Pirkanmaan heinäkuiset

Hei vaan kaikki, täällä myös tamperelaisia! Ensimmäinen ultra oli eilen ja kaikki oli ihanasti hyvin, niin uskaltauduin vihdoin rekisteröitymään tänne. Vaikka oonkin seuraillut teitä jo hetken :) Olen 27-vuotias ja odottelen esikoista, laskettu aika 5.7. Miehellä on jo entuudestaan 7-vuotias neiti, joka asustelee meillä vaihtelevasti. Joten näitä on sitten puolitoista kesällä :D
 
Hey tiedättekös onko se yleinen käytäntö, että jokaiseen ultraan ilmottaudutaa kela-kortilla nykyään, vai oliko se ohje vaan varhaisultrassa tms. Ei nyt mitenkä maailmaa mullistava tieto, mut kunhan pohdin, ku ei sarviksella pari vuotta sitten ilmottauduttu ollenkaan...
 
Hatanpäällä oli käytössä, mutta ei toiminu :D Ilmoittauduin luukulle sitten :)
 
Hatanpäällä ja taysissa äitipolilla ilmoittaudutaan kela-kortilla tai ajokortti käy myös
 
Mistä kannattaa katsoa raskausajan/imetysliivejä Tampereelta? Sellanen liike mistä löytyis myös isoja kokoja ja asiakaspalvelija ... :)
 
Täälläkin olis pirkanmaalta... asuttiin ennen Lamminpäässä Tampereella mut viime kesänä muutettiin Nokialle ja Tampereella tulee kyllä käytyä. [emoji4]
 
Pirkanmaalta minäkin, la 31.7. nykytiedolla mutta olen enemmän tuolla elokuisissa kun se oli arvaus alkuun :) ekaa odotan ja käyn Tampereella entisiä asuinseutuja väliin moikkaamassa mutta nykyään Ikaalisissa asun.
 
Hei, olen Eila. Asun Tampereen Tesomalla ja olen muuttanut Suomeen mieheni kanssa elokuussa. Esikoista odotamme 26.7.
Harmi kyllä, mutta itellä ei valitettavasti ole vielä paljon ystäviä täällä Tampereella, paitsi muutama tuttava. Ois ihanaa tutustua paikallisiin ja jos sen lisäksi vielä tuleviin tai jo tulleihin äiteihin! Ottakaa reippaasti yhteyttä jos kaipaatte myös uusia ystäviä/tuttavuuksia! :)
 
Takaisin
Top