Täälä kyllä niin rönsyilee asiat. Kun alkaa lukemaan ketjua niin aiheet ehtii vaihtua useaan kertaan ennen kuin saa kaikki uudet viestit luettua Yritä tässä sitten pysyä jotenkin perässä.
Hyppykiikku on ihan must!!
Mikään ei oo ollu viihdyttävämpi tapa viettää lauantai-iltaa ku katsoa kaverin muksua siinä hyppimässä ja kiljahtelemassa! Ja miettikää, ei ollu ees oma muksu.
Mieskin sano heti jo raskauden alkupuolella et meille hommataan sekä hyppykiikku että kävelytuoli heti ku niille alkaa olla käyttöä, on ne niin hauskoja ja kehittäviäkin :).
Meillä oli toi kiikku kahella ekalla. Kolmannella ei ollu ku oli hukassa Löyty sit sukulaiselta lainasta. Kolmosella oli toi kävelyhärveli. Ihan hauskoja vimpaimia. Meillä tosin esikko tykkäs kiikusta niin paljon, että neuvolalääkäri epäili varvistamisen johtuvan siitä ja käski rajottaa kiikussa oloa, vaikka ei siinä nyt tuntitolkulla ollukaan.
Kannattaa vähän kattoa noita kikkujen kokojakin. Meillä on Emman kiikku, jossa kädenreiät oli niin korkeella, että lapsi oli ihan hartiat korvissa ja kädet alko sinertää ku verenkierto esty... Retusoin ne aukot sit vähän isommimsi/alkamaan alempaa.
Mä oon ite pienenä rakastanu olla hyppykiikussa, samoin mun pikkusiskot, joten haluisin mielellään sellasen myös meidän vauvalle. Kävelytuolista on muakin varoteltu, joten sellasta ei taideta hankkia meille!