Elisenda
Puuhakas puhuja
Frozen, samaa mietin minäkin, mutta mua pelottaa kystan mahdollisuus
ja ties vaikka ja minkä muun 
Kissankulta, tsemppiä! Jospa sieltä tulis plussa
Mulla alkaa mennä ihan mahdottomaks tää homma taas, oon vaan kaiken vapaa-ajan notkunut netissä lukemassa ties monettako kertaa samat keskustelut ja kirjoitukset alkuraskaudesta ja alkion kiinnittymisestä ja vaikka mistä
pakko varmaan laittaa kohta jonkunlainen nettikielto itelle!! Kun ei mitään muuta pysty tekemään kun kuumeileen..
Niin ja huomenna on mulla vatsan ultra, kun ne leukosyytit vaan kohoaa! Ehdin jo innostua että ultrataan munasolutkin yms, mutta tuskimpa ne ultraa muutako sen umpisuolen, mitä lääkäri epäilee..
ja ties vaikka ja minkä muun 
Kissankulta, tsemppiä! Jospa sieltä tulis plussa

Mulla alkaa mennä ihan mahdottomaks tää homma taas, oon vaan kaiken vapaa-ajan notkunut netissä lukemassa ties monettako kertaa samat keskustelut ja kirjoitukset alkuraskaudesta ja alkion kiinnittymisestä ja vaikka mistä
pakko varmaan laittaa kohta jonkunlainen nettikielto itelle!! Kun ei mitään muuta pysty tekemään kun kuumeileen..Niin ja huomenna on mulla vatsan ultra, kun ne leukosyytit vaan kohoaa! Ehdin jo innostua että ultrataan munasolutkin yms, mutta tuskimpa ne ultraa muutako sen umpisuolen, mitä lääkäri epäilee..

nimittäin suussa maistuu siltä kun ois ruosteisia ruuveja imeksinyt
mullahan on siis monesti ennen menkkoja kaikki mahdolliset raskausoireet, vaikka ei olis mitään mahdollisuutta olla raskaana (eli en siis kuvittele niitä raskausoireiksi), ne vaan kuuluu mun PMSään. Nyt on sitten tämmönenki
Yleensä mulla on alkanu ne dpo 6 aikasintaan, mut nyt joko aiemmin tai sitten se ovis olikin aiemmin kun luulin.

pahoittelut