Pillitysketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Mikka

Satasella mukana keskusteluissa
Jaetaampa tänne kaikki parhaat pillityksen aiheet, varsinkin ne kaikkein aiheellisimmat ja tärkeimmät ja perustelluimmat(tässä männäiltana oli ihan pakko ulvoa lattialle pudonneelle sämpylälle..) :D

Ja olen jo parina iltana itkettänyt itseäni Lastensairaalaprojektin Lohtu-videolla... https://www.youtube.com/watch?v=1wXjcuCikUA

Kertokaahan mikä teidän maailmanne on saanut järisemään kyyneliin asti :)

Menin illalla nukkumaan ennen miestä ja se rontti oli nukahtanut sohvalle eikä tullut mun viereen nukkumaan. Armotonta pillitystä noin tunnin verran kun heräsin yksin sängystä. Että silleen :rolleyes:

Mies oli viikonlopun toisella paikkakunnalla töissä ja tuli sunnuntaina kotiin. Laitettiin illalla nukkumaan ja sanoin hälle että "ompa ihana ko oot kotona, oli vähän ikävä." Ja tämän sanottua itkin silmät päästä ja nauroin samala sille että itkin. :D

Just selvisin itkukohtauksesta jonka aiheutti pikkuveli 18v kun soitteli ja kertoi samalla ohimennen että oli hävittänyt lompakkonsa työmaalla... Voi voi, pieni asia kun käteistäkään ei hukkaan menny, mutta itketti silti. Veljeä taas minun itkuni nauratti kovin! :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Meikälainen tirautti kunnon itkut, kun tajusin että mein kanin pesässä on poikasia. Ei meinannut loppua tulla ;)
Tänään saunassa tirautin, kun esikoinen (8v) oli valittu oppilaskuntaan. Emmä tiedä mitä hän siellä tekee, mutta niin ylpeä ja iloinen hän oli, että itku mulla tuli. Lasten ilo, innostus ja onnellisuus on niiiiin aitoa :)
Tässä yksi päivä tirautin jo mun tissienkin kohtaloa. Millaiset niistä taas tulee, kun imetyksen sitten joskus lopettaa.. Apua!
Että onhan näitä hyvin vakavia itkun aiheita yhdellä jos toisella ;)

Siitä on jo varmaanki 4 viikkoa aikaa mutta itkin koska mies toi kavereitansa meille kylään kun olin töissä ja sohva oli "täynnä kissankarvoja" eikä lattioita oltu pesty viikkoon. :D Ja jos rupeaa jokin asia oikeen kunnolla naurattamaan nii voi olla varma että tulee kyyneleitä samalla.

berliini munkin päälinen oli tarttunut munkkipussin sisälle, tästähän se surasi suuri suru ja itku,mies nauroi ittensä kipeeks ku esittelin asian hänelle ja saman tien aloin itkeä vollottaa ihan hervottomasti ja loppua ei meinannu tulla.voi munkki parka..:confused:

nolompi homma oli kun mentiin kaverin kans pitsalle...pizzeria setä kysy että saako laittaa valkosipulia sanoin että ei..noh kun pitsat tuli pöytään kaverin pitsan tuoksu jossa oli oli valkosipulia valtas mun nenän..sitten tuijjottelin omaa pitsaani joka ei tuoksunu yhtä hyvälle ja siinä oli yks "musta"reuna ni itkuhan siinä pääs ja vielä sellanen ääneen vollotus..pitsa setä tuli takasin mein pöytään ja yritti huonolla suomella kysellä mikä hätänä..onneksi kaveri tulkkas mun vollotuksen sekaisen selityksen ku haluun valkosipulin hajuu munki pitsaan...olihan pitsa setä ihmeissään,toi mulle lohdutukseks tikkarin niinku pikku lapselle..:rolleyes:

minä paruin nyt aamusta ku mies ei nukkun vieres makkaris vaan patjalla olkkaris esikon kans, sit mä sain aamuyöstä kipuja alavatsaan ni aamulla sit paruin et pitää laittaa aamiainen eikä kukaa kysy millainen mun vointi on. ukko oli et minkä takia oon alottamas moista tappelua.

Kaikenlaisia hetkiä jo tullut ja mennyt mutta tänä aamuna kun kerroin ystävälleni 3D ultrasta ja kuinka meidän prinsessalla isän nenä mä purskahdin itkuun. <3

Mulla tuli silloin ekassa ultrassa ihan yllättäen kamala itkunpurskahdus. Oli vaan niin ihanaa nähdä, että siellä todellakin on ihan oikea vauva tulossa vuosien yrittämisen jälkeen. Sitä ennen oli niin epävarma, että onkohan siellä edes mitään, kun ainoa todiste oli pieni viiva tikussa ja kuukautisten myöhästyminen. Rakenneultrassa siteen mies puristi kättä niin lujaa, että meinasi varmaan sille tulla itku.

Mä vollotin eilen automatkan postista kotiin, kun se täti siellä postissa oli mun mielestä liian epäystävällinen.
Voi hyvää päivää tätä elämää ;)

Kaveri sanoi lehmiä hölmön näköisiksi oli tähän mennessä ainoa äkillisen hormoni-itkun aiheuttaja, tämä aiheutti hilpeyttä aamupalapöydässä ystävien kanssa. Äsken tuli mini-itku seiskauutisia katsoessa kun perheenisä oli sairastunut als-tautiin.

Sapiisakki, mäkin itkin silmät päästäni ekassa ultrassa kun syke näkyi ja käynnin päätteeksi vielä halailin lääkäriä. Onneksi hän oli oikein ymmärtäväinen ja iloitsi mun puolesta :) Tänään sitten vollotin bussissa Vauva-lehden artikkelille.

Minua itkettää jo sekin kun luen näitä teidän pillityksen aiheita!

Ei oo helppoo! :D

Viime yön itkin sitä että oon koko ajan väsynyt. Työpäivän jaksan mutta illalla hermo on kireellä miehelle. Nyt sit toinen huomautti että oon nykyään aina käpy perseessä. Minähän siitä itkin vaikka kuinka kauan kun on sellainen olo ettei se tykkää musta. En mä oikeesti aina kuitenkaan ole kiukkunen, mutta ilmeisesti siltä miehestä tuntuu.
Käski nukkua enemmän mutta en mä voi mennä nukkumaan ilta yhdeksältä. Ja töiden jälkeen pitää olla lasten kanssa eikä voi nukkua päiväunia.
Ja sitten pitäis laskea "tasoa" ohjelmassa eikä tehdä kaikkee.
No molemmille lapsille olen suunnitellut kaverisynttäreitä ja sukulaissynttäreitä jne. Äijäkö sitten hoitaa jos minä rupean lepäilemään??????
Kyllä se siis tekee muttei taida osata kunnolla ajatella yksityiskohtia.
Nytkin olen aamuseitsemältä pystyssä kun lapsi heräsi. Mies ei edes herää tommosiin. Se lepää munkin puolesta saatana... Muksukin meni takas sänkyyn mutta mä en saa uudestaan unta kun oon koko viikon heränny kuudelta...

Tyttöraskaus tekee kiukkuisemmaksi, ja erityisen herkäksi.
Niin se vaan menee. Kahden naisen hormoonit yhdessä kropassa. Pitkää pinnaa vaan miehelle ;)
Ei ole enää pitkä aika. Voiton puolella jo!!

Anjuska86: I feel you <3
Miehet ei vaan vittu tajua!!
Itsekin vedän peräsuoli pitkällään joka herran päivä klo 07-23.00, ja juurikin näitä kaveri-ja sukulaissynttärit yms tähän kaupan päälle.
Naapuri kävi kysymässä, että voisko hein tyttö tulla aina koulun jälkeen meille, kun ei päässyt iltapäiväkerhoon. Mä kun joka tapauksessa olen aina tässä kotona.
Toinen naapuri tilasi multa 50 hlön täytekakun ja kutsui vielä oikein tarjoilemaankin heidän kullanmurun rippijuhliin, ja yksi ystävä pyysi (kun kuuli että ompelen "paljon" lastenvaatteita) että ompelisin hänelle pari söngynpeittoa, kun hänen onniin hankala omassa keittiössään levitellä niin isoja kankaita.
No totta vitussa!!!!! Mä olen todella mielelläni ilmainen iltapäiväkerho, leipuri, tarjoilija ja ompelijatar ihan saatana kaikille maapallon ihmisille!!!
Mullahan on vain kolme omaa ja kaksi hoitolasta, pihatyöt, puuhommat ja lihakanit kaiken muun homman päälle hoidettavana. Ja mies tälläkin hetkellä kuukauden päivät reissussa.
Mikä ihmisiä vaivaa??? Tekisivät itte saatana! Niin mäkin teen! Opettelisivat, jos eivät osaa. Niin täällä muutkin tekee. Kyllä se Google neuvoo!! Huoh!!

Vähän ehkä huono päivä. Auttaskohan itku? ;)

Joo siis jotkut ei vaan yhtään tajua, että vois jättää asioita vaikka pyytämättäkin! Vaikka mulla ei tässä lapsia olekaan hoidettavana, on varsinkin vaikean alkuraskausen aikana pelkästään töistä ja kotihommiata selviytyminenkin ollu välillä aika hilkulla!

Sitten miehen serkku pyytää tekemään voileipäkakkuja vaikka vallan mihin kissanristiäisiin ja kun vielä oon niin kätevä käsistäs niin leivotko meillekkin pullaa pakkaseen?!? Piti kuule sanoo, ettei sitä pullaa löydy tällähetkellä meidänkään pakkasesta.... Ja vielä kun ois kehdannu niin ois tehny mieli lisätä, että leivo itte tai osta valmiina! Kaikista paras oli minusta se, kun kuulema samalla voisin tehdä heillekkin jouluksi laatikot kun "kuitenkin teet itelleskin vaikka ihan viimesilläs sillon ennen joulua oletkin!" Just kun päätin, että tänä jouluna jätän vaikka kokonaan joulun laittamatta, jos en vaan jaksa.

Naapurin rouva kävi myös kysymässä voisinko ajaa niiden nurmikkoa (heinäkuussa) kun kuuli että olin sairaslomalla pahoinvoinnin takia ja olivat lähdössä kuukaudeksi mökille! Kissakin olis pitäny ottaa hoitoon vaikka tietää että olen allerginen...

Yks parhaista ystävistäkään ei tunnu oikein aina ymmärtävän, että tällä voinnilla en ehkä enää jaksakkaan/pysty lähes jokailtaiselle lenkille tai jumpalle.. Hänen omat raskaudet kun ovat menneet ilman mitn mutkia tai ongelmia.

Ja joo, pikkujuttuja kyllä. Mutta kun niiin ärsyttää kun ei jaksa tehhä asioita joita ite haluais tehdä, samalla tavalla kuin ennen, niin tuntuu että on vielä astetta huonompi ja laiskempi ihminen kun joutuu näistä pyynnöistä kieltäytymään... Huoh.

Takaisin