tärpätä mut tuskinpa... Turhauttaa koko homma!!

Ymmärrän toiveissa, alkaa turhauttaa täälläkin! Ja täällä kyllä mies on ihan sanonut että välillä ärsyttää kun aina pitää tiettynä aikana harrastaa seksiä minkä ymmärrän kyllä.. Mutta itellähän silloin on halut paljon isommat kuin muussa kierrossa, ettei omasta puolesta oo kyllä tullut pakkopullaa sen ajankohdan mukaan. Joskus kesällä mentiin jokatoinenpäivä taktiikalla ja se alko kyllä olee sit niin yrittämistä et loppu parin kuukauden jälkeen :D

Frozen, onnistu hyvin sitten lopulta. Oli kyl jännittävämpää kuin gonalin piikittely ja oma aika meni itsensä kasaamisessa ennen pistoa! En tuntenut lääkettä nahan alla, mitä pelkäsin. Keskityin kynästä kuuluviin rasahduksiin, kun annoksia liukui kynästä nahan alle :) meinasitko sä testiä tehdä jossain vaiheessa?

Toiveissa, voi harmi ettei mies ollut messissä :( ehkä häntäkin ahdistaa ja ei osaa pukea ajatuksiaan sanoiksi? Onhan nää isoja juttuja!

Meillä joskus vuosia sitten miestä ahdisti, mutta on kyllä aina valmis vaikka vuosiin on mahtunut sitä pakkopullaakin. "Jos siellä kuitenkin jotain tapahtuisi, niin voidaan varmistella.." Nyt oli ihan innoissaan, kun lääkäri määräsi "lempeä".

Bambi, joo jos mä sit huomisaamuna sen testin tekisin. Aika aikastahan se on (dpo10 huomenna), mutta eipä noi "Testaa varhain" -testit Prismassa paria euroa kalliimpia oo. :) Yritän saada kuvan tänne (ellei oo täysin selvä nega, kuten epäilen), mutta en tiedä, miten saisin kuvia pienennettyä tarpeeks. Oon ihan tumpelo tekniikan suhteen. Ja kiitos kannustuksesta, tosiaan voihan ne raskausoireet olla vaikka minkälaisia "omituisiakin".

Tiiamariaa, joo, ei sitä ihan täysillä osaa iloita toisten raskauksista. Poikkeuksena tietysti pitkään yrittäneet, kuten kaikki täällä, joille ihan jokaikiselle toivoo plussaa. <3

Eltsi, hienosti selviydytty siis Ovitrellesta! :) Onko tänään ollu tuntemuksia munasarjoissa? Luin jonkun jenkkilääkärin kirjottaman artikkelin, että hänen mielestään esim. monissa bilsan kirjoissa annetaan vähä väärä kuva oviksesta; irtoaminen ei ole hänen mukaansa mikään yksittäinen hetki vaan se on pidempi prosessi, kun jotenkin hormonit "kuluttaa" rakkulan pintaa, joka sitten puhkeaa. Oli mielenkiintoista tietää ja miettiä omia tuntemuksia Ovitrellen jälkeen, kun kuvittelin sen "kulumisen" olevan tapahtumassa, kun nippailuja tunsin selkeästi. Varmaan tässäkin asiassa on eri koulukuntia ja kaikenlaisille sivustoille tässä onkin tullut eksyttyä lisätietoa etsiessä! :D Kyllä mä sit varmaan huomisaamuna testaan, vaikka eipä siellä tosiaan varmastikaan mitään ole...

Miten muuten LaraS, ootko tehny lisätestejä? Voi kunpa se haamu vahvistuis vahvistumistaan! :)

Frozen, aamulla olin välillä kaksinkerroin kun oli niin outoja tuntemuksia. Niitä on kyllä ollut ennenkin eri hormonien kanssa. Otan sen vaan merkkinä, et jtn tapahtuu tai yrittää tapahtua. Nyt päivällä ei kyllä pahemmin ole ollut tuntemuksia. Taidan kyllä olla unessa, kun tuo 36h pistämisestä on.. et taitaa jäädä tuntemukset tuntematta!? Ellei sit illalla tule jtn nippailuja..

Joo Frozen täällä tietysti toivoo kaikille plussaa ja muutenkin pitkään yrittäneille <3 ja muutenkin.

Eltsi, reagoidaan näemmä kaikki tosi eri tavalla eri hormonihommiin. Kuten itsekin kirjoitit, tuo aamuinen olosi (mikä on toki sinänsä ikävää) kertoo, että jotakin tapahtuu/tapahtui, ja miksei tapahtuisi, kun oli niin komea folli sulla. :) Nyt vaan sitten piinailemaan, olkoon tämä teidän kiertonne. :)

Frozen, tätä toivon todella! Tällöin vauva syntyisi niin, että tulisi yrityksen aloituksesta 3v täyteen :o mies koittaa aina olla realisti ja saada mua haavemaailmasta todellisuuteen: kolmannella kerralla tällä lääkecoctaililla niin tärppää xD

Meilläkin menee niin, että mies on realisti ja sanoo, ettei pidä pettyä, jos tärppiä ei tule, vaikka lähtökohdat onkin nyt ollu kahdessa kierrossa ainakin paremmat kuin koskaan aiemmin yrityksen aikana, jolloin ei ovista oo varmuudella ollu lainkaan. Vaikka yritän pitää jalat maassa ja olla "pessimisti ei pety" -asenteella, tiedän, että jos tämä toinenkaan Clomi-kierto ei tuota tulosta, on taas itkujen aika. Voi kunpa me Eltsi molemmat nyt plussattais tästä kierrosta! Ja kaikille muille toivon tottakai myös plussaa! <3

Kyllä tähän ketjuun plussia saisi tulla!! Kaikki sen ansaitsisi! Nyt saisi joku vaan aloittaa plussatuulen :)

Tyylipuhdas negatiivinen raskaustesti. :grumpy: Tänään siis kp23/27 dpo10. Onhan tää aikaista ja voi muuttua plussaks toki, mutta en usko...

Frozen, pahoittelut negasta! Toivotaan, et se vielä plussaksi muuttuisi. Niinkuin sanoit, aikaista on vielä..

Aikaistahan tuo vielä on Frozen :) Viimeksi kun olin raskaana niin plussaa ei vielä näkynyt kp28 vaan puhdas nega, ja kp 32 olikin plussa.

Kiitos Eltsi ja tiiamariaa! :) Lohdullista kuulla noitakin kokemuksia, että näkyy hieman myöhemmin, kun tuntuu, että kuitenkin aika monella näkyy edes joku hailura dpo10. Taidan testata tiistaina uudestaan, kun toinen herkkä testi mun testiarsenaalista myös löytyy. Tätiä odottelen perjantaiksi, ja pistin äsken Gelee Royalia tilaukseen, toivottavasti ehtii tulla siihen mennessä. Ilmeisesti joillakin toi auttaa, joillakin ei mitään vaikutusta, mutta eipä oo kovin kallis kokeilu. :)

Joo siis itekin alkaa ressaamaan se ku tuntuu että kaikilla on oireet ja plussat jo viimeistään dpo10 :D vaikka testiohjeistuksen mukaanhan raskaus näkyy vasta kun menkat on myöhässä. Ja mulla tosiaan molemmilla kerroilla kun olin raskaana niin plussa tuli vasta kun menkat olivat kolmisen päivää myöhässä. Täällä tätiä odotellaan tänään - keskiviikkona saapuvaksi. Mulla on vain yksi testi niin en oo halunnut tuhlata sitä tosiaan liian aikaisin tekemällä, plus en ole optimistinen tässä kierrossa, teen sitten vaikka torstaina jos menkat eivät olisi alkaneet :)

Jep tiiamariaa, niinhän se ohjeistus on, mutta tosiaan stressiä tulee, kun monella se näkyy jo niin aikasin ja on just oireet ym. :) Mutta kiva tietää, että ei se aina niin mene! :) Siitäkin syystä tein jo tänään testin, että nään mun toisella puolella maapalloa asuvaa kaveria pian ja tiedän hänen haluavan käydä yksillä. En tiedä, miten perustelen juomattomuuden, vai pitäiskö vaan ottaa riski ja juoda yks siideri, kun tuskin mä edes raskaana olen... Viime Clomi-kierrossa olin yksissä bileissä jotain dpo7 ja pari miehen kaveria ihmetteli ku olin kuskina. He sitten siinä sanoivat toisilleen: "Ahaa, hmm, tästähän voidaan päätellä jotakin". Leikin, etten siinä melussa kuullu koko kommenttia. Myöhemmin sit miehelle itkin sitä(kin), kuinka nämä nyt luulevat, että meille tulee vauva, mutta voi kuinka väärässä ovatkaan... Toivottavasti sulla nyt jäis menkat kokonaan pois ja voit tehdä torstaina plussatestin! :)

Frozen, kyllä mä yhden siiderin ottaisin, jos olisin sinä. Testi näytti negaa sulla aamulla ja vaikka olisitkin raskaana, niin istukkaa ei oo ehtinyt kehittyä. Tai sitten kerrot hänelle yrittämisestä ja saat puhtaan omantunnon :)

On ollut itsellä täysin hiljaiseloa nyt foorumilaisena ja yiritin lukea tätä ketjua alusta saakka mutta totesin mahdottomaksi tehtäväksi, kun teksiä niin paljon:grin

enpäs ole tullut tänne kirjoiteltua kuin oma esittely,juuri silloin ennen kystakontrollia joulun alla, no pitkään yrittäneiden ketjuun kirjoitin sen verran, että kystakontrollihan muuttui järkytykseksi kun siellä todetiinkin endometrioosi, ja jouluna olleet menkat oli elämäni hirveimmät, joulu meni sängyssä maatessa. Tammikuussa kävin aukkarissa jossa kaikki muuten ok, paitsi kysta kasvanut nyt sentin kuussa. Se positiivista että kierrot on vihdoin säännöllistyneet ja ovis tulee kp.16.
Nyt on dpo 1 menossa ja sain tähän kiertoon luget tukemaan lyhyttä luteaalia, jospa ois apua,joillekin ilmeisesti ollut?
Endon takia en halunnut vielä letrozoleja, kun ne yleensä pahenta sitä ja aiheuttaa nuo kystat. Tämän kuun lopussa on lapsettomuuslääkärille taas aika ja suunnitellaan jatkohoidot.

Tsemppiä kaikille ja onnea jo plussanneille,(toivottavasti sellaisiakin on)

Muokattu viimeksi:
Takaisin