Pikkusille ja itselle hankittua

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lucy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täälä kyllä niin rönsyilee asiat. Kun alkaa lukemaan ketjua niin aiheet ehtii vaihtua useaan kertaan ennen kuin saa kaikki uudet viestit luettua :laughing002 Yritä tässä sitten pysyä jotenkin perässä.

Hyppykiikku on ihan must!!
Mikään ei oo ollu viihdyttävämpi tapa viettää lauantai-iltaa ku katsoa kaverin muksua siinä hyppimässä ja kiljahtelemassa! Ja miettikää, ei ollu ees oma muksu.
Mieskin sano heti jo raskauden alkupuolella et meille hommataan sekä hyppykiikku että kävelytuoli heti ku niille alkaa olla käyttöä, on ne niin hauskoja ja kehittäviäkin :).

Kukas se täällä oli kun kehui tykästyneensä hyppykiikkuihin niin, että hankki niitä toistakymmentä :wink.

Vai oliko se sittenkin innokkaan anopin aikaansaannosta. Laita ihmeessä toukokuisten kiikkukauppa pystyyn!

Mä aloin vaan räkättää kun luin ton Lyytin kysymyksen :laughing021 (Lyyti täällä ollaan tosiaan käyty hyppykiikusta keskustelua, odotas vain..)

Meillä oli toi kiikku kahella ekalla. Kolmannella ei ollu ku oli hukassa :oops: Löyty sit sukulaiselta lainasta. Kolmosella oli toi kävelyhärveli. Ihan hauskoja vimpaimia. Meillä tosin esikko tykkäs kiikusta niin paljon, että neuvolalääkäri epäili varvistamisen johtuvan siitä ja käski rajottaa kiikussa oloa, vaikka ei siinä nyt tuntitolkulla ollukaan.

Kannattaa vähän kattoa noita kikkujen kokojakin. Meillä on Emman kiikku, jossa kädenreiät oli niin korkeella, että lapsi oli ihan hartiat korvissa ja kädet alko sinertää ku verenkierto esty... Retusoin ne aukot sit vähän isommimsi/alkamaan alempaa.

Mun kummipojal oli toi kävelytuoli ni sit ku se oppi OIKEESTI kävelemään ni se käveli pitkään jalkaterät vinossa.

Mä oon ite pienenä rakastanu olla hyppykiikussa, samoin mun pikkusiskot, joten haluisin mielellään sellasen myös meidän vauvalle. Kävelytuolista on muakin varoteltu, joten sellasta ei taideta hankkia meille!

Täältä on hyvä lähtee kahlaa satoja sivuja tekstiä et kuka se mahto olla :rolleyes:

Takaisin