Pikkusisarus tulossa

Meille tulossa kolmas lapsi ja isoveli tulee olemaan 4,5 vuotias ja sisko lähellä 7 vuotta (kun on syntynyt myös heinäkuussa) kun vauva syntyy. Lapset ovat kovasti toivoneet pikkusisarusta, odotan innolla, että päästään heille kertomaan.

Esikoinen aloittaa koulun ensi vuonna niin kiva kun saan olla kotona silloin. Nuoremmasta en vielä tiedä, että pitäisinkö hänet kotona ja hetkeksi voisi mennä kerhoon. 2021 sitten eskari koittaa.

meillä lähes samat kuviot, esikoinen aloittaa koulun, kuopus eskarin ja vauva tulis sopivasti ennen koulun alkua niin, että voin olla molempien koulun aloitukset kotona :)
 
Meillä esikoinen täyttää ensi viikolla kolme ja uhma ei ainakaan tällä hetkellä näytä kerrassaan mitään merkkejä laantumisesta. Vähän hirvittää miten käy kun uusin tulokas syntyy. Olen vielä pääsääntöisesti liikkunut tuplarattailla silloin kun olen yksin molempien lasten kanssa liikkeellä, enkä ajatellut kyllä triplarattaita hankkia. :nailbiting: Jos on kaksi aikuista niin vanhempi voi kävelläkin, mutta vaatii aikuisen jatkuvaa ohjausta ja mahdollisuuden kopata uhmakohtauksen iskiessä kainaloon. Olen miettinyt seisomalautaa, mutta se ei välttämättä auta kun esikoinen ei välttämättä sillä pysy, tai sitten vauvaa kantoreppuun.

kesään on vielä niin pitkä aika että nää kuviot varmasti selkiytyy, lasten vaiheet ei yleensä kestä muutamaa kuukautta pidempään. Tsemppiä, i feel you!
 
Meillä noi pojat on pidemmän aikaa puhunu siitä miten tärkeä se kolmas lapsi olis vielä. Kuopus 5,5v on nyt selittäny tavallista enemmän siitä että haluis olla myös isoveli ja voi että noi meidän pojat olis niin ihania vauvalle :Heartred
 
kesään on vielä niin pitkä aika että nää kuviot varmasti selkiytyy, lasten vaiheet ei yleensä kestä muutamaa kuukautta pidempään. Tsemppiä, i feel you!

Juu näin se onneksi on, kesään on vielä pitkä aika. :) Ihan mahdottomasti en kuitenkaan stressaa, ajattelin että jos esikoinen pistää ranttaliksi niin kokeilen keskimmäistä laudalle (silloin 1 v 9 kk mutta ainakin alustavasti rauhallisempi luonne) ja sitten varalta vielä kantoreppu mukaan.
 
Takaisin
Top