Pirkanmaan helmikuuvauvat 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lyyli81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kyllä mulle ainakin sopii. :)
Mulla alkaa lomat 18.12, jonka jälkeen sopii mikä aika vaan. Sitä ennen sopii illat ja viikonloput. :)

Mahdollisesti voisin tulla jo joulukuulla, jos aika vaan sopii. Töissä oon ns. virka-aikaan.

Mä en oo varma, kun mulla alkaa silloin loma, niin saatetaan lähteä käymään jossain, mutta jos muille sopii, niin pitäkää vaan silloin miittinki. Mä tuun sitten jos pääsen, kun nää meidän suunnitelmat edistyy niin hitaasti.

sopii. :) mun puolesta paikalla ei oo juuri väliä, kunhan on tkl:n bussiyhteyksien varrella. :)

onko kaikki jotka nyt ois tulossa 19.12 tapaamiseen siinä viestiketjussa?
jos joku ei oo vielä mukana, niin esim. mulle tai Miuksulle voi laittaa yksityisviestillä puhelinnumeroo, niin lisäillään ryhmään. Ja kyseessä siis nimeltämainitsematon ilmainen viestisovellus... :P
Siellä ollut puhetta mm. tapaamispaikasta...

Muokattu viimeksi:
Näillä näkymin mä en oo tulossa, mutta laittelen teille viestiä ja kyselen tarkempia tietoja, jos nyt suunnitelmat muuttuvat. Mä en oo mukana viestiketjussa, koska mulla ei oo sitä sovellusta...

Mieluusti olisin tullut minäkin tapaamiseen tuolloin 19.12., mut esikoisella on silloin kaverisynttärit ja lupasin jo että hän sinne pääsee...

Mites meni joulu?
Sovitaanko jotain tapaamista vielä tammikuulle? Mukaan kynnelle kykenevät, jotka on yhdessä koossa. :)
Musta tuntui koko joulun siltä, että kuhan ens vuoden puolelle päästään, niin saa tyyppi syntyä! Nyt vähän jo helpottanut kun ei oo kokoajan vatsa ihan täynnä! Plus se helpotti kun pääsi omaan kotiin ja elukoiden luota pois! Oon siis allerginen ja oli tosi inhottava olo lähes kokoajan miehen porukoilla, kun siellä on kissoja ja koiria. Lääkkeistä huolimatta henkeä ahdisti ja nenä nuuskutti... Plussana päälle vielä selkä- ja hartiajumit... -_-'

Joulu meni ihan hyvin kotosalla ollessa. Syötyä tuli kyllä tosiaan välillä ihan liikaa ja ei ollut sen jälkeen ollenkaan hyvä olo. Jospa nyt yrittäis taas tasoittaa tätä ruokarytmiä, että söis vähän kerrallaan eikä kerran päivässä semmosta jättiannosta. Tänään tuossa jo hernekeittoa keittelin, että sain loput kinkut käytettyä. Vielä on silti jonkin verran jouluruokaa kaapissa. Katotaan saadaanko ne syötyä ennen kuin menevät pilalle. Aina sitä tulee liikaa laitettua/hommattua.

Joo siis olisin kiinnostunut tapaamisesta tammikuulla. Mulla ei nyt muistaakseni ole ainakaan viikonloppuisin mitään ohjelmaa (paitsi tällä viikolla) suunniteltuna ja viimeistään 19.1. alkaen olen vapaa myös työvelvoitteestani eli sen jälkeen jokin arkipäivä päiväsaikaankin vois sopia, mutta se alkaa jo olla aika lähellä ensimmäisten laskettua aikaa...

Joulu meni nopeesti. Oli ihanaa kerrankin saada olla ihan rauhassa ja syödä ja nähdä sukulaisia. Ja nyt ollaan päästy omaan kotiin, se vasta parasta onkin. Vaikka siivoomista ja järjestelyä kyllä riittää. :D

Mulle sopii tammikuussa aikalailla milloin vaan tapaaminen. :) olis kyllä kiva vielä nähdä ennen kun vaavit rupee syntyyn.

Meilläkin meni joulu ihan mukavasti, vaikka tuli kyllä jatkuvasti syötyä liikaa :D

Sain vaan lahjaksi (varmaan tolta esikoiselta) flunssan, joten tänään ei oo ollut ollenkaan niin mukavaa. Ahdistavaa, kun ei voi tän raskauden takia ees kunnolla lääkitä. Toivottavasti ei äidy kovin pahaksi :/

Mutta treffit ois kyllä kivat munkin mielestä, kunhan tästä toivun taas vähän energisempään kuntoon :)

Takaisin