Pikkusille ja itselle hankittua

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lucy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Katotaan päästäänkö täälläkin noihin mittoihin. Miehen ja mun molempien isät on parin metrin molemmin puolin. Eli pituus geenejä vahvasti taustalla on. Enpä oo onneks rahojani laittanu 50cm kokoon, mut muutamat ollaan saatu ja toivon, että ne sais myös käyttöön.

Mä olin tosi yllättyny kun sain kuulla meiän tytön mitat. Mun mies on jotain 195 ja ite oon sen 180 eli reilusti keskivertoa pitempiä ollaan molemmat ja sit meistä yhdistämällä tuli kuitenkin tollanen pikkukirppu! Olin ihan varma että vauva olis ollu ainakin 52-53 cm ja painoarviokin oli 3300 niin veikkasin et se on vähän alakanttiin. Olinpa väärässä! Mutta ehkä tyttö on nopee kasvamaan, saa nähdä :)

Ihana haikarakehto Muruska! Mäkin haaveilin tosta, mutta meillä ei vuokranantaja anna tehdä reikiä kattoon, et sais koukkuun kiinni, ja sit ne jalat tohon kehtoon olis maksanu maltaita. No saadaan ens viikolla tutuilta vanha rottinkikehto ensisängyksi ja se saa ajaa asiansa :)

Oon ihan rakastunu tähän. Toimii loistavasti ensisänkynä ja saa jaloillakin antaa vauhtia kun roikkuu siis sängyn jalkopäässä kuitenkin tarpeeksi korkealla, että saan jalat suoraksi ja tarpeeksi matalalla, että ei tartte Tonttua kovin nostaa kun kehtoon laittaa.

Tänään nyt vielä lakanoiden ompelua. Äitiyspakkauksen peitto ja lakanat pikkasen isot tohon.

Onpa hieno kehto, en edes tiennyt että tuollaisia on! Ei olis pitänyt näyttää sitä miehelle, se on haaveillut kehdosta jo jonkun aikaa. :D

Mäkin vähän haaveilen jostain kehdosta tai sellaisesta riippumaton tyylisestä. JOS me nyt saadaan kohta se isompi asunto niin tuollainen olisi just kiva peti jossa vois alakerrassa nukutella.

Tän viikon neuleprojektit. Kotiutumisvaatteiksi oli tarkoitettu, mutta nuttu on aika iso. Ehkä tässä ehtii vielä väsätä pienemmän.

Muoks: äh ei tuu mitään, ei tää nyt anna lisätä kuvaa mobiilissa.

Mä ostin kanssa tori.fistä 15€ liinan, tosi hyvässä kuosissa. Ei sit niin harmita jos ei jostain syystä tuukkaan käytettyä, muuten noi tuntuu olevan uutena kovin kalliita. Vielä ku osais sitä käyttää, yritin harjoitella mut tän mahan kanssa on snadisti haastavaa ja muutenkin menee varmaan hetki opetellessa... :)

Apua, en mä muista! Trikoinen se on ku monessa paikkaa luki et sellanen on hyvä pienelle ja kuullut tutuilta kehuja..Jotain netistä katoin ku sitä ostin et ihan tykätty se oli. Pitää katsoa miten käytännössä toimii, mut tosiaan jos käyttö jää vähäseks ei niin harmita ku ei siitä sitä ~60€ maksanut...

Meilläkin on mies ihan innoissaan kantoliinasta. Saatiin kavereilta trikoinen ja toinen paksua puuvillaa, pakkasin trikoisen sairaalakassiin harjoittelua varten kun mies pyysi. Se on sellainen harekrishnanoranssi.

Takaisin