Pirkanmaan heinäkuiset

Balacenia

Seurustelun sensei
Helmikuunmammat 2016
Heinämammat 2017
Heips!
Onkos täällä muita heinäkuisia pirkanmaalaisia?
Ite asun miehen ja esikoistytön 9kk kanssa Tampereen Vehmaisissa.
Ois kiva jossain vaiheessa järjestää jtn miitinkejä. :)
 
Moi! Täällä hep! Asuttiin aiemmin Tampereella ja reilu puoli vuotta sitten muutettiin tähän naapuripitäjään. Mutta Tampereella tulee paljon liikuttua :)
 
Moikka! Tampereen vuoreksesta oon itse myös!
Ylläpito on muokannut tätä viestiä.
 
Last edited by a moderator:
Moikka! Tampereen vuoreksesta oon itse myös!
Ylläpito on muokannut tätä viestiä
Paitsi täällä ei saa mainostaa ryhmiä. jos sovitaan jtn tapaamista, niin sitten voidaan vaihdella yhteystietoja. (näin me tehtiin helmikuisten kanssa, meillä on edelleen aktiivisesti tapaamisia n. 2 kertaa kuussa)
 
Last edited by a moderator:
Tulin kesäkuisista kuokkimaan kun sinne ei oo kovinkaan paljoo pirkanmaalaisia eksynyt... :D Tampereella asustellaan. Saako tulla mukaan jos teillä jotain miittejä on? :P
 
Mun puolesta ainakin, voihan joku meistäkin synnyttää jo kesäkuussa. :) ja mun la:kin voi vielä vaihtua kesäkuun puolelle. :)
 
Juu Hemsku mukaan vaan!

(Täytyy vähän avata että ollaan Hemskun kanssa kavereita ja meillä on samanikäiset esikoiset :D)
 
Täälä ilmoittautuu varovaisesti myös yksi Pirkanmaalainen, asutaan Kangasalan ja Tampereen rajan tuntumassa. :) Viikkoja nyt omien laskujen mukaan 5+5 mutta totuutta en tiedä kun ei ollu kierto käynnistyny normaalisti imetyksen lopettamisem jälkeen. Meillä siis esikoistyttö nyt 1v 3kk eli vähän vajaa 2v tulee ikäeroa. Olin töihin ilmoittanut hoitovapaan loppumisesta 1.9.2017 mutta nyt jäänkin sitten äippälomalle kesäkuun lopusta! :)
 
nnanna, te varmaan asutte jossain suht lähellä meitä, mekin asutaan aika lähellä kangasalan rajaa. :)
 
Tää kesäkuun vahvistus asuu kans lähellä rajaa, tarkemmin Atalassa :D
 
Takaisin
Top