Pikkusille ja itselle hankittua

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lucy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onhan noita yhden tähden ravintoloita useampikin, kaikki kylläkin Helsingissä. Muistaakseni tänä vuonna tais olla kuusi... Hesarissa oli juttua aikaisemmin, en nyt muista tarkalleen.

Cedju ehtikin mua nopeemmin :) olo, luomo ja postres tulee ainakin mieleen...muita en kyllä muista.

Aaaaa! :)

Joo, itteäniki vähä huvitti, kun nää keskustelut ei mee aina yks yhteen aiheen kaa.

Australian Masterchef on mun suosikkeja, sekä aikuisten että junioriversiona. Ne kokit ja kilpailijat on niin symppiksiä! Siinä on kyllä selvästi valittu linja, että kyseessä on koko perheen ohjelma eikä mitään kiroiluja yms. näytetä. Ihmetyttääkin sitä kattoessa, onko aussit tosiaan niin kivoja ja kilttejä aina toisiaan kohtaan, kun kaikkien muiden maiden vastaavissa näyttäis olevan aika armotonta selkäänpuukotusta. Mutta se on sellaista hyvän mielen katseltavaa. Gordonin menoa on piristävää myös katsella, ei oo turhan sokerista :grin

Onko kukaan löytänyt erityisen hyviä vauvanhoito- tai kasvatusaiheisia kirjoja muuten? Tyyriitä noi kirjat kyllä on. Tällä hetkellä eniten kiinnostavat jutut oon itte bongannut lähinnä vauvalehdistä ja tietty foorumilta. Täytyy pyrkiä neuvolassa ja synnärillä kyselemään mahdollisimman paljon kaikkista käytännön jutuista, oon sen verran ummikko kuitenkin. Alkaa jännittää yhä enemmän, kun syntymän ja kotiutumisen hetki lähestyy! Ehkä en oo kovin pitkää aikaa vielä uskaltanut ees luottaa siihen, että tosiaan ollaan saamassa vauva kotiin ja kyllähän tuo vieläkin pelottaa välillä, että mitä jos kuitenkin sattuu jotakin. Mutta päivä kerrallaan sitä tässä edetään kohti uusia kokemuksia ja ekaa kohtaamista oman vauvan kanssa kuitenkin! :Heartpink

Mulla ei oo kun valmennuksista saatu yks pieni Vauvan hoito lehtinen.. Ajattelin pärjätä ilman kirjoja kyl.

Kyl sitä pärjää ilman oppaitakin. Ei kysyvä tieltä eksy :) Ja aina voi soveltaa hommat itselle ja omalle lapselle sopiviksi. Järkeään ja välillä miehen järkeä kun käyttää ni aika pitkälle pääsee.

Mie oon aina ollut huono lukemaan! :grinNykyää viel huonompi, ku ei tee miel lukee pitkii juttuja Hirveesti, kun tuntuu et nää vahvuudet on pilannu miu näön kunnolla :sad001

siis oikeesti...?! Jälkivuoto- uiminen- tamppooni- kuukuppi- ämpäri- verimakkara- gordon ramsey- miselin tähti.....?!?!?!?! Miten te pystytte...?! ja kaikki parin tunnin aikana????? :laughing001

ei mulla ainakaan... se muutama päivä tuli enämpi mut sit pärjäs jo perus siteillä ja loput mentiin jo ihan vaan pikkuhousunsuojilla.... ja siihen uimiseen, niin eikös se iin ole et niin kauan ku on vuotoa on se tulehdusriski...? ja sillon ei sinne värkkiin saa laittaa mitään ylimäärästä ja hygieniasta on huolehdittava tarkkaan.... mulla ainaki tulee tosi helposti kohtutulehdus, en uskalla mennä lähellekään järvee jos römpsä roikottaa......

Aretha on ihan kunnolla hukassa :). Nämä keskustelut ei pysy enää ketjuissaan, vale-Bountyista oli puhe jossain muualla. Niitä saa Lidlistä.

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app

Takaisin