Pikkusille ja itselle hankittua

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lucy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Me saatiin systeriltä sellanen oisko ikean puhallettava alusta jossa päällä sit sellanen siihen sopiva froteinen suoja. Pidetään varmaan vaipanvaihdon yhteydessä siinä vielä pyyhettä/harsoa pyllyn alla..

Mennään hakemaan tänään toiset vaunut eli siis mökille ettei tarvii kaupungista rattaita raahata veneeseen eessuntaassun. Just sellaset sopivat mökkivaunut mis ei haittaa vaik pihkaa vähä tippuis päälle. Sisältä kuitenkin siistit :)

Mimmma mullakaan ei ollu mitään hajua noista. Nyt on sit S ja L kokoa, mut mun silmään näyttää ihan samanlaisilta o_O

Mä käytin sairaalassa yhen päivän rintakumia ja se oli sitä isompaa kokoa. Olihan se paljon isompi kun mun oma nänni mutta tyttö imi siitä oikein nätisti ja kumi toimi siis just niinkun pitikin. Mun VEIKKAUS olis siis että mieluummin isommat kun liian pienet... En ostanu itelleni ollenkaan kun se 1 päivä kumilla riitti helpottaan kipua tarpeeks :)

Siis saitko hymykuoppa synnäriltä rintakumin, ja enää sitä ei tarvitse? Ymmärisinkö oikein 8)

Yritän kaiken "turhan" jättää ostamatta.. :)

Mimma : Rintakumit oli mulle just ne mitkä päätin jättää hankkimatta. Sit jos tarvii ni sit hankkii.

Mimmma joo sain kumin sairaalasta lainaan ja kun pääsin kotiin en tarvinnu enää joten en käyny ostamassa :)

Mä olin vähän tuhma, postissa tuli se manuaalinen rintapumppu ja mun oli ihan pikku pikkuriikkisen kokeiltava sitä (vaikka ei saisi kun voi käynnistää synnytyksen). Iiihihii tuli molemmista tisseistä maitoa, pumppu toimii :happy093

Takaisin