Pirkanmaan helmikuuvauvat 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lyyli81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kävin Babystylessa ja löysin alennusrekistä itselleni täydellisesti sopivat Mamalicious-farkut alle kolmella kympillä. Näissä pitäisi olla joku liimajälki lahkeessa, mutta en löytänyt mitään eli ei ainakaan kovin näkyvä jälki ;)

Yllättävän hyväkin valikoima oli äitiys- ja imetysvaatteita. Ja toppavaatteissa oli myös housuja.

Hei taas kaikki onkos kuinka monella ollut jo Ru? Itsellä se on nyt tulevana perjantaina (16.10) ja jännittää aika paljon. Te ketkä ootte käyny ni ootteko halunnut tietää kumpi on tulossa? Ite aion kysyä sitä mutta pääasia on että vauvalla kaikki hyvin. Mulla alkaa huomenna viikko 21 ja oon jo noin viikon ajan tuntenu pienen potkut

Mulla on torstaina (15.10) ja voi kun sitä on odotettu. Tuntuu et aika matelee. Toivoisin, että vauva vaan olisi kehittynyt normaalisti ja kaikki olisi hyvin (vaikka ei sinänsä mitään syytä epäillä, ettei olisi)...netissä kun surffailee niin päätyy joskus lukemaan niitä surkeitakin tarinoita... Odotamme myös innolla, että sukupuoli selviäisi. Nyt on itsellä viime päivinä ollut vahva intuitio asiasta...

Meillähän oli ru jo kuukausi sitten. Kaikki vaikutti olevan kunnossa ja tytöltä näytti.

Meillä oli ru viime tai toissa viikolla. En mä ees muista enää :D...mutta kaikki oli hyvin ja tyttöä varovaisesti veikkailivat :)

Mulla myös ru vasta tän viikon torstaina. Tiedä vaikka Annastiina törmättäis vahingossa toisiimme tietämättä. :)

mulla oli ru 15.9. ja uudestaan 29.9. kun ekalla kerralla kaikkia rakenteita ei nähty tarpeeksi hyvin vauvan huonon tarjonnan (poikkitilassa, selkä mun mahaa vasten) vuoksi.
Sukupuolta ei kummallakaan kerralla nähty varmaksi, molemmilla kerroilla lääkäri veikkasi tyttöä, mut varmuutta asiaan ei saatu. Ehkä sit seuraavalla kerralla nähdään sukupuoli...

Seuraava ultra ja radi käynti on 17.11. :)

Nyt viikkoja mulla 23+4. Liikkeitä oon tuntenut nyt kolmisen viikkoa. :)

Mulla ru on 16.10. Huomenna alkaa rv. 21. :) Mäkin oon nyt viikon mittaan tuntenu enempi liikkeitä (tai ainakin mitä luulen olevan liikkeitä). Odotan perjantain ultraa niiiiin hartaasti. Toivon, että tulis hyviä uutisia ja että saatais sukupuoli selville.

Me käytiin viikko sitten ultrassa. Ultraajan mukaan tulossa on poika. Vauva kuulemma oli koko ajan haarat levällään et ei paljoo ujostellu. :D

Su 22.11. ei sovi, mutta muuten ei muistaakseni oo isompia suunnitelmia vielä.

Maryshka. Mulla on Ru terveystalolla aamulla 11.40. Ja todellakin oon odottanu kun kuuta nousevaa että näkisin taas pikkuisen. Mullekkin käy tuo marraskuussa tapaaminen. Tuun sit huomenna kertomaan teille ultran kuulumiset

Mä nyt tuosta tapaamisesta mainitsen, kun rupeaa näitä viikonloppubuukkauksia tulemaan, että mulla näyttäis nyt siltä, että jos aatellaan marraskuun kahta viimistä viikonloppua, niin oikeestaan vaan 21.11. lauantai sopis silleen kivuttomasti. Muuten voi olla, etten pääse. Mutta toki mennään niin, että mahdollisimman moni pääsee.

mulle ei myöskään sovi marraskuun vika viikonloppu, muuten ei oo väliä.

Takaisin