Pirkanmaan helmikuuvauvat 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lyyli81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Se Sokoksen kahvila on kyllä mun mielestä ihan ok, että jos ei kellään oo mitään sitä vastaan, niin se vois olla hyvä paikka.

Mulle käy kaikki paikat, pääsen tulee ilman lapsia joten ei väliä :)

Mullekin pitäs sopia 21.11 aamupäivällä :). Joudun tosin kyllä esikoisen varmaan ottamaan mukaan...

Onko klo 11 liian myöhään? Lähinnä siis ne joilla on iltapäivällä menoa, niin kuinka aikaisin teidän menojen suhteen pitäis tavata?

Mulle ainakin käy klo 11.
Mulla on vasta illalla menoa, joten kaikki ennen klo 16 käy :D

Siltä näyttäis. Ei oo ainakaan kukaan vastustanut. Mulle ainakin sopii. :)

Meinasin kysyä, että miten tunnistetaan toisemme, mutta olisko mahoista. :hilarious: Tosissaan yritetäänkö vaan bongata toisemme jotenkin vai pitääkö sopia vielä joku tarkempi tapaamispaikka tai strategia, että miten toisemme löydämme?

Mää mietin Maiku kans samaa... Mut pohdin myös, et mahoista ehkä tunnistaa... :D mut voishan varmuuden vuoks vielä sopia jotain tarkempaa tunnistautumista.. (ei tartte kysellä kaikilta pystymahaisilta, et ootko helmikuinen. :D)

No pitäiskö sopia sit et ryhmittäydytään vaikka siinä vessojen edessä? :D

Joo, vessojen edessä on hyvä treffauspaikka -siellä sitä ensimmäisenä täytyy kuitenkin poiketa. Nimim. ainainen kupla ottassa. :grin

jep, eiköhän munkin puolen tunnin bussimatkan jälkeen täydy suunnata ensimmäisenä vessaan... :D

Takaisin