Pirkanmaan helmikuuvauvat 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lyyli81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä en uskalla sanoa mitään viikonlopuista kun yleensä puuhaa riittää koko perheen ollessa vapaana. Arkena päiväaikaan on parhaiten aikaa kun saikkuilen, mutta ymmärrettävästi se ei ihan kaikille sovi ;) Mutta mä olen mukana sovitte mitä tahansa, jos se vaan omaan aikatauluun sopii.

täällä taitaa suurin osa olla arkena päiväsaikaan töissä? :D ite ainakin oon ja tällä tietoa oon joulukuun 17. päivä asti töissä. vielä jaksaa hyvin. :)

Joo varmasti onkin suurin osa töissä. Mullakin äitiysloma alkaisi vasta 16.12. mutta saikulla supistusten ym vuoksi todennäköisesti äitiysloman alkuun asti.

Mullakin alkaa olla viikonloput täynnä...parhaiten sopis arki-illat, mutta koitan kanssa toki päästä mukaan vaiks viikonloppu sovittaskin :)

Mulla riippuu ihan päivästä oonko aamu- vai iltavuorossa. Pitäiskö heittää päiväehdotuksia? 22. tai 23.päivä sopiiko kellekään?

Joskus aiemmin täällä puhuttiin tuosta arki-ilta versus viikonloppu-aiheesta, niin silloin tulin siihen käsitykseen, että suurin osa halusi tapaamisen viikonloppuun.

Sanna305:n ehdotukseen liittyen. Mulle ei käy 22.11. ja 23.11. oon tietty päivällä töissä. 23.11. ilta käy, jos sillon ei oo mitään kuoroharkkoja/päättäjäisiä. Siitä en vielä tiiä.

Pitäiskö sit suosiolla ottaa joulukuulle? Mulle kyllä sopii myös toi 22 päiväkin

mulle sopii 22. päivä tai melkee mikä päivä vaan. :) 28.11. tällä hetkellä ainoo, mikä EI sovi.

mulle ainakin sopii Maiku! :)
tai siis lauantaipäivä, ilta vähän huono.

Mä en pysty sanomaan varmaksi mut päivällä ja vielä aamupäivällä voisi varmemmin onnistua. Toki tuo 4v tulee mukana sit myös jos päästään ylipäänsä.

Tuolloin 21.päivä sopisi aamupäivästä, muuten on sit ohjelmaa iltapäivästä alkaen.

Jee tännekkin sopii tuo 21 päivä. Mies lupas olla tytön kanssa sillon. Nyt vaan ehdotuksia missä nähtäis. Mulle käy mikä paikka vaan.

keskustassa varmaan jossain? tai mulle on sinänsä ihan sama missä tavataan, kunhan on bussiyhteyksien päässä. :)

Hyvä, jos tuo 21.11. nyt onnistuisi päiväksi. :)

Olisko joku kahvila hyvä tapaamispaikka? Sokoksella esim. 4. kerroksessa kahvila? Onhan noita kahviloita, mutta en nyt keksi mitään erityistä... Fazerin kahvila tammerkosken sillan vieressä Hämeentiellä (en oo vielä käynyt)? Linkosuon Siilinkari Hämeentiellä? Tietty voi tavata jossain muualla ja sitten siirtyä siitä kahvilaan, kun voi olla vaikea sitten siellä kahvilassa löytää toisia ellei sovi jotain tiettyä kohtaa mihin kaikki jää seisoskelemaan (tien tukkeeksi). :rolleyes:

riippuu paljon meitä ois tulossa, et mihin kannattaa mennä. Sokoksen kahvila ois ainakin tilava... :)

Mullekin pitäis näillä näkymin käydä 21. päivä. :) Paikalla ei väliä.

Takaisin