Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

• 10-12 kk

Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

Äänet: 7 43.8%

• Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
LaraS, toivotaan että ei nyt enää aikaistu sun ovis! Mukavia kemuja huomiselle :) jospa ei olis liian myöhäistä tikuttaa ovista viikonloppuna! Äkkiä kyllä nuo päivät kuluu, kun jo kp7!

Kissankulta, niin tuttua tuo tunteiden ja tuntemusten vuoristorata! Mutta pääasia että hommat etenee, kyllä ne asiat siitä selkenee. Vaikkakin se odottelu on kyllä tuskaista. Olishan se ihanaa että kuitenkin tulis plussa jo tähän kiertoon :Heartred

Eltsi, hyvä että kystia ei ollut! Jospa maanantaina näkyisi kunnon folli! :happy:
Bambi, varmaankin se niin on. En kylläkään ole löytänyt mitään muuta selitystä, kuin että jos keltarauhanen ei toimi, luteaali lyhenee ja tulee tiputtelua. Että jos se toimii, niin luteaali on ok pituinen ja tulee noita sen aiheuttamia oireita.

Onko ketään muuta joka testailee ens viikon lopulla? Mä varmaankin testaan vasta ens viikon sunnuntaina jos ei tätiä näy..

Muokattu viimeksi:
Bambi mahtavaa että teillä lähtee asiat etenemään nopeesti :)

Toiveissa pahoittelut tädistä :sad001

Oon tässä vaan taustalla pyöriny taas, melkein päivittäin luen viestit mutta ei oo jaksanu nyt kirjotella. Jotenki itellä semmonem vaihe ollu menossa ettei oikeen mitään tapahu, kiva ollu kuitenki lukee mitä muille kuuluu :rolleyes: Nyt on mies käyny simppanäytteen antamassa ja tulokset kuullaan ens viikolla ensikäynnillä :nailbiting: Mulla tosiaan nyt kp18/25-26, ei oo oikeen mitään tuntemuksia mihinkää suuntaan. Seuraavassa kierrossa alan taas tikuttamaan ovista niin ehkä sitte on oireita ja "oireita" enempi :grin

Elisenda, mä testaan ens viikolla perjantaina tai lauantaina jos ei täti tuu.

Elisenda niinpä! Menis nekin piinapäivät yhtä nopeeseen :grin
Olispa siellä tän viikon + :happy:

Triana Olispa mahtavaa, että tulis simppatulosten kans yhtä aikaa + :happy: ja tietty hyvien simppatulosten:)

LaraS, siis ens viikolla vasta testailen :)

Triana, jännittäviä aikoja teillä! Toivottavasti ensikäynnillä on hyviä uutisia! Ja plussaa toivon tietysti myös sulle ensi viikolle :Heartred

LaraS, (ja tais joku muukin kirjoittaa samasta asiasta, nyt en vaan muista, kuka, anteeksi) niinpä, ei vain oikein kärsivällisyys meinaa riittää tässä asiassa... :grin Etenkin, kun ainakaan omalla kohdalla ei oo menkattomuutta ja sen jälkeen Terolut-kiertoja voinu edes laskea tavallaan "kunnon" yrityksiksi, koska ilman ovulaatiota on raskautumismahdollisuus pyöreä 0. Ja ilmeisesti en oo siis vieläkään yli 9 kuukauteen ovuloinu kertaakaan, kun osa ehtii jo tuona aikana saamaan muksun syliinsäkin. No, tasan ei mee nallekarkit...

Tänään oli aamulla töihin mennessä sen verran huono olo, että luulin jo, että pitää pysäyttää auto tiensivuun ja oksentaa, mutta helpotti onneks jonkin verran eikä tarvinnut. :) Enää huominen Clomi jäljellä. Tsemppiä kaikille, mikä tahansa vaihe kenelläkin on meneillään! :signs003

Bambi, inssi on mahdollinen tähän kiertoon. Kunhan seuraava viikonloppu ei sotke sitä. Toivotaan!

Triana, hienoa, et hommat etenee ja ensikäynti on jo ensi viikolla! Tsemppiä!

Elisenda niinpä olikin :facepalm: ei mulla näköjään ajatukset kestä aina kasassa - sama pää... :confused: mut plussaile ens viikolla sitten muiden kanssa :wink

Ja kukas se olikaan vielä tällä viikolla testailemassa :rolleyes: no, plussia sinnekin! :)

Frozen tuo minuukin pelottaa, et menkat tulee vaan jospa en ovuloi silti :sorry: tunnen kyllä "ovisaikaan" kipua jommalla kummalla puolen "munasarjassa", mutta ei sekään mikään tae ole. No, kaipa niitä sitten selvitellään tän kevään aikana myös.

Tänään aamupissillä käydessä jäi paperiin ihan reilut valkkarit :eek: :eek: kellistyskelit on kai sitten alkaneet! Tänään ei pysty, kun vieraita käy varmaan jo ennen miehen töistä tuloa. Huomenna sitten pitää alkaa panostus tähän kiertoon :love022
Ihme juttu, että noinkin ällö asia kuin vv paperissa, antaa uutta uskoa ja voimaa yritykseen :laughing005 hyvä niin, koska ikää taas tuli tällä viikolla vuosi lisää ja tiimalasissa hiekka vaan jatkaa valumista.

LaraS 34v, kp8/27

Myöhäiset synttärionnittelut LaraS :) Täällä tulee myös vuosia lisää ensi viikolla.
Voi kun oliskin kiva ollut plussata tästä kierrosta, mutta tuskimpa nyt enää on toivoa jäljellä.
Huomenna tai viimeistään sunnuntaina pitäis menkat alkaa. Dpo 12 testasin negan ja lopetin luget.
Ens kierrossa sitten pistetään taas kaikki peliin, kun alkaa uusi clomikierto tupla-annoksella :)

Alina dpo 13

Alina kiitos :) hyvää synttäriä sinnekin :)
Ootko minkälaisen ohjeistuksen saanut noihin lugen lopettamis dpo: ihin? Mietin vaan, että onko dpo12 nega vielä luotettava? Onko lääkäri sanonut niin?
Tulispa tupla-clomeilla sit se paras tulos :happy:

LaraS ja Alina, onnea molemmille syntymäpäivän johdosta :love2

Frozen, harmi että pahoinvointi tulikin :sad001 Jospa olo siitä tasottuisi tän päivän clomin jälkeen!

Mulla on ilmeisesti lähtenyt se raudan maku suusta, tänä aamuna ei ole sitä enää ollut. Mä oon yrittänyt tietoisesti suunnata ajatuksia johonkin muuhun kun raskaus- ja vauva-asioihin, mutta hitsi että on vaikeaa :rolleyes:

Elisenda kiitos :)
No, sano jo elä muuta! Toisaalta tää jännääminen on mukavaa, mut kurjat vaiheet voisi mennä ohi ihan sormia napsauttamalla :rolleyes: ja ne "oireet" sais olla oireita :grin

Onnea Lara S ja Alina :)

Jännääminen ja muiden asioiden miettiminen on kyllä niin vaikeaa!

Mä oon ollu viettelijä-puuhissa ja yrittänyt kellistää miestä vaikka ei flunssa vieläkään ole täysin tiessään. Tänään oli kuitenkin eka kerta jolloin homma vietiin loppuun asti yllättäen aamulla, taitaa siis viettelyistäni ollut jotain apua. :D

Kiitoksia kaikille onnitteluista :)

LaraS, lääkäri määräsi alunperin lugeja otettavan vuotoon asti tai rv 10 asti, mutta tämä oli ns. taukokierto(eli otin lugeja vain omasta tahdostani), niin halusin vain saada tuon luteaalivaiheen pidettyä siinä 14 päivässä :) Mulla ainakin viime kierrossa alkoi menkat kaks päivää lugejen lopettamisen jälkeen. Oon lukenut paljon, että joillakin ei vuoto ala ollenkaan jos lugeja jatkaa, niin en halunnut että tässä kierrossa menee tuon 14 päivän yli. Olen jo varannut ajan vasteultraan ensi kierrolle, niin ei sais tämä kierto pahasti venyä. Periaatteessahan jos ylläriplussa vielä tulis, niin kehon oma progesteroni kyllä kantaa sen pari päivää yksinäänkin. Jos plussa sattuis vaikka huomenna tulemaan, niin voin aina aloittaa kuurin uudestaan :D

Myöhästyneet synttärionnittelut täältäkin LaraS ja Alina ja ensiksi mainitulle hauskoja kemuja sekä mahdollisen oviksen hyödyntämisiä! ;) Aivan varmasti selviää pian tutkimuksissa, miten on ovuloimisen/ovuloimattomuuden laita oikeasti.

Täällä kp 7 ja viimeinen Clomi illalla, tänään ei taas onneks oo ollu huonoa oloa. :)

tiiamariia, tsemppejä viettelyihin :)

Toiveissa, kyllä se siitä :Heartred ei mee montaa päivää kun saa alkaa taas ovista bongailemaan! :)

Tää jännääminen ja piinailu ois muuten varmaan ihan mukavaa, mutta kun on jo niin luovuttanut olo. Ei kovin hirveesti jaksa innostua, kun ei oo ennenkää tärpänny :rolleyes: välillä tulee sellainen fiilis, että no saattaahan tää onnistuakkin. Mut aika äkkiä se menee ohi :sorry:

Elisenda kp20/27 dpo6

Elisenda, niinpä, ei oo aina helppoa olla positiivinen, kun kuukaudesta toiseen tulee pettymys. :( Välillä ajattelen, että ei se niin haittaakaan, kun mietin miten hankalaa lapsen kanssa voi olla; vauva-aika on rankkaa, sitten tulee uhmaikä, päiväkodissa/koulussa on riitoja ja kiusaamista (oma lapsi voi olla kiusaaja tai kiusattu, molemmat kamalia vaihtoehtoja), on teiniangstia, itsekkyyttä ym. Sitten taas alkaa miettiä, mistä kaikesta kuitenkin jää paitsi, jos ei ikinä pääse kokee noita vaiheita ja mieli mustuu... Täytyis vaan yrittää ajatella, että elämä on hyvää näinkin ja asiat vois olla huonomminkin, mutta ei se vaan oo niin helppoa.

Tirana, kohta palaat taas taustalta pyörimästä, kun ensikäynti on? Sit on varmasti taas kerrottavaa! Hyvää taustailua :)

Onnittelut Laralle ja Alinalle!

Elisenda, tsemppiä piinapäiviin!

Frozen, hyvä että tämä clomikierto sujui ilman suuria haittavaikutuksia!

Eltsi kp 12

Takaisin