Pirkanmaan heinäkuiset

Keskustelun 'Laskettu aika heinäkuussa 2017' aloitti Balacenia, 9 marras 2016.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Talvenlapsi Ihastunut foorumiin Heinämammat 2017

Mooi, olen 21 vuotias opiskelija ja asun Tampereella kevääseen asti, lähden kotikaupunkiin asumaan mammaloman ajaksi :) Yksin näillä näkymin odotan ylläri esikoistani, ja katson luottavaisin mielin tulevaan :)
    • Tykkää Tykkää x 4
  2. Salmiakka Aloittelija

Heips! Yksi Ylöjärvellä asuva 34-v esikoista odottava ilmottautuu mukaan
    • Tykkää Tykkää x 3
  3. womn Peruskäyttäjä

Täällä kans yks Tamperelainen, edustetaan itää :happy:
    LA 26.7, ensimmäistä odotetaan.
    • Tykkää Tykkää x 4
  4. pilvikirsikka Ei muuta elämää Helmikuiset 2022 Joulukuun äidit 2019 Syyskuunmammat 2015

Jee, lisää pirkanmaalaisia! :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  5. Balacenia Addikti Helmikuunmammat 2016 Heinämammat 2017

Tervetuloa mukaan! :)
    • Tykkää Tykkää x 2
  6. siksy Ihastunut foorumiin Heinämammat 2017

Hei vaan kaikki, täällä myös tamperelaisia! Ensimmäinen ultra oli eilen ja kaikki oli ihanasti hyvin, niin uskaltauduin vihdoin rekisteröitymään tänne. Vaikka oonkin seuraillut teitä jo hetken :) Olen 27-vuotias ja odottelen esikoista, laskettu aika 5.7. Miehellä on jo entuudestaan 7-vuotias neiti, joka asustelee meillä vaihtelevasti. Joten näitä on sitten puolitoista kesällä :D
    • Tykkää Tykkää x 4
  7. Lilliputtis Tuttu foorumilla

Hey tiedättekös onko se yleinen käytäntö, että jokaiseen ultraan ilmottaudutaa kela-kortilla nykyään, vai oliko se ohje vaan varhaisultrassa tms. Ei nyt mitenkä maailmaa mullistava tieto, mut kunhan pohdin, ku ei sarviksella pari vuotta sitten ilmottauduttu ollenkaan...
  8. Talvenlapsi Ihastunut foorumiin Heinämammat 2017

Hatanpäällä oli käytössä, mutta ei toiminu :D Ilmoittauduin luukulle sitten :)
  9. Balacenia Addikti Helmikuunmammat 2016 Heinämammat 2017

Hatanpäällä ja taysissa äitipolilla ilmoittaudutaan kela-kortilla tai ajokortti käy myös
  10. Unsve Uusi käyttäjä

Täältä vielä yksi Tamperelainen (26v) hyppää mukaan. Esikoista odotetaan miehen kanssa heinäkuun lopulle. Perheeseen kuuluu myös koiruus. Eilen eka ultra ja kaikki näytti olevan hyvin :)
    • Tykkää Tykkää x 4
  11. Salmiakka Aloittelija

Olikos se hatanpään ultra siis siellä puistosairaalan puolella? :smiley-ashamed008
  12. Balacenia Addikti Helmikuunmammat 2016 Heinämammat 2017

Joo. Siellä on kyllä suht hyvät opasteet ku pääovesta menee sisään.
  13. Salmiakka Aloittelija

Kiitos :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  14. Salmiakka Aloittelija

Mistä kannattaa katsoa raskausajan/imetysliivejä Tampereelta? Sellanen liike mistä löytyis myös isoja kokoja ja asiakaspalvelija ... :)
  15. Viivvi Uusi käyttäjä

Täällä vielä yksi Länsi-Tamperelainen 34v esikoista odottava
    • Tykkää Tykkää x 1
  16. RJP76 Aloittelija

Täälläkin olis pirkanmaalta... asuttiin ennen Lamminpäässä Tampereella mut viime kesänä muutettiin Nokialle ja Tampereella tulee kyllä käytyä.
  17. Pyrstötiainen Ihastunut foorumiin Elomammat 2017

Pirkanmaalta minäkin, la 31.7. nykytiedolla mutta olen enemmän tuolla elokuisissa kun se oli arvaus alkuun :) ekaa odotan ja käyn Tampereella entisiä asuinseutuja väliin moikkaamassa mutta nykyään Ikaalisissa asun.
    • Tykkää Tykkää x 2
  18. eilarinne Uusi käyttäjä

Hei, olen Eila. Asun Tampereen Tesomalla ja olen muuttanut Suomeen mieheni kanssa elokuussa. Esikoista odotamme 26.7.
    Harmi kyllä, mutta itellä ei valitettavasti ole vielä paljon ystäviä täällä Tampereella, paitsi muutama tuttava. Ois ihanaa tutustua paikallisiin ja jos sen lisäksi vielä tuleviin tai jo tulleihin äiteihin! Ottakaa reippaasti yhteyttä jos kaipaatte myös uusia ystäviä/tuttavuuksia! :)
    • Tykkää Tykkää x 2

Jaa tämä sivu